siwiutki91: prędkość obserwowałem wyłącznie na wyświetlaczu na korytarzu w wagonie typ 141A, numer 12.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 09-10-2013, 08:12
@rail_user
Nie bądź bezczelny. PLK miało 20 lat na utrzymanie bieżące dwójki a mimo to co roku prędkość spada. Brakuje śrub na wielu odcinkach, nie mówiąc o wybuksowaniu szyn.
Nie bądź bezczelny. PLK miało 20 lat na utrzymanie bieżące dwójki a mimo to co roku prędkość spada. Brakuje śrub na wielu odcinkach, nie mówiąc o wybuksowaniu szyn.
Beszczelny to raczej Ty jesteś. A może raczej niedoinformowany/niezorientowany. Zobaczyłeś kilka wskaźników D6+W14 i już orzekłeś , że prędkość spadła do 100 km/h. Ciekawe czy to " odszczekasz" gdy ograniczenia doraźne zostaną usunięte i prędkość "wróci" do 120 km/h ?
Ja w przeciwieństwie do Ciebie znam powód ich wprwadzenia.
I skończ z tymi bzdurami , że na 003 odc. Słupca - Barłogi co roku prędkość spada. Bo gdyby to było zgodne z twoją teorię to powinniśmy jechać już co najwyżej 60 km/h.
Trochę więcej merytoryki a mniej bicia piany.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 09-10-2013, 14:58
@rail user
Odszczekam odszczekam, bo w przeciwieństwie do Ciebie zadufany w sobie PLKowcu potrafię przyznać się do błędu. Jeszcze 5 lat temu na w/w torze było 140 km/h, dziś mamy 120 z licznymi ograniczeniami.
@rail user
Odszczekam odszczekam, bo w przeciwieństwie do Ciebie zadufany w sobie PLKowcu potrafię przyznać się do błędu. Jeszcze 5 lat temu na w/w torze było 140 km/h, dziś mamy 120 z licznymi ograniczeniami.
O widzę argumenty się skończyły więc "lecą" epitety ? Poproszę listę i powody tych LICZNYCH ograniczeń !
@Virakocha, @rail_user; Panowie, spuście z tonu. Forum nie jest od wzajemnego wyzywania się czy kłótni. Jeśli macie sobie coś do wyjaśnienia to przez PW, a nie tutaj - dla dobra forum!
@wiwix hmm a to ciekawe te terminy z roku na rok są przesówane nt remontu toru nr 2 na odcinku od st. Biskupiec Pom. - Jabłonowo Pom. a to chyba około 20-30km odcinek. Większość pociągów na stacji Biskupiec Pom. w kierunku Jabłonowa jest kierowana na tor nr1 gdzie jest 120km/h. Były niby obiecanki (przecieki) remont toru już tego roku w wakacje. I co? Gdzieś słyszałem, że w 2014 a Ty wiwix mówisz mi, że w 2015. Prędzej to jakiś pociąg wypiepszy się na tym torze bo tor już nie wytrzymóje, a po nim nie raz jadą towarówki ciężkie. A osobowe na nim nie raz zwalniają miejscami do 30km/h. Tego remontu tor się chyba nie doczeka nawet do 2020roku. Poprostu go niech zamkną. Wtedy będzie wąskie gardło.
Najpozniej do 2015 bedzie zrobiony. Mam maila z PKP PLK.
Nigdy nie bylo oficjalnego info ze ma byc zrobiony szybciej.
Byly tylko prosby na forach ze remont sie nalezy i jest potrzebny.
Na sasiednim torze nie ma 120km/h tylko 100km/h.
Zauważyłem na SRJP, że od dzisiaj Podlasiak ma trochę krótsze czasy przejazdu do Poznania, czyżby zwiększyła się prędkość dla tego składu?
miko frustratus -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-11-2013, 16:22
Po co, tak naprawde, sa te roznice w trasowaniu pociagow na 150 i 160 km/h?
Przeciez w obu przypadkach musi byc EP-09 i 2 mechanikow, wiec czemu nie dac wszystkich pociagow z V-150km/h na 160?
Żeby móc jechać 160km/h skład musi mieć wymagany % masy hamującej w okolicach 150%. A wagony z hamulcami klockowymi mają % rzeczywisty w okolicach 130%. Dlatego składem złożonym z wagonów z hamulcami klockowymi można jechać co najwyżej 150km/h. Wtedy wymagany % masy hamującej to 129%.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum