Trochę odbiegliśmy od tematu, więc ostatni raz w tej sprawie. W tym wypadku wystarczyłoby przesunąć odjazd do Żywca o kilka minut, a nie godzinę. I dzięki temu "czystemu przypadkowi" będę musiał albo spędzić upojną noc na dworcu w Katowicach, albo wybrać inne rozwiązanie rezygnując z kolei. O to chodzi?
Wystarczyłoby osobówkę opóźnić o góra 10 minut, które spokojnie nadrobiłaby na trasie. Ale nie bo po co...
Jakie warunki techniczne nakazują odjazd ostatniego pociągu KŚ do Zwardonia o 23:00, czyli tej samej, o której wjeżdża do Katowic TLK Gwarek? Jak dla mnie brak wyobraźni. Takich sytuacji można by uniknąć.
Tu zadziałał zdrowy rozsądek. Chcąc konsekwentnie zachowywać to skomunikowanie, w niektórych momentach ostatni pociąg do Żywca trzeba by opóźnić o ponad godzinę. Prawda, że wracający z II zmiany tylko o tym marzą? W RRJ skomunikowanie było, ale kolejne ZRJ nie pozwoliły go utrzymać. W którymś momencie faktycznie wyszły o tej samej minucie, ale to był czysty przypadek.
Trochę odbiegliśmy od tematu, więc ostatni raz w tej sprawie. W tym wypadku wystarczyłoby przesunąć odjazd do Żywca o kilka minut, a nie godzinę. I dzięki temu "czystemu przypadkowi" będę musiał albo spędzić upojną noc na dworcu w Katowicach, albo wybrać inne rozwiązanie rezygnując z kolei. O to chodzi?
W którymś momencie i tak by trzeba je zerwać, bo godzina przyjazdu TLK Gwarek do Katowic wraz z postępem prac od Poznania do Lublińca zmieniała się bardzo dynamicznie. Chwilę później meldował się w Katowicach przed północą.A tak przynajmniej pociąg regionalny miał stały rozkład, co w ruchu regionalnym jest ważniejsze, niż przesiadka, z której potencjalnie skorzysta co najwyżej kilka osób lub nikt.
W tym problem, że takich ,,przypadków” jest bardzo wiele. Aby ułożyć rozkład potrzeba nieco wyobraźni, niestety rozkład jazdy często stanowi zwykłą złośliwość wobec pasażerów niż jest to przejaw jakiejś przemyślanej polityki. Odpuszczanie ,,kilku” pasażerów wygasiło już kilka linii i pociągów. Niestety, ale to nie jest zabawa klockami.
W którymś momencie i tak by trzeba je zerwać, bo godzina przyjazdu TLK Gwarek do Katowic wraz z postępem prac od Poznania do Lublińca zmieniała się bardzo dynamicznie. Chwilę później meldował się w Katowicach przed północą.A tak przynajmniej pociąg regionalny miał stały rozkład, co w ruchu regionalnym jest ważniejsze, niż przesiadka, z której potencjalnie skorzysta co najwyżej kilka osób lub nikt.
To trzeba było Gwarka do Bielska-Białej przedłużyć (zresztą kiedyś jeździł). Jak zwykle decydenci nie mają pojęcia o niczym. Znają tylko miasta wojewódzkie (bo łatwo zapamiętać 12 nazw). Po co się przejmować 200-tysięcznym miastem, prawda?
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-10-2014, 12:33
Cytat:
To trzeba było Gwarka do Bielska-Białej przedłużyć (zresztą kiedyś jeździł). Jak zwykle decydenci nie mają pojęcia o niczym. Znają tylko miasta wojewódzkie (bo łatwo zapamiętać 12 nazw). Po co się przejmować 200-tysięcznym miastem, prawda?
Powiem więcej, wydłużyć go do Wisły lub Żywca by mieszkańcy Śląska mogli szybko dojechać z pracy do domu a kuracjusze do sanatoriów. Ale widać myślenie w IC boli
U PRów i u Arrivy RP też boli myślenie. Kto wymyślił aby jeden pociąg na dobę jeździł jako jedyny pociąg rel. Toruń Gł. - Sierpc - Toruń Gł.? I jak tu przyciągnąć ludzi do kolei.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-10-2014, 14:16
Cytat:
Kto wymyślił aby jeden pociąg na dobę jeździł jako jedyny pociąg rel. Toruń Gł. - Sierpc - Toruń Gł.? Smile
Ten, który skonstruował obiegi na Śląsku Dzięki temu mamy relacje typu Bydgoszcz - Brodnica w jedną stronę wracające jako Brodnica - Włocławek. Ale koniec OT
A ja nic nie wiem nawet o rel. Bydgoszcz - Brodnica i Brodnica - Włocławek. Czyżby Arriva chce uruchomić takie pociągi tylko w jedną stronę w nowym rozkładzie jazdy od grudnia br.?
Z przecieków wynika, że Bielsko B z Warszawą połączą EIC Ondraszek i EIC Klimczok. Zapewne Ondraszek pojedzie w godzinach rannych z Bielska, a co z godzinami Klimczoka, czy będzie to poranny skład z Gdyni?
Macie jakieś wstępne informacje na temat EIC Klimczok, w jakich porach dnia poleci w obu kierunkach?
W tym problem, że takich ,,przypadków” jest bardzo wiele. Aby ułożyć rozkład potrzeba nieco wyobraźni, niestety rozkład jazdy często stanowi zwykłą złośliwość wobec pasażerów niż jest to przejaw jakiejś przemyślanej polityki. Odpuszczanie ,,kilku” pasażerów wygasiło już kilka linii i pociągów. Niestety, ale to nie jest zabawa klockami.
Tak, tak, u mikolstwa wszystko jest proste, latwe i przyjemne. A przewoźnicy z PLKą cały czas się głowią jak spier.. rozkład jazdy by wprzykryć życie podróżnym
Przyjdź na "krawedziówkę" duzej stacji ( Wroclaw, Poznań, Katowice) a po 3 godzinach "nie będziesz pamiętał jak się nazywasz"
Weź człowieku, nie chrzań. Pociągi nie jeżdżą od wczoraj. Jakoś kiedyś były skomunikowania i wszystko działało.
Jak nie wyrabiasz w pracy na dużej stacji, może znajdź sobie inną pracę?
Do pracy nie przychodzi się odpoczywać. Wypisując takie rzeczy obrażasz innych ludzi, którzy też ciężko pracują. Twierdzenie, że Twoja praca jest najcięższa, jest poniżej wszelkiego poziomu.
Weź człowieku, nie chrzań. Pociągi nie jeżdżą od wczoraj. Jakoś kiedyś były skomunikowania i wszystko działało.
Jak nie wyrabiasz w pracy na dużej stacji, może znajdź sobie inną pracę?
Do pracy nie przychodzi się odpoczywać. Wypisując takie rzeczy obrażasz innych ludzi, którzy też ciężko pracują. Twierdzenie, że Twoja praca jest najcięższa, jest poniżej wszelkiego poziomu.
Chłopcze nie do mnie z takimi tekstami. Następny mikol znający się na kolejce PIKO a nie realnej ( szczególnie polskiej) kolei, gdzie ścierają się "małe" interesy ( czytaj wojenki) poszczególnych przewoźników oraz plk.
Polecam dla orzeźwienia taki "kubeł zimnej wody" brać udział w "krawędziówce". O ile Cię zaproszą.
Kiedyś była jedna kolej i nazywała się PKP i o wiele więcej pociągów.
Ja obrażam Was "maluczkich" ? Ja Was tylko ... uświadamiam. Ale co niektórzy nie przyjmują tego do wiadomości
Z przecieków wynika, że Bielsko B z Warszawą połączą EIC Ondraszek i EIC Klimczok. Zapewne Ondraszek pojedzie w godzinach rannych z Bielska, a co z godzinami Klimczoka, czy będzie to poranny skład z Gdyni?
Macie jakieś wstępne informacje na temat EIC Klimczok, w jakich porach dnia poleci w obu kierunkach?
Pewnie tak jak było w czasach kiedy "Klimczok" kursował. Wyjazd z Bielska ok. 7, z Gdyni ok. 9/10
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum