Biedacy!!!! 10 lat remontują E-65 i nie mogli w dobie tak rozwniętej techniki sprawdzić, że na tym odcinku potrzeba dodatkowego podsypu, nasypu itd. To jest po prostu JAWNA KPINA Z PASAŻERÓW. A wszystko to robota tej przeklętej PLK. To jest najgorsza zaraza jaka Polskę opanowała w przeciągu ostatnich 25 lat!!!!!!! Nie mogą znieść tego, że do pociągów z Warszawy do Gdańska powróciło trochę pasażerów w przeciągu ostatniego roku-dwóch lat to buch, zamykają linię na miesiąc gdzie przed nami dwa wzmożone okresy potoków pasażerskich (Wszystkich Świętych i długi weekend 7-11.XI). Sam mam wykupioną Weekendową Biletomanię na "Norwida"do Gdyni na 7.XI i na "Małopolskę" na 11.XI do Warszawy ale w tej sytuacji na pewno IC na mnie nie zarobi. Co więcej, będę się domagał zwrotu 100% kosztów biletu, bez żadnego potrącenia odstępnego.
Ciekawe czy PLK ma zamiar wprowadzić te zmiany do rozkładu, czy dzień w dzień podawać opóźnienia powyżej 120 minut. W sumie znając ich raczej to drugie, szybciej wykończą IC, które nie wyrobi się z wypłatą odszkodowań za opóźnienia.
Nie ma co się dziwić odpływowi pasażerów, regularne opóżnienia i jeszcze objazdowe trasy dla niektórych połączeń. Dzisiaj np. Ondraszek +65, Kościuszko +70. To są spore problemy dla osób planujących spotkania biznesowe, czy jadących na przesiadki. Za dużo tego w ostatnim czasie i pasażer jest coraz bardziej zmęczony.
No właśnie to PLK to oni są winni odpływu pasażerów , tam musi przyjść miotła sprzątająca czyli zwolnienia . A co będzie jak im w listopadzie koparki zmrozi ? To będzie big problem który już jest. I mnie jeszcze jedno nurtuj rozkład jazdy od grudnia ile będzie ważny miesiąc czy dwa tygodnie? Bo zaplanowanie jakiejkolwiek podróży z PKP już graniczy z cudem a potem się dziwią że ludzie od tego uciekają a co mają robić.
Nie ma co się dziwić odpływowi pasażerów, regularne opóżnienia i jeszcze objazdowe trasy dla niektórych połączeń. Dzisiaj np. Ondraszek +65, Kościuszko +70. To są spore problemy dla osób planujących spotkania biznesowe, czy jadących na przesiadki. Za dużo tego w ostatnim czasie i pasażer jest coraz bardziej zmęczony.
Z tego co obserwuję z poziomu Info Pasażera, to Ondraszek, Kościuszko, Polonia, Sobieski, Varsovia- już od dłuższego czasu nie ma dnia, żeby nie były opóźnione i nierzadko ponad +60 minut.
Warmia będzie teraz jeździła wg normalnego rozkładu i 2 godz czekała na Wschodnim na Małopolskę? 9 godz z Olsztyna do Krakowa? Żenada.
[ Dodano: 25-10-2014, 13:08 ]
Małopolska na połączenie z Warmią potrzebuje "tylko" 58 min, w sumie Warmia stoi więc 3 godz na Wschodnim. ElC z Gdanska o 11:21, na 18:15 na Centralnym...
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Przecież na stronie PLK i PKP IC napisano, że w porze pociagów, które jadą od Pomorza objazdem, w stronę Krakowa zostanę uruchomione zastępcze składy z Warszawy o porach, jak mówi rozkład jazdy. Zapewne przez to Warmia pojedzie sobie prosto do Krakowa sama, bez łącznika (a raczej zasadniczej części) z jakimiś dodatkowymi wagonami może. Przynajmniej ja bym tak zrobił :]
W godzinach dawnej Małopolski jest EIC Sawa z Warszawy(15.50) do Krakowa. Zapewne z wagonami olsztyńskimi z Warmii, ale musiałby ktoś to potwierdzić, czy faktycznie Sawa i Warmia jadą razem?
PKP IC wprowadza handlowe postoje na objazdach w Elblągu i Olsztynie.
Od wtorku 4 listopada pociągi EIC kursujące – na czas remontu nasypu w rejonie Malborka – okrężną trasą przez Olsztyn, będą miały postoje handlowe w Olsztynie i Elblągu.
Za pociągi Przewozów Regionalnych wprowadzono zastępczą komunikację, natomiast trzy pociągi PKP IC, kursujące obecnie pomiędzy Warszawą i Gdańskiem trasą przez Iławę, zostały skierowane na objazdy. Pociągi EIC Małopolska i Norwid (Gdynia – Kraków) kursują przez Olsztyn i Elbląg, a pociągi TLK Pobrzeże (Kołobrzeg – Kraków) – przez Kwidzyn.
Do tej pory EIC na odcinku objazdowym nie posiadały postojów handlowych, jednak teraz PKP IC poinformowały, że od 4 do 23 listopada (czyli do zapowiadanego przez PLK zakończenia prac i powrotu na trasę podstawową) będzie można kupić na te pociągi bilet także w relacji do i z Elbląga oraz Olsztyna. W przypadku TLK Pobrzeże, nie zaplanowano postoju handlowego w Kwidzynie. Czas jazdy pociągów kursujących objazdami wydłużył się o 120-130 minut.
Postój handlowy w Olsztynie to słuszne posunięcie. Tak czy siak postój tam być musi na zmianę czoła, poza tym miasto wojewódzkie. Jednak postój w Elblągu wydaje się zbyteczny. Chyba nie ma jakieś uzasadnionej przeszkody, żeby EIC mógł przejechać przez Elbląg bez zatrzymania. Zawsze by to była jakaś, co prawda niewielka, ale oszczędność czasowa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum