Chwila moment i profil gotowy teraz potrzeba to rozpropagować - fakty, artykuły, doniesienia, zdjęcia. I dojść przede wszystkim do tych, których te cięcia dotkną - przypuszczam, że oni gotowi protestować najgłośniej!
Swietna inicjatywa. I dobra roboty strony.
A siedzieć z założonymi rękami i czekać, bo przy I korekcie wytną połowę tych co zostaną absolutnie się nie można zgodzić!!!!!
Przecież jakby pokolenie naszych Rodziców i Dziadków siedziało z założonymi rękami dalej może żylibyśmy w komunizmie. "Solidarność", która dała początek przemianom w całej Europie Srodkowo- Wschodniej to przecież nic innego jak oddolna inicjatywa zwykłych ludzi, którzy w pewnym momencie powiedzieli: DOŚĆ!!!
Nie porównuję oczywiście naszej inicjatywy do tego co zrobili Ci ludzie, obalając ten zbrodniczy ustrój nieraz płacąc za to najwyższą cenę - cenę życia ale na tym przykładzie pokazuię że inicjatywa obywatelska potrafi przenosić góry.
Uruchomienie Mewy kosztuje 9 słownienie dziewięć milionów złotych...koszt uruchomienia innych IR pewnie waha się w granicach 5-7 milionów nikt takich pieniędzy w obecnej sytuacji nie wyłoży.
Ale problem nie leży w tym,że nie ma pasażerów. PR-y dobija stary tabor, często awaryjny i wymagający rewizji oraz koszty wynajmu loków. Byłbym daleki od skreślania PR-ów, tam gdzie IR jeżdzą to właśnie one a nie PKP IC są pierwszym wyborem pasażerów. I dlatego należy działać, konkurencja podniesie także poziom usług PKP IC i da pasażerom wybór. Tak dla IR!!!Tak jak napisał przedmówca czas działać!!!Należy sprawą zainteresować media i opracować petycje do Marszałków, aby dofinansowali IR jeżdzące po ich terenie.
Kiedy oficjalnie będzie dostępny rozkład jazdy na stronach pkp? bo ile można czekać chce się dowiedziec jak będę miał pociąg z Bielska Białej do Zakopanego zaplanować wszystko a tu cisza na ich stronach
Kiedy oficjalnie będzie dostępny rozkład jazdy na stronach pkp? bo ile można czekać chce się dowiedziec jak będę miał pociąg z Bielska Białej do Zakopanego zaplanować wszystko a tu cisza na ich stronach
A cóż tu się spodziewać po naszych polskich przewoźnikach kolejowych? Im nie leży dobro pasażera, kolej już dawno przestała w Polsce służyć pasażerom widząc co rok nowe rozkłady jazdy pociągów, które są układane pod widzi mi się i potrzeby obiegów, a nie dla pasażera. Tajemnica? Niech się nie rozśmieszają... nigdy projekty rozkładów jazdy pociągów nie są i nie będą i nie mogą stanowić żadnej tajemnicy, gdyż są dotowane przez sektor podatków publicznych!!! Wstyd i hańba dla polskiej zacofanej kolei w XXI wieku. Niech więcej powstaje spółeczek i stołków prezesowskich i dyrektorskich to będziemy mieli piękną kolej w Polsce - upadłą kolej, bo teraz ona ledwo zipa.
Ty chyba żartujesz, prawda? Wejście LEO może by pobudziło trochę PKP IC, bo teraz czują monopol na trasach i widać tego skutki! Ekspresy są zbyt drogie dla przeciętnego Kowalskiego, ja mogę z nich korzystać dzięki ulgom, ale też tylko od czasu do czasu, bo na regularne przejazdy mnie, ani nikogo w mojej rodzinie nie stać. O TLK nie mówię, ponieważ na głównych trasach jest ich coraz mniej, zresztą to kategoria pociągów, który PICowi tylko przeszkadza
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-10-2014, 19:23
Zgadzam się z przedmówcą. Wejście Leo (lub jakiejkolwiek innego przewoźnika) na polskie tory w obsługę połączeń dalekobieżnych poprawiło by jakość usług. Niestety w obawie przed konkurencją dla Pendolino, PKP PLK sprawia przewoźnikom biurokratyczne problemy, co zniechęca ich do wjazdu na polskie tory.
Leo poprawiło by jakość? Niby jaką? Bo standardem nie powala a mi kojarzy się z ED74.
Ekspresy zbyt drogie? Przecież są promocje "Weekendowa biletomania" z Krakowa do Gdyni czy z Warszawy EIC za 49 zł uważasz, że to drogo?
Są przecież ulgi ustawowe bilet rodzinny itd. Chyba powinien być też podział i wybór prawda?
Nie powiedziane, że LEO poprawiło by jakość, tylko powstała by konkurencja! Nebbud, jak nie jechałeś to nie oceniaj. Te flirty są wyprodukowane typowo na dalekie podróże i porównywanie ich z ED74 jest nie na miejscu. Natomiast Weekendowa Biletomania to raptem kilkanaście miejsc na skład i obowiązuje tylko przy podróży bezpośredniej. I pamiętaj ze trwa ona tylko do końca roku. Przykladowo dla trast Warszawa - Kraków bilet szkolny oraz dwa rodzinne to wydatek ponad 250 zł. To mało?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum