Wojciech Zdanowski, dyrektor Departamentu Infrastruktury UMWD, na łamach "Rynku Kolejowego" zapowiada zwiększenie liczby połączeń w okresach szczytowych na linii Wrocław - Zgorzelec.
Moje krytyczne uwagi zawarte tutaj chyba wzięto sobie do serca.
Dzisiejszy pociąg KD Wrocław (odj. 8:13) - Szklarska Poręba pojechał na zwykłym EZT, natomiast pociąg Węgliniec (odj. 8:05) - Wrocław był na Impulsie. Wygląda więc na to, że Impulsa, który w weekendy przez pół dnia stał bezczynnie w Szklarskiej Porębie, przerzucili na linię E30 gdzie robi to co robić powinien, czyli wozi ludzi. Mam nadzieję, że ta pozytywna zmiana ma charakter stały, a nie incydentalny.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Impuls do Szklarskiej Poręby jeździł ostatnio tylko okazjonalnie w związku z długim majowym weekendem. Normalnie od dosyć dawna jeździ tam zmodernizowany kibel.
Wygląda więc na to, że Impulsa, który w weekendy przez pół dnia stał bezczynnie w Szklarskiej Porębie, przerzucili na linię E30 gdzie robi to co robić powinien, czyli wozi ludzi.
No teraz zamiast stać bezczynnie przez 6h w Szklarskiej Porębie stoi przez 24h na grupie we Wrocławiu Głównym lub Węglińcu Niezależnie z której strony by na to spojrzeć to do obsłużenia 10 par pociągów Wroclaw-Wegliniec w sobote i niedziele nie jest potrzebne aż 5 Impulsow. Z reszta na pociągach do Szklarskiej Poreby Impulsy już nie jeżdżą odkąd do KD przyszedł drugi zmodernizowany EN57 AKD.
mateuuu, skoro w sobotę i w niedzielę na E30 wystarczą 4 Impulsy to dlaczego jeżdżą tam stare EZT-y? Nigdy nie jest tak, że jakiś Impuls stoi cały dzień bezczynnie we Wrocławiu lub Węglińcu. Impulsy jeżdżą na przeglądy i naprawy gwarancyjne do Newagu, są też serwisowane na miejscu.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Dzisiaj po raz kolejny mieliśmy okazję doświadczyć problemów taborowych KD.
Poranny pociąg rel. Legnica - Wrocław Gł. (przyj. 6.29) po raz kolejny obsługiwany był przez szynobus. Na dodatek nie jechał tradycyjny szynobus 'przegubowy", ale ten króciutki (nie pamiętam jego oznaczenia). Nie muszę mówić jaki niesamowity ścisk panował w środku, a na każdej stacji była walka o wejście do szynobusu.
Z uwagi na panujące upały mogą wystąpić trudności eksploatacyjne powodujące utrudnienia w kursowaniu pociągów. Pracownicy Kolei Dolnośląskich dokładają wszelkich starań, aby zagwarantować komfortowe warunki podróżowania, lecz warunki atmosferyczne panujące na zewnątrz mogą powodować znaczny spadek niezawodności pojazdów. W przypadku utrudnień Koleje Dolnośląskie będą bieżąco informować o planowych wprowadzeniach kolejowej komunikacji zastępczej. Przepraszamy za występujące niedogodności.
OK, upały się właśnie dziś kończą, czekamy na nowe wymówki na obecny stan rzeczy! Ech, tak jak lubię kolej i nie lubię zagłębiać się w te tematy KD, prezesów itp. tak uważam, że po prostu to co teraz odstawiało KD działa nie tylko na ich niekorzyść ale i również całej kolei i tylko zniechęca do niej ludzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum