Leo poprawiło by jakość? Niby jaką? Bo standardem nie powala a mi kojarzy się z ED74.
Ekspresy zbyt drogie? Przecież są promocje "Weekendowa biletomania" z Krakowa do Gdyni czy z Warszawy EIC za 49 zł uważasz, że to drogo?
Są przecież ulgi ustawowe bilet rodzinny itd. Chyba powinien być też podział i wybór prawda?
Nie muszę siedzieć na tronie wysadzanym diamentami w czasie podróży - mogę jechać EN57 niemodernizowany plastik fantastik przez całą Polskę.
Weekendowa biletomania? Nie obchodzi mnie podróż w weekend.
Ulgi ustawowe? Mam 31 lat i nie obowiązują mnie żadne ulgi ustawowe.
Bilet rodzinny? Jadę sam.
Kraków - Warszawa/Gdynia? Wiesz w czym problem? W Polsce jest trochę więcej miejscowości niż te 3. Brak dogodnych skomunikowań. Brak możliwości kupna jednego biletu na całą trasę - spółki, spółeczki, każdy sobie rzepkę skrobie.
Cena nie jest dla mnie przeszkodą. Ale 3 godziny czekania na przesiadkę i konieczność 3 wizyt w kasie w czasie 1 podróży już tak.
PR-om nie pozwolą uruchomić IR Matejko to już na pewno LEO wjedzie. Trzeba kibicować i zabiegać o szybką budowę S7, to jedyna nadzieja. Mój przedmówca bredzi, to nie jest problem tego czy innego forumowicza, ale jest to problem prawny - ogranicza się wolność przemieszczania i gospodarczy - przez ogranicenie mobilności wzrasta bezrobocie. W tym też kontekście należy patrzeć na sprawę, nie zaś w odniesieniu do zysków PKP IC.
[ Dodano: 27-10-2014, 11:36 ]
Jeżeli chodzi o przedmówcę chodziło mi o @Nebbuda rzecz jasna .
Weekendowa biletomania? Nie obchodzi mnie podróż w weekend.
Bilety w tej ofercie można kupować na dowolny dzień (także na dni robocze). Jedynie zakup jest możliwy w weekend, ale podróż można odbyć w dowolny dzień tygodnia.
Połączenia międzynarodowe PR: Miał być rozwój, będzie cięcie.
Nic nie wyszło z ambitnego planu rozwoju połączeń międzynarodowych, które w kwietniu przedstawiły Przewozy Regionalne. Od grudnia pociągów będzie nawet mniej, niż w obecnym rozkładzie jazdy.
dyżurny,
Noż jasna cholera, tyle się mówiło i wspominało o potrzebie pociągu w odpowiednich godzinach w relacji Wrocław- Bohumin, i oczywiście jak przyszło co do czego to nie ma takiej trasy. Porażka po prostu, już nie wiadomo jak wyrażać swoje niezadowolenie z rozkładu jazdy
Nic nie wyszło z ambitnego planu rozwoju połączeń międzynarodowych, które w kwietniu przedstawiły Przewozy Regionalne. Od grudnia pociągów będzie nawet mniej, niż w obecnym rozkładzie jazdy.
Moim zdaniem problem jest sztuczny. Nie byłoby problemu gdyby PR wystąpiły do MIR (Musimy Intercity Ratować) o finansowanie połączeń wyłącznie na odcinku granicznym, czyli np. Chałupki - Bohumin. Tymczasem PR chciały, żeby MIR finansował pociąg na całym odcinku Wrocław - Bohumin, podczas gdy na odcinku krajowym jest to przecież zadaniem samorządów wojewódzkich.
Systemowo powinno to być rozwiązane tak: pociąg REGIO relacji Wrocław - Bohumin na odcinku krajowym jest finansowany przez samorządy, zaś na odcinku granicznym (Chałupki - Bohumin) przez ministerstwo. Analogicznie na innych kolejowych przejściach granicznych (Kuźnica - Grodno itd.).
_________________ Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-10-2014, 18:37
Tylko w tej sytuacji marszałek mógłby się na to nie zgodzić. O ile współpraca śląskiego z PR się bardziej układa, o tyle jednak istnieje podział na odcinki obsługiwane przez poszczególne spółki. A co marszałek myśli o "wyższym celu" jakim są przejazdy transgraniczne widać po tym, że pociągi KŚ jeździły do Czech tylko na mycie...
Nie stać Cię to nie jedź, nikt Cię nie zmusza droga wolna.
O, właśnie przez takie podejście kolej traci klientów. TLK na CMK to juz niedługo będzie abstrakcja. Z Twoim podejściem do tematu dłużej dyskusji nie będę prowadził. Bo kolej ma byc dla wszystkich a nie tylko bogatych.
dddbb, No to jako odcinek finansowany przez MIR można by przyjąć Racibórz - Bohumin, pomijając w ten sposób konieczność dogadania się z UMWŚ. Chociaż absurdy w tym kraju przechodzą ludzkie pojęcie - ponad 40 mln na reklamę się znalazło, a 3 mln dla PR trzeba obciąć...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum