Rewitalizacja,ok ale co z pociagami na tej trsie w soboty???jest tylko jedna para!!
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-11-2014, 21:05
Zaraz, zaraz, z tego artykułu wynika że praktycznie ma się zacząć wkrótce rewitalizacja większości odcinków od Rzeszowa po Zagórz. To co w takim razie zostało zrobione przez (chyba) trzy lata kiedy po tej linii nie kursowały pociągi?
Maykin napisał/a:
Rewitalizacja,ok ale co z pociagami na tej trsie w soboty???jest tylko jedna para!!
Oferta po wznowieniu ruchu pociągów jest żenująca. Do Zagórza dwie pary Regio w dni powszednie, jedna w soboty i zero w niedziele, na dodatek w podzielonych relacjach Rzeszów - Jasło i Jasło - Zagórz to jest kpina w biały dzień. Taką ofertą ludzi do kolei raczej nie przekonają. To jest jawne i bezczelne dążenie do całkowitej likwidacji pociągów w Bieszczady z powodu niskiej frekwencji.
Linia jest zrobiona częściowo,nie calościowo,co w konsekwencji spowoduje odejście pasażerów.Teraz sa problemy z pasażerami bo oferta przewozowa jest nikła,nawet szczątkowa,w przyszłosci będzie zerowa.Jak bedą zamkniecia torowe to pasażerowie odejdą!Rozkład jazdy jezdy jest zle ułożony,częstotliwosc kursowania pociągów słaba,rozkłady jazdy nie czytelne[nawet kolejarze się w nim gubią],ceny biletów za wysokie!! Zgadzam się z przedmówcą,że jest to jawne niszczenie naszych pieniedzy i likwidacji pociągów w Bieszczady
[ Dodano: 28-11-2014, 20:07 ]
Na marginesie;pisałem do PR,UM...odpowiedzi brak!!!wczesniejsze mówily o badaniu rynku kolejowego pod kontem zapotrzebowania społecznosci na przewozy koleją...ponoc wypadły pozytywnie?......
[ Dodano: 10-12-2014, 18:58 ]
Dzisiaj czeska lokomotywa odbywała jazdy na trasie Rzeszów-Zagórz,od 14 bm będzie prowadziła Tlk
[ Dodano: 13-12-2014, 20:35 ]
Do Sympatyka,ty optymisto'o czym ty chłopie piszesz?zamykają połączenia a nie otwierają nowych!!!!!
na dodatek w podzielonych relacjach Rzeszów - Jasło i Jasło - Zagórz to jest kpina w biały dzień.
A kuku. Relacja jest podzielona w rozkładzie, fizycznie szynobus z 13.16 z Zagórza jedzie prosto do Rzeszowa.
Taki żart z podróżnych.
Na wyremontowanych odcinkach linii szynobus zasuwa jak dzik. Gorzej z TLK, niestety nie wszędzie (i nie mówię tu o odcinku Boguchwała - Czudec) czuć porządnie prędkość.
Na wyremontowanych odcinkach linii szynobus zasuwa jak dzik. Gorzej z TLK, niestety nie wszędzie (i nie mówię tu o odcinku Boguchwała - Czudec) czuć porządnie prędkość.
Dlatego że w Galicji był na stacjach układ uskokowy torów. Po modernizacji przerobiono go na układ normalny, ale nie zawsze było to możliwe - wtedy stosowano układ z rozjazdem łukowym symetrycznym dwustronnym - i wtedy masz ograniczenie do 60 na zjazd "na bok" na takiej mijance. Można zobaczyć fotki na SSC. Dlatego TLK nie ma tak rewelacyjnego czasu.
Akurat to wiem i rozumiem. Tyle, że chodzi też o prędkości rozwijane między mijankami (a nie tylko o zmniejszenie prędkości przed rozjazdem.
Ale wielkie dzięki za wyjaśnienie.
A masz może jakieś dokładniejsze dane, nawet typu pomiar pomiar GPSem, lub najlepiej rozkład służbowy? Na stronie inforail jest takowy, ale marnej jakości.
Samorządy próbują reaktywować kolej na Podkarpaciu.
Tylko współpraca i racjonalne zmiany pozwolą na rozwój połączeń kolejowych w regionie – taki wniosek płynie z kolejnego spotkania członków zarządu województwa z samorządowcami. Tym razem w Urzędzie Marszałkowskim gościli przedstawiciele z powiatów krośnieńskiego i sanockiego.
TLKa to już tylko 2a wagony,były 3,jeszcze trochę i będzie 0.Gdzieś słyszałem o uruchomieniu relacji Rzeszów-Jasło/Gorlice/Zagórz...inna niż firma PR,mysli o tym
Tak,kiedyś też chciałem tym pciagiem jechać do Sanoka,ale cena biletu mnie odstraszyła,pojechałem busem,szybciej i o płowe taniej...fakt że było ciasno ale tanio.Zazdroszczę Ci..wypasu w całym składzie..
UMWP chce skrócenia trasy kolejowej Krosno-Rzeszów.
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego pozytywnie odpowiedział na apel radnych Krosna, którzy chcieliby, aby powstała nowa trasa kolejowa łącząca linie nr 108 Stróże-Krościenko i nr 106 Jasło-Rzeszów. – Jak najbardziej widzimy potrzebę budowy tego łącznika – informuje Tomasz Leyko, rzecznik prasowy zarządu województwa.
Narodowy zarządca infrastruktury kolejowej w Polsce, w odpowiedzi na postulaty władz województwa podkarpackiego i lokalnych samorządów, przeprowadza analizę wariantów poprowadzenia łącznicy kolejowej między liniami nr 108 Stróże-Krościenko i nr 106 Jasło-Rzeszów. – Faktycznie, rozważamy budowę takiego połączenia – mówi Maciej Kaczorek, dyrektor Biura Planowania Strategicznego w PKP PLK.
To dobra wiadomość,sporo opóżniona ale...Lącznica powinna być.Najszybciej z Przybówki do Krosna.Projekt ze Strzyżowa do Krosna ok,jednak bardziej kosztowny czasochłonny.Wczesniej jednak,kompleksowa modernizacja kierunku na Zagórz.A może poprowadzic trasę starą wąskotorówką z Przeworska do Dynowa i dalej do Sanoka???
PKP PLK rozpisały przetarg na opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu pod nazwą „Rewitalizacja linii kolejowej nr 106 na odcinku Boguchwała – Czudec”. W ciągu najbliższych lat modernizacja całego szlaku ma zostać zakończona.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum