Tylko wtedy gdy Babie lato jest opóźnione, bo przy planowym ruchu każdy pociąg ma przydzielenie trasy w czasie odpowiednim do jego prędkości. A nie tak jak piszesz że jadące planowo Babie Lato opóźnia jakiś osobowy KW.
Nie ma sensu dyskutować z kimś kto tylko szuka argumentów pod tezę, kompromitując się przy tym bez reszty. Jest zgraja ignorantów na czele z kryniczaninem i jego zaprzyjaźnionymi profilami, które za punktu honoru przyjęły sobie promocje busiarstwa. IR Babie Lato przewozi sporo osób, które w innej sytuacji skorzystałyby z Polskiego Busa. Jak widać jest sporo osób, które wolą jechać nawet EN57 niż autobusem, też zgodzę się, że nawet podróż kiblem jest wygodniejsza niż kilka godzin jazdy autobusem. IR Babie Lato jedzie krócej niż składy KW, które zatrzymują się na znacznie większej liczbie stacji, mówienie w tym kontekście o blokowaniu przez skład IR pociągów regionalnych kompromituje i ośmiesza bez reszty autora takich słów. @Virakocha nie miał prawa z taką wiedzą skończyć podstawówki z taką wiedzą z matematyki. Czyli reasumując nie ma co przejmować się bandą nieuków promujących busiarstwo, którzy szukają każdych bzdurnych argumentów, ujawniając przy tym fobię w stosunku do PR, byleby tylko skazać pasażerów na drogie składy EIC. Szczęśliwie banda frajerów może układać sobie co najwyższej meble w pokoju, a nie układ pociągów na sieci kolejowej. Pasażerowie glosują nogami, pociągi IR pękają w szwach, a składy PKP IC wożą powietrze. To nie przypadek, to siła oferty.
Cytat:
To samo jest na CMKa pociąg wolniejszy jest tak wytrasowany aby nie wchodził w paradę szybszemu. Inaczej jest przy opóźnieniach wtedy powinni wolniejszy brać na bok i szybszy wyprzedza.
Ale po co dyskutować z kimś kto uważa, że na CMK zmieszczą się jedynie 3 składy w ciągu godziny w jednym kierunku? Oczywiste jest, że skład EICP może jechać za tzw. prestiżem, ale wtedy IR pojedzie pełny, a prestiż będzie woził powietrze. PKP IC nie ma nic do zaoferowania poza drożyzną i tej spółce musimy pozwolić upaść. 100 razy wolę by to PR organizowały ruch dalekobieżny na bazie IR niż PKP IC na bazie TLK. Na połączenia międzyregionalne, tak jak na regionalne, powinny być przetargi. Czas skończyć ze skazywaniem nas na siłę na tzw. prestiż PKP IC.
Znowu...
dajcie sobie chlopaki spokój, bo tu nikt nikogo nie przekona. Obie strony sa pewne swoich racji i nie widać szans, aby coś w tej kwestii mogło się zmienić.
Z artykułu na RK wynika, że ostatnim pociagiem z Warszawy do Lublina będzie "Rej" o 19:50 z Centralnej. Czy sa informacje o innych pociągach na tej trasie? Co z TLK Kiev Express i IR Cisy?
_________________ (...) I am traveler of both time and space, to be where I have been (...)
Pendolino jednak nie zatrzyma się w Gliwicach. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom PKP INTERCITY - firma zdecydowała, że mieszkańcy Gliwic z nowego pociągu nie skorzystają. Nie jest to jednak jedyna zła informacja dla pasażerów. Wprowadzenie na tory nowoczesnych pociągów wiąże się z wycofaniem kilku starych połączeń. Z rozkładu jazdy w Gliwicach znikną więc najprawdopodobniej jeszcze składy GÓRNIK i ODRA, którymi gliwiczanie jeszcze do niedawna do stolicy mogli dojechać.
Tylko wtedy gdy Babie Lato jest opóźnione, bo przy planowym ruchu każdy pociąg ma przydzielenie trasy w czasie odpowiednim do jego prędkości. A nie tak jak piszesz że jadące planowo Babie Lato opóźnia jakiś osobowy KW. To samo jest na CMKa pociąg wolniejszy jest tak wytrasowany aby nie wchodził w paradę szybszemu. Inaczej jest przy opóźnieniach wtedy powinni wolniejszy brać na bok i szybszy wyprzedza.
Opóźnione jest bardzo często, najczęściej po 20 minut w obie strony, rozwalając rozkład. Za pół godziny jedzie KW do Poznania z V=130 km/h
sheva17 napisał/a:
@Virakocha nie miał prawa z taką wiedzą skończyć podstawówki z taką wiedzą z matematyki. Czyli reasumując nie ma co przejmować się bandą nieuków promujących busiarstwo, którzy szukają każdych bzdurnych argumentów, ujawniając przy tym fobię w stosunku do PR, byleby tylko skazać pasażerów na drogie składy EIC. Szczęśliwie banda frajerów może układać sobie co najwyższej meble w pokoju, a nie układ pociągów na sieci kolejowej. Pasażerowie glosują nogami, pociągi IR pękają w szwach, a składy PKP IC wożą powietrze. To nie przypadek, to siła oferty.
Skończyłem zarówno podstawówkę, gimnazjum (z wyróżnieniem), liceum (z dobrą średnią), studia licencjackie (ze stypendium naukowym) na kierunku praca socjalna oraz studia magisterskie na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi z dobrym wynikiem. Moja ALMA Mater to Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. A ty sheva co skończyłeś? Szkołę życia
Virakocha, ja nie wiem, po co Ty w ogóle bierzesz udział w tej dyskusji, opisując użytkownikowi sheva17 co i z jakim skutkiem skończyłeś. Zastanawiam się, gdzie w tej dyskusji jest administrator, bo za taki ton wypowiedzi i merytorykę użytkownik sheva17 powinien dostać, IMHO, co najmniej ostrzeżenie.
Jeśli posiada ktoś zarys pociągów IR to czy mógłby się podzielić informacjami? Wtedy możemy porównać r.j. PKPIC z PR (IR) i wtedy możemy dyskutować naprawde o połączeniach dalekobierznych.
My tu "domyślamy się" kiedy i któredy pojedzie IR Matejko a podobno IRy mają wypaść z CMK, podobno "malboro" ma jeździć tylko w wielkopolsce i dolnym śląsku więc jakie zestawienie bedzie miala Mewa i Matejko
Przewozy Regionalne szykują widzocznie pasażerą i nam mikolą miłą lub niemiłą niespodzianke a może wcale jej nie bedzie.
@Virakocha, kolezko rozbrajasz mnie O planowaniu rozkładu nie masz zielonego pojęcia. Przy planowaniu planu jazdy nikt nie zakłada, że pociąg będzie dzień w dzień jeździł opóźniony. Bzdurą jest też fakt, że Babie Lato ma bardzo często opóźnienia rzędu 20 minut. Często obserwuję infopasażera i do takich sytuacji nie dochodzi. Chocby dziś ten iR do stolicy przyjezdzal do każdej stacji przed planem. Poza tym EN57 nie będzie blokowal żadnemu elfowi trasy gdyż KW zatrzymuje się co chwilę, wiec kibelek zawsze zdąży mu uciec. Sory za OT.
tak sobie czytam o dramacie mieszkańców Gliwic i braku bezpośrednich połączeń, i to jeszcze Pendolino. A czy IC dba o mieszkańców innych dużych miast ? Np. 124 tys. Elbląg nie ma żadnego bezpośredniego szybkiego połączenia z Warszawą. Nie ma też np. ekspresowych połączeń PB. A jakie są możliwości przesiadki ? Tłukąc się pół godz. kiblem do Malborka ma się do wyboru 2 połączenia na dzień !
Spec od zarządzania.....To bije z Twoich wypowiedzi. Ja, to żadna tajemnica, skończyłem najlepszy uniwersytet w Polsce i cenię swoje wykształcenie,które tam zdobyłem, zresztą tą uczelnię i mój kierunek opuszczają rzesze świetnych fachowców. Po Twoich wypowiedziach, unikam raczej odniesień ad personam, widać że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Cytat:
Opóźnione jest bardzo często, najczęściej po 20 minut w obie strony, rozwalając rozkład. Za pół godziny jedzie KW do Poznania z V=130 km/h
Ten pociąg KW ma znacznie więcej przystanków, więc na drobnym poślizgu nie ucierpi. Jakoś dziwne, że nigdy nie pomstowałeś na EIC Jantar, który regularnie jeździ opóźniony, jak rozumiem, idąc Twoją logiką, powinien być zawieszony .
Cytat:
Zastanawiam się, gdzie w tej dyskusji jest administrator, bo za taki ton wypowiedzi i merytorykę użytkownik sheva17 powinien dostać, IMHO, co najmniej ostrzeżenie.
Myślę, że warto, aby każdy koncentrował się na swoich obowiązkach i zadaniach. Twoja wypowiedź nie wniosła nic do meritum, o którym rozmawiamy, zatem w istocie była zbędna. Jak sądzę administrator doskonale wie co ma robić, a pouczanie sędziego na boisku jak wiemy karane jest żółtą kartką. Miarkuj zatem swoje słowa.
Cytat:
My tu "domyślamy się" kiedy i któredy pojedzie IR Matejko a podobno IRy mają wypaść z CMK, podobno "malboro" ma jeździć tylko w wielkopolsce i dolnym śląsku więc jakie zestawienie bedzie miala Mewa i Matejko
Przewozy Regionalne szykują widzocznie pasażerą i nam mikolą miłą lub niemiłą niespodzianke a może wcale jej nie bedzie.
Sytuacja jest jak widać dynamiczna. Od 1 września wyleciał już Piast, może Matejko będzie zestawiony ze zwykłych zdeklasowanych jedynek. Jak dla mnie byłoby ok. Dobrze by jednak było aby administracja forum dotarła do informacji co się obecnie dzieje w PR-ach i czy Piast wyleciał rzeczywiście przez złe trasowanie PKP PLK. Ciekawe jest faktycznie to jakimi wagonami PR-y chcą umowę z Wielkopolską realizować.
Cytat:
Poza tym EN57 nie będzie blokowal żadnemu elfowi trasy gdyż KW zatrzymuje się co chwilę, wiec kibelek zawsze zdąży mu uciec. Sory za OT.
Niestety autor tych dyrdymałów wypowie tutaj każdą bzdurę byleby tylko uzasadnić swoje pogląd ukazujący jak złe są PR.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-08-2014, 22:19
Cudownie że Gliwice nie będą mieć połaczeń z Warszawą, miasto na głównej magistralii E-30, bo u nas w mieście też nie ma, to niech Gliwice też nie mają. Co to w ogóle za debilne argumenty> ? Piszę o trasie Wrocław-Gliwice-Warszawa. Jak tak dalej pójdzie to poza Regio i trzema TLK-kami na dobę, nie ostanie się kamień na kamieniu na E-30.\
Wrocław 750 tyś mieszkańców, Opole ponad 100 tyś.- Gliwice 180 tyś, Zabrze ponad 100 tyś, Katowice i tak dalej w kierunku Warszawy, jak ktoś nie widzi potencjału tej trasy to jest niestety ignorantem i debilem, pisząc jakieś pierdoły o przesiadkach.
Pendolino spowoduje same szkody i znacznie pogorszy ofertę. PKP IC samo podcina gałąź na której siedzi rezygnując z takich ośrodków jak Gliwice i Zabrze. Cała nadzieja w PR, że jednak coś na tej linii zaproponują. Warto o sprawie poinformować media, PKP IC psuje wszystko za co się weźmie, blokując przy tym jeszcze PR i ich ofertę IR.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum