Tak Włoszczowa i Opoczną mogą obsługiwać pasażerów z innych miast ale tego nie robią, przynajmniej nie w takim stopniu jakoby można było o tym głośno mówić.
Z resztą już wkrótce siatka połączeń dla Opoczna Płd. może zostać troszeczkę poucinana
Cóż począć, dla Ciebie mogę i 100 razy powtórzyć, ale i tak na wiedzę jesteś odporny.
Cytat:
i w szczeniacki sposób próbujesz mi ubliżyć ale nie bój się, nie uda ci się to.
Masz bardzo rozbudowane ego, to niezdrowe. Staram się nie zbliżać do Twojego poziomu, ale nie zawsze mi się to niestety udaje. Ale dyskusja jest taka jaki adwersarz.
Cytat:
Oczywiście, ze Grybów czy Stróże mają większe prawo do zatrzymać pociągów TLK niż Gosiewo Płn czy Opoczno Płd.
Ale to prawo to chyba tylko w Twojej głowie się zrodziło . Inteligentny adwersarz nie uzna, że pociąg powinien zatrzymywać się na wsi, a nie w mieście powiatowym.
Nie mam słów do poziomu Twojego wywodu, ale niestety kryzys polskich szkół podstawowych jest faktem.
Cytat:
we Włoszczowie i Opocznie to sztuczny twór którego być nie powinna.
Może miasta też należy zrównać z ziemią? Widzę, że czerpiesz z słusznych wzorców. Inteligentny adwersarz odpowie, że te miasta powinny mieć postoje, powinny się rozwijąc i generować nowe miejsca pracy, zgodnie z konstytucyjną zasadą zrównoważonego rozwoju. Ty niestety tego nie rozumiesz i nigdy nie zrozumiesz, to wymaga jednak pewnej wizji. Albo będziemy krajem, w którym można normalnie żyć i pracować, albo młodzi ludzie będą z niego wyjeżdżać. Skutkiem Twojej polityki byłby dalszy upadek regionu, a już świętokrzyskie ma ujemne PKB. Brawo geniuszu.
Cytat:
Co do TGV stacje na którym zatrzymuje się ten pociąg istniały jeszcze przed jego uruchomieniem, wiec to zupełnie inna sytuacja niż włoszczowsko-opoczyńskie szuwary na CMK.
Tłumaczę Ci po raz 100, że to, że czegoś nie było nie oznacza, że można tego zbudować, gdy jest taka potrzeba.
Cytat:
Co chwile wyjeżdżasz z tym betonem, to typowy mikolski szczek, jak każdy uważasz, ze wiesz lepiej i ze nikt w PKP tak jak ty nie myśli otóż mylisz się, tak właśnie myślą osoby odpowiedzialne za rozwalenie PKP.
Niestety PKP rozwalił klasyczny beton, mało tego nawet PR-y na kiblach sobie z nimi radziły. Wyjdź na ulicę i popytaj ludzi co myślą o PKP? Tak było cudownie dawniej? Jak rozumiem wsiadanie oknem do pociągu i jazda w toalecie to wielkie sukcesy tamtego kolejarskiego PKP. Sukcesem było też dojenie z pasażerów po 120 zł za jazdę IC i EX po CMK, gdy Ci nie mieli drogowej alternatywy i równocześnie dopłacanie od tych kwot przez podatników do tych pociągów? Tłumaczyłem Ci już 100 razy, że dla Opoczna i Włoszczowy potrzebne są dziennie 3-4 składy TLK, które wioząc tłumy na pokładzie i tak generują większe zyski niż Pendolino.
Cytat:
Naprawde boki zrywam jak czytasz twoje brednie.
Teraz sam przeczytaj swój wywód pomyśl nad jego logiką. W ten właśnie sposób się wypowiadasz.
Cytat:
Póki trasą przez Kielce TLKi nie będą się wyrabiać w 3h30 to powinny jeździć CMKą i mieć postoje we Włoszczowie oraz Opocznie.
Ok, ale także później kilka składów powinno pozostać (około 3).
Cytat:
Pamiętajcie też, że Włoszczowa może obsługiwać pasażerów nawet z Kielc lub Częstochowy, a Opoczno z Tomaszowa i Końskich. Żaden Górnik się w Opocznie ma nie zatrzymywać. Wystarczy przesunąć TLK Mazury o godzinę wcześniej i będzie cacy.
Dokładnie. To wymaga tylko pewnej organizacji, a dla firmy hanysa byłaby to szansa na nowych klientów. Ale on wie lepiej. Zamiast rozmawiać z samorządami to tu mamy takie komunały. Ale jak @hanys ma rozmawiać jak on nie wie nawet, że Opoczno to stolica powiatu, a nie pole uprawne ? Zamiast starosty pewnie szukałby sołtysa . Ot nasze kochane PKP ...
Cytat:
Sprawa z pytanie już załatwiona
O co chodzi ? Jaki to język, pkpowski ?
Cytat:
Z resztą już wkrótce siatka połączeń dla Opoczna Płd. może zostać troszeczkę poucinana
A część osób straci pracę, inne zrezygnują ze studiów...Idź opijaj sukces. Żenada, jak to nie pisać o betonie....
Cytat:
Prośba do Was - @sheva17 i @hanys: EOT.
Czas najwyższy. Beton w końcu jednak się skruszy i go można ruszyć. Gdyby tak to żałosne PKP IC odciąć od środków publicznych taki hanys myślałby gdzie może jeszcze pozyskać nowych pasażerów. A tak, przy jego betonowej mentalności, pasażer mu tylko przeszkadza.
Mówiłem Ci, użyj 'kopiuj wklej' - po co masz to wszystko kolejny raz przepisywać.
Z resztą patrząc na twoje docinki mam wrażenie ze dopiero skończyłeś gimnazjum.
Jesteś typowym mikolskim prowokatorem, gdybanie, wymądrzanie się itp. gdybyś w tym siedział to wiedziałś byś chociaż mniej więcej jak to wygląda a tak bladego pojęcia o tym nie masz, nie chce mi się proaz kolejny czytać tych samych twoich wypocin, nie mój cyrk, nie mój klaun. Pajacuj sobie ale już nie do mnie.
Jako ciekawostke i to dość święża powiem Ci, że jednemu TLK od czerwca na 80% zostanie skasowany postój powód jest prosty - nikt nie wsiada i nikt nie wysiada, ot polna stacyjka więc skończ już pier.. o tłumach wsiadających w Opocznie bo to jakaś bujda! To, że ktoś raz widział stadko mikoli na peronie o niczym nie świadczy.
A ty dalej porównuj sobie Opoczno do Torunia - w końcu wg ciebie te miasta niczym się nie różnią
Jeszcze raz proszę! Kazdy z Was ma swoje zdanie na temat postojow TLK na CMK, oboje go nie zmienicie wiec nie ciagnijcie dalej tego watku! @sheva17, IC i Ex w 2 klasie do 2010 roku kosztowaly 80-90 zlotych(a nie 120) i jezdzily pelne. Wniosek? Spoleczenstwo bylo stac na taki wydatek. Natomiast kasowanie postoju po pol roku to rowniez glupota. Trzeba dac czas przyzwyczaic sie ludziom do nowego polaczenia. EOT!
Ciekawe jakie nazewnictwo przyjmą obecne składy EC BWE. Czy przywrócą dawne nazwy tych pociągów min. Berolina, Varsovia. Na razie brak w rozkładzie nazwy, tylko oznaczenie EIC. Być może będą to pociągi bez nazwy.
Mówiłem Ci, użyj 'kopiuj wklej' - po co masz to wszystko kolejny raz przepisywać.
Z resztą patrząc na twoje docinki mam wrażenie ze dopiero skończyłeś gimnazjum.
Miałeś kończyć i skończyć nie możesz . Ja posiadam stosowne wykształcenie, Ty natomiast nawet zdania nie sklecisz poprawnie.....Nie można wypowiadac się o kolei bez pojęcia o gospodarce, o prawie, o wolnym rynku...
Cytat:
Jesteś typowym mikolskim prowokatorem, gdybanie, wymądrzanie się itp. gdybyś w tym siedział to wiedziałś byś chociaż mniej więcej jak to wygląda a tak bladego pojęcia o tym nie masz, nie chce mi się proaz kolejny czytać tych samych twoich wypocin, nie mój cyrk, nie mój klaun. Pajacuj sobie ale już nie do mnie.
Gdy brakuje argumentów ad rem uderzasz ad personam. Merytorycznie leżysz na każdej linii, każdy Twój ,,argument" został tutaj obalony. Wyszło Twoje betonowe pkpowskie myślenie.
Cytat:
Jako ciekawostke i to dość święża powiem Ci, że jednemu TLK od czerwca na 80% zostanie skasowany postój powód jest prosty - nikt nie wsiada i nikt nie wysiada, ot polna stacyjka więc skończ już pier.. o tłumach wsiadających w Opocznie bo to jakaś bujda! To, że ktoś raz widział stadko mikoli na peronie o niczym nie świadczy.
Może jeden ma mniejszą frekwencję....Też mi sensacja. Potrzebne są pociągi zapewniające dojazd do/z pracy, na studia, te w godzinach z sufitu faktycznie są niepotrzebne. Jakoś się nie spodziewam by postoje straciły np. Karkonosze czy też Mazury...
Odcinek Wrocław - Poznań pociągi kategorii InterCity:
Szkuner EP07 120 km/h
Mieszko EP09 130 km/h
Heweliusz EU07A 130 km/h
Barbakan EP07 120 km/h
Pomorzanin EP09 130 km/h
Kossak EP07 120 km/h
Światowid EP09 130 km/h
Przemysław EP07 120 km/h
Poznań - Wrocław:
Przemysław EP07 120 km/h
Światowid EP07 120 km/h
Pomorzanin EP09 130 km/h
Barbakan EP07 120 km/h
Kossak EP09 130 km/h
Heweliusz EU07A 130 km/h
Szkuner EP07 120 km/h
Mieszko EP09 130 km/h
Z tego wychodzi, że na tym odcinku będzie załoga jednoosobowa w lokomotywach.
Poza tym na odcinku Skokowa - Żmigród jazda po torze "zachodnim" i czas przejazdu będzie jeszcze dłuższy.
przecież ten oszołom pyszałek sheva tylko czeka żeby wypisywać androny nt. CMK Gosiewa i Opoczna. Uwielbia kłótnie i bezproduktywne pieprzoty. Wg niego nic się nie liczy tylko CMK,Kraków,Wawka. Tylko że to margines przewozów na terenie PL bo większość pasażerów korzysta z innych linii.
Nie warto ciągnąć tematu z klaunem @sheva, pisanie głupot o wykształceniu dowodzi, że na prawdopodobniej jesteś licealistą. Żaden normalny człowiek nie przechwala się wykształceniem - co do mojego, na ten temat nic nie mówie bo to nie twoje sprawa jednak kierunek który skończyłem jest ściśle związany z kolejnictwem.
Koledzy ten pajacyk będzie dalej ciągnął ten wątek więc nie zwracajcie na niego uwagi i nie komentujcie jego wypowiedzi bo po co? Ja ze swojej strony kończę i tak do tego muła nic nie dotrze, niech dalej przechwala się swoim 'wykształceniem'. Przynajmniej mamy tu dzięki niemu wesoło.
emesh tak chodzi o Warmie natomiast Skarbek ma jechać p. Częstochowe, w końcu pociągi dotowane powinny jechać przez sieci osadnicze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum