Raczej podzielą się rynkiem:
Arriva dostanie bezdrucia do SWR/Szastarki, Zamościa, Lubartowa/Parczewa a PR zadrutowane Chełm, Dęblin, Łuków i Terespol. I ewentualnie "lotniskowce"
UMWL dysponuje tylko pięcioma EZTami (EN57AL – 3006-3010) i aż 13 szynobusami (w tym 8 szt. dwuczłonów SA134, 2 szt SA107, 3 szt SA103). PR są tylko użytkownikami w/w maszyn.
Oprócz tego PR mają własne 2 szt. SA137 i nieznaną mi bliżej liczbę EN57.
Arriva ječst jedna z najlepszich spolek! Tez kupila siebie tabor wychylny klase 610 kolei Niemieckich. Mojim zdaniem byla by najlepsza na lanczeniu Wroclaw - Dresden - (Praha) tyle zamalo interesu i wspoluprace s tej firme. Maja dopustenia w Czechach , Niemcech.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum