Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Wagony PKP Intercity
Autor Wiadomość

dev Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 10-09-2014, 23:03    Odpowiedz z cytatem

Czyli 141a z wklejanymi oknami jeżdżą tylko E-30. No to by się zgadzało bo z tego co ja widzę to na WWK nie widać takich wagonów. Większość jeszcze nie ma też wyświetlaczy, więc z daleka trudno je odróżnić od 111a.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 16-09-2014, 00:51    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Czy aby na pewno 111ay ma 6 siedzeń?

W oryginale nie, po modernizacji (niektóre egzemplarze) - tak. Analogicznie jak ze 141A.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Piotr13 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2013

PostWysłany: 26-09-2014, 11:05    Odpowiedz z cytatem

dev napisał/a:
Czyli 141a z wklejanymi oknami jeżdżą tylko E-30. No to by się zgadzało bo z tego co ja widzę to na WWK nie widać takich wagonów. Większość jeszcze nie ma też wyświetlaczy, więc z daleka trudno je odróżnić od 111a.

Zgadza się, dlatego że tamte zostały zmodernizowane z programu unijnego i muszą tam jeździć. Tylko że tamte 141A to nie są "te same" 141A co jeżdżą na WWK - to zupełnie inna wersja modernizacji, które były robione kilka lat temu i one chyba wszystkie są z Grochowa, dlatego jeżdżą głównie w relacjach "warszawskich".

PS. Czy ktoś się orientuje, czy 141A z aktualnego przetargu wcześniej były w wersji oryginalnej (8msc) czy już w zmodernizowanej? 20 szt to trochę dużo, a w ciągu kliku lat udało mi się namierzyć tylko jeden oryginalny w ruchu, chyba że od dawna gdzieś gniły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 29-09-2014, 20:20    Odpowiedz z cytatem

Skoro czekały na NG to miały po 8 miejsc najpewniej. Takich 141A jeszcze w zeszłym roku było całkiem sporo. Także w ruchu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ss123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2014

PostWysłany: 02-10-2014, 10:02    Odpowiedz z cytatem

Jak tam wagony na Krakowie Bieżanowie już wyzłomowane? Widziałem tez edyty kiedy ona pójdą na rewizje . Przeca zgniją tam Razz jedna odnowiona jezdzi na TLK Kinga kraków-rdm-Warszawa i to chyba tyle z Edytek tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 19-03-2019, 14:50    Odpowiedz z cytatem

Przetargi na zakup i modernizację ezt-ów PKP Intercity ciągle analizowane.

PKP Intercity nie rozstrzygnęły jeszcze dwóch przetargów, związanych z ezt-ami. Pierwszy dotyczy zakupu nowych składów, drugi modernizacji ED74.

Więcej:

http://inforail.pl/przetargi-na-zakup-i-modernizacje-ezt-ow-pkp-intercity-ciagle-analizowane_more_113128.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jasio49 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lis 2018

PostWysłany: 21-03-2019, 05:38    Odpowiedz z cytatem

PIC nie ma forsy i możliwie długo zwleka z zakupami nowego taboru
i modernizacją lokomotyw EU07
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 22-08-2019, 20:50    Odpowiedz z cytatem

Nowe ezt-y nie zastąpią starszych pojazdów.

PKP Intercity podpisały ze Stadler Polska umowę na dostawę 12 nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Nowe składy Stadlera typu Flirt nie będą zastępowały starszego taboru, tylko poszerzą ofertę przewoźnika. Przedmiotem postępowania przetargowego była dostawa fabrycznie nowych 12 elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) wraz z utrzymaniem przez 15 lat. Zgodnie z warunkami zamówienia, dostawa pierwszych dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych ma nastąpić w ciągu 18 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy. Dwie pierwsze jednostki będą poddane eksploatacji nadzorowanej w ruchu pasażerskim przez okres od 6 do 12 miesięcy (do osiągnięcia przebiegu co najmniej 250 000 km).

Więcej:

http://inforail.pl/chraniuk-nowe-ezt-y-nie-zastapia-starszych-pojazdow_more_116984.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl