Wykopałem takie coś http://semaforek.kolej.org.pl/wos/2014/sosnowiec.pdf - strony 25 i 26 w dokumencie pdf - jest to skan, więc w wersji papierowej strony 48-51.
Nie wygląda tak różowo, jak pisze @Virakocha - faktycznie tor 2 jest w lepszym stanie, ale i tak na ok. 10 km (prawie 1/3 długości trasy) mamy spore ograniczenia.
W dzisiejszym papierowym wydaniu Gazety Lubuskiej jest artykuł "Gorzów szybciej dojedzie do stolicy" dotyczy przywrócenia porannego połączenia Gorzów - Warszawa
" Ministerstwo Infrastruktury tak odpowiedziało na nasze pytania:
- W projekcie rozkładu jazdy 2014/2015 , który wejdzie w życie w połowie grudnia , jest dzienne połączenie Gorzowa z Warszawą - mówi rzecznik Popa.
- Szczegóły będą we wrześniu, gdy powstanie ogólnokrajowa siatka połączeń - odpowiada Beata Czemerajda, rzeczniczka PKP Intercity. "
Swoją drogą ciekawe kiedy te założenia się zmienią i okaże się założenia , założeniami , a rzeczywistość jest zupełnie inna.
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
@Kolejorz91, nie odbiegamy znacząco od tematu. @Virakocha rzucił temat alternatywnej trasy pociągów w kierunku Krakowa. Rozważamy więc, czy to jest realne w kontekście parametrów technicznych linii kolejowych. Jeden taki eksperyment jeździ tą trasą w bieżącym rozkładzie i jest możliwe, że wobec patowej sytuacji na E30 między Katowicami a Krakowem coś więcej pojedzie szlakiem Katowice - Mysłowice - Nowy Bieruń - Dwory - Skawina - Kraków Płaszów.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-03-2014, 21:08
@Elmo
Już tą trasą jeździło Pogórze przed uwaleniem więc trasowanie TLK jest jak najbardziej możliwe.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-03-2014, 21:19
W wakacje tamtą trasą pojedzie Bryza, z czasem przejazdu około 2 godziny 40 minut - trochę słabo, zważywszy na całkiem spore prace rewitalizacyjne na tej linii.
@Elmo
Już tą trasą jeździło Pogórze przed uwaleniem więc trasowanie TLK jest jak najbardziej możliwe.
Toż przecież napisałem, że jeździ taki eksperyment i miałem na myśli Pogórze do niedawna, a Bryzę w wakacje.
Pułtuś napisał/a:
W wakacje tamtą trasą pojedzie Bryza, z czasem przejazdu około 2 godziny 40 minut - trochę słabo, zważywszy na całkiem spore prace rewitalizacyjne na tej linii.
No właśnie słabo. I to miałem na myśli - sporo się traci przez ograniczenia miejscowe.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-03-2014, 21:40
Na linii Kraków - Oświęcim przewidziane są naprawy bieżące i to już niedługo:
km 44,585-53,567 wymiana nawierzchni w obu torach od czerwca do sierpnia
km 29,800 - 36,412 wymiana nawierzchni w obu torach od września do listopada
wiadukt w km 62,184 będzie naprawiany od sierpnia do listopada
przejazd w km 45,343 będzie zrobiony w czerwcu
przejazd w km 29,172 i 34,963 będzie robiony w grudniu. To pozwoli śmigać bez szarpania tą trasą jakieś 80 km/h!. TLK mogą więc jechać.
Natomiast w sierpniu będzie wymiana rozjazdu na linii Oświęcim - Katowice w rejonie MwB.
2 pary pociągów na dobę w relacji Gdynia Główna - Iława - Warszawa Centralna - CMK - Katowice - Bielsko-Biała Główna - Zwardoń - Żylina - Bratysława w kategorii EC!
4 pary IR z Gdyni do Bielska-Białej przez "węglówkę"!
Ze Szczecina do Przemyśla TLK w takcie co 2 godziny w ciągu dnia i co 3 godziny od 22:00 do 6:00!
To pokazuje, że wszystko jest możliwe! Niestety tylko dziś
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum