Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
PR chcą uruchomić więcej połączeń międzynarodowych
Autor Wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-04-2014, 11:38    Odpowiedz z cytatem

Przewozy Regionalne zapowiedziały rozszerzenie oferty połączeń międzynarodowych. Wiemy już jednak, że dodatkowych pociągów nie będzie dotować województwo podkarpackie. Tamtejszy urząd marszałkowski nie chce wznawiać kursów na żadnym z trzech leżących na jego terenie przejść granicznych.

Więcej TUTAJ

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 11-04-2014, 15:25    Odpowiedz z cytatem

Przewozy Regionalne chcą zwiększyć liczbę kursów poza granice Polski i szukają źródeł finansowania dodatkowych pociągów. Jedną z tras, na którą samorządowy przewoźnik chce powrócić po dwuletniej przerwie, jest odcinek Poznań – Rzepin – Frankfurt nad Odrą. Spółka chce uruchomić w tej relacji bezpośrednie kursy i zwróciła się z wnioskiem o ich dotację do Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/51777/umww_pociag_do_frankfurtu_to_sprawa_ministerstwa.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sabatnik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Paź 2010
Skąd: krakowskie

PostWysłany: 12-04-2014, 15:50    Odpowiedz z cytatem

Zainteresowanie władz Małopolski dodatkowym wsparciem połączeń międzynarodowych, też nie jest tajemnicą. Powołali sobie KM, nie patrzą na linie dalekie od Krakowa, a co dopiero zagraniczne. Nie wiem jak Śląskie? Ale z uwagi na sytuację finansową spółki i ciągłe prace naprawcze, jestem niestety sceptyczny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 14-04-2014, 09:07   

No więc właśnie - nie ma na granicy słowackiej kontrahenta do rozmów, jeśli chodzi o województwa. Stąd zastanawia mnie skąd wziął się pomysł kursów do Bańskiej Bystrzycy.
Powrót do góry

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 15-04-2014, 12:31    Odpowiedz z cytatem

PR nie wznowią połączeń z Ukrainą i Słowacją

Ze względów finansowych i techniczno-organizacyjnych Przewozy Regionalne nie przywrócą kolejowych połączeń transgranicznych z Podkarpacia na Ukrainę i Słowację – informuje Radio Rzeszów.

Więcej:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/19113/PR-nie-wznowia-polaczen-z-Ukraina-i-Slowacja.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 17-04-2014, 14:09    Odpowiedz z cytatem

Województwo małopolskie nie uruchomi połączeń transgranicznych

Rosnący deficyt kolejowych przewozów regionalnych oraz prowadzone przez zarządcę infrastruktury prace modernizacyjne mają być głównym powodem negatywnego podejścia woj. małopolskiego do planu uruchomienia połączeń transgranicznych. To kolejna sceptyczna opinia ze strony samorządów odnosząca się do planów prezesa Przewozów Regionalnych dotyczących połączeń międzynarodowych.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/51868/wojewodztwo_malopolskie_nie_uruchomi_polaczen_transgranicznych.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15-05-2014, 12:39    Odpowiedz z cytatem

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Przewozy Regionalne chcą rozszerzyć swoją ofertę połączeń międzynarodowych. Spółka przygotowała propozycję uruchomienia dodatkowych kursów na Ukrainę i czeka na odpowiedź tamtejszego zarządu kolejowego. Być może dodatkowe pociągi pojadą także m.in. do Obwodu Kaliningradzkiego, na Litwę i do Czech.

Więcej TUTAJ

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-05-2014, 16:44    Odpowiedz z cytatem

W czerwcu ruszy pociąg Grodno – Małkinia

Jest już pierwszy efekt zapowiadanej przez Przewozy Regionalne polityki rozwoju połączeń międzynarodowych – od czerwca pociąg z Grodna zostanie wydłużony do Małkini.

Więcej tutaj:
http://www.rynek-kolejowy.pl/52373/w_czerwcu_ruszy_pociag_grodno_malkinia.html

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 28-07-2014, 09:13    Odpowiedz z cytatem

Od grudnia wrócą pociągi do Bohumina i Ostrawy.

W ramach negocjacji przeprowadzonych pomiędzy Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju a zarządem Przewozów Regionalnych uzgodniono kształt połączeń miedzynarodowych w przyszłym rozkładzie jazdy na rok 2014/2015. Oprócz dotychczasowych kursów do Grodna i Brześcia na Białorusi czy Frankfurtu nad Odrą w Niemczech, przewoźnik przywróci połączenia do Czech.

W sumie Przewozy Regionalne otrzymają dofinansowanie do 18 międzynarodowych połączeń pasażerskich. Poniżej przedstawiamy wykaz pociągów, jakie przewoźnik zobowiązał się uruchomić wraz z godzinami odjazdów i przyjazdów dla stacji początkowych i końcowych na odcinku krajowym.

Więcej:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/20495/Od-grudnia-wroca-pociagi-do-Bohumina-i-Ostrawy.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-07-2014, 16:37    Odpowiedz z cytatem

Zagraniczne ambicje PR zależne od dopłat dla PKP IC

Zgodnie z naszymi informacjami, spółka Przewozy Regionalne przedstawiła plan rozszerzenia połączeń międzynarodowych. Jednak jego wykonanie zależy od tego, ile pieniędzy ministerstwo będzie musiało dorzucić do przewozów międzywojewódzkich PKP Intercity.

Więcej TUTAJ

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 10-10-2014, 19:44    Odpowiedz z cytatem

Od grudnia dwa pociągi Grodno – Ełk.

W grudniu br. wraz ze zmianą rocznego rozkładu jazdy w ofercie Podlaskiego Oddziału Przewozów Regionalnych pojawi się m.in. druga para pociągów w relacji Grodno – Białystok – Ełk.

Więcej:

http://www.rynek-kolejowy.pl/54302/podlasie_od_grudnia_dwa_pociagi_grodno_elk.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 27-10-2014, 15:49    Odpowiedz z cytatem

Połączenia międzynarodowe PR: Miał być rozwój, będzie cięcie.

Nic nie wyszło z ambitnego planu rozwoju połączeń międzynarodowych, które w kwietniu przedstawiły Przewozy Regionalne. Od grudnia pociągów będzie nawet mniej, niż w obecnym rozkładzie jazdy.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/54497/polaczenia_miedzynarodowe_pr_mial_byc_rozwoj_bedzie_ciecie.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-10-2014, 18:41    Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem problem jest sztuczny. Nie byłoby problemu gdyby PR wystąpiły do MIR (Musimy Intercity Ratować) o finansowanie połączeń wyłącznie na odcinku granicznym, czyli np. Chałupki - Bohumin. Tymczasem PR chciały, żeby MIR finansował pociąg na całym odcinku Wrocław - Bohumin, podczas gdy na odcinku krajowym jest to przecież zadaniem samorządów wojewódzkich.

Systemowo powinno to być rozwiązane tak: pociąg REGIO relacji Wrocław - Bohumin na odcinku krajowym jest finansowany przez samorządy, zaś na odcinku granicznym (Chałupki - Bohumin) przez ministerstwo. Analogicznie na innych kolejowych przejściach granicznych (Kuźnica - Grodno itd.).

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-10-2014, 21:46   

Na Dolnym Śląsku jest chyba najlepiej rozwinięta siatka połączeń transgranicznych. W jaki sposób te połączenia są finansowane? Czy odcinki krajowe finansuje Urząd Marszałkowski, czy całość jest finansowana przez MI? No i jeszcze kwestia która mnie nurtuje, czy pociągi RE z Wrocławia do Drezna są uruchamiane komercyjnie, czy posiadają jakieś dofinansowanie na polskim odcinku?
Powrót do góry

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 27-10-2014, 22:14    Odpowiedz z cytatem

Na Dolnym Śląsku wszystko łącznie z Dreznami finansuje UM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl