Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Modernizacja linii Warszawa - Radom
Autor Wiadomość

Spavnosky Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Kielce

PostWysłany: 07-12-2012, 20:19   Modernizacja linii Warszawa - Radom Odpowiedz z cytatem

Witajcie, ostatnio przeglądając nowy rozkład jazdy na trasie Kielce-Warszawa, który ma wejść w życie 9 grudnia zauważyłem, że czas podróży troszeczkę się zmienił ale za to trasa biegnie przez Dęblin, Piławę zamiast przez Warkę.. Zacząłem szperać w internecie i znalazłem, że teraz pociągi będą kursować drogą okrężną przez Dęblin ze względu na modernizację linii nr 8. Ale nie znalazłem jednej bardzo istotnej rzeczy, kiedy pociągi wrócą z powrotem na trasę pierwotną tj. przez Warkę?

Pozdrawiam
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 09-12-2012, 11:08   Re: Modernizacja linii nr 8 trasa Radom-Warszawa Odpowiedz z cytatem

Remont Warszawa-Łódź będzie trwał co najmniej 10 lat. Tak więc w twoim przypadku kolejarstwo może uwinie się do 2020 Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 09-12-2012, 15:41    Odpowiedz z cytatem

Nie znany jest nawet czas rozpoczęcia remontu ósemki, a co dopiero zakończenia. Kolejna data podana przez wiceministra czyli 2016 jest tak samo prawdziwa jak to, że ósemka miała być gotowa wraz z radomskim dworcem na Euro 2012.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Spavnosky Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Kielce

PostWysłany: 10-12-2012, 01:16    Odpowiedz z cytatem

ET05 napisał/a:
Nie znany jest nawet czas rozpoczęcia remontu ósemki, a co dopiero zakończenia. Kolejna data podana przez wiceministra czyli 2016 jest tak samo prawdziwa jak to, że ósemka miała być gotowa wraz z radomskim dworcem na Euro 2012.


Polska.. tak czy siak po tych nowych szynach co zroibli bardzo przyjemnie sie jedzie:) Dzisiaj jak jechalem trasa przez Deblin to nawet nie odczulem, ze jade trasa dluzsza o 50km:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 23-07-2013, 13:29    Odpowiedz z cytatem

ET05 napisał/a:
Nie znany jest nawet czas rozpoczęcia remontu ósemki, a co dopiero zakończenia. Kolejna data podana przez wiceministra czyli 2016 jest tak samo prawdziwa jak to, że ósemka miała być gotowa wraz z radomskim dworcem na Euro 2012.


PLK: modernizacja „ósemki” ruszy w 2014 r.

Po zakończeniu modernizacji odcinka Warszawa Okęcie - Radom pociągi pojadą po linii z prędkością maksymalną 160 km/h. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe prowadzą ostatnie prace przygotowawcze, związane z budową nowego systemu sterowania ruchem pociągów.

Modernizowany odcinek z Warszawy do Warki jest częścią linii kolejowej nr 8 łączącej stacje Warszawa Zachodnia i Kraków Główny. Przebudowa dotyczy 92 kilometrów, którymi tysiące pasażerów codziennie podróżują między Radomiem a stolicą. Odcinek na południe od Warki zostanie przebudowany na dwutorowy, co wyeliminuje konieczność mijania się pociągów i przyspieszy oraz usprawni prowadzenie ruchu na tym odcinku. PKP Polskie Linie Kolejowe zmodernizują nie tylko torowiska. Zmodernizowana zostanie cała infrastruktura zapewniająca bezpieczną podróż – w tym sieć trakcyjna, systemy zasilania, powstanie również nowy system sterowania ruchem.

Więcej:

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/15101/PLK-modernizacja-osemki-ruszy-w-2014-r.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

FranzMaurer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2011

PostWysłany: 10-08-2013, 10:09    Odpowiedz z cytatem

Szkoda mi tych Radomian , którzy dojeżdżają do pracy do stolicy ech.. byłoby miło gdyby PLKa skróciła im cierpienia jazdy w 5 - godzinnych mękach EZTami KM, w których brakuje klimy w upalne dni.. cóż..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 28-01-2015, 17:17    Odpowiedz z cytatem

Trochę artykułów na temat modernizacji linii nr 8 w poniższych linkach:

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/15930/Ostatni-etap-przygotowan-do-modernizacji-linii-Warszawa-Okecie-Radom.html

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/22977/UOKiK-wykryl-zmowy-przetargowe-przy-modernizacji-linii-Warszawa-Radom.html

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/22978/Kombud-nasze-dzialania-sa-transparentne.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 03-04-2015, 21:46    Odpowiedz z cytatem

Teraz kolejny termin to 2020... O 2 torze Warka - Radom słyszy się już ponad 50 lat... I pewnie bedą opowieści przez kolejne 50... Patrząc na tempo "robót budowlanych" na E30, to jeśli nawet zaczną to spokojnie 15 lat bez połączenia Warka - Radom... W tym czasie zajeżdżą siódemkę na odcinku Otwock - Pilawa i także dokładnie rozkopią i pewnie wezmą się też za 13, żeby nie było nudno. Szansą są łącznicę do cmk - w Czarny oraz z 22-ki w stronę Warszawy...

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 11-04-2015, 10:05    Odpowiedz z cytatem

PKP PLK szukają wykonawcy prac pomiędzy Skarżyskiem-Kamienną a Suchedniowem.

Krajowy zarządca sieci kolejowej rozpisał przetarg w trybie „zaprojektuj i zbuduj” na modernizację fragmentu linii kolejowej nr 8, pomiędzy Skarżyskiem-Kamienną a Suchedniowem. Wykonawcę mamy poznać w połowie maja bieżącego roku. Zakres przewidzianych prac jest szeroki i zakłada przebudowę 12 kilometrów nawierzchni torowej, przejazdów kolejowo-drogowych, urządzeń srk i sieci trakcyjnej.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/56942/pkp_plk_szukaja_wykonawcy_prac_pomiedzy_skarzyskiem_kamienna_a_suchedniowem.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 13-04-2015, 11:04    Odpowiedz z cytatem

W maju ruszy modernizacja linii nr 8?

Od dwóch lat powinniśmy jeździć po zmodernizowanej trasie z Warszawy do Radomia. Tak wynikało z planów PKP PLK z 2011 r. Według aktualnych przymiarek do rozpoczęcia prac na „ósemce”, jest szansa, że robotnicy wejdą na tory w maju.

Więcej:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/23926/W-maju-ruszy-modernizacja-linii-nr-8.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

soad Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2015

PostWysłany: 25-04-2015, 12:06   W grudniu pojedziemy szybciej z Katowic do Krakowa Odpowiedz z cytatem

Modernizacja systemu poboru opłat przez Staleksport pozwoli na zaoszczędzenie średnio 20 sekund na jednym pojeździe pokonującym całe 50 km między bramkami A4.
Daje to niebagatelną liczbę 120 godzin na dobę a 81000 godzin rocznie. Podniesienie standardu poboru opłat wymaga jednak podniesienia ceny dla pojazdu o wadze do 3,5 tony na 23 złote. Miłej podróży!!!!!!!!!!
Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 25-04-2015, 12:18    Odpowiedz z cytatem

A co to ma wspólnego z modernizacją linii 8 Radom - Warszawa??

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

soad Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2015

PostWysłany: 25-04-2015, 16:03    Odpowiedz z cytatem

pacy napisał/a:
A co to ma wspólnego z modernizacją linii 8 Radom - Warszawa??

Taka ironia ! 105 km i 2 godziny 10 minut !
Radom około 200 000 ludności
Warszawa około 1 800 000 ludności
razem 2 000 000 ludności

i 77 km też około 2 godziny 10 minut!
Kraków 760 000 ludności
Związek Śląska i Zagłębia liczący 2 000 000 ludności
razem 2 760 000 ludności Sad
zdawałoby się że priorytet ekonomicznie oczywisty ale nie dla rządzących tym krajem! Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 25-04-2015, 16:21    Odpowiedz z cytatem

Tak poważnie to obie linie już dawno powinny być zrobione .

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 25-04-2015, 17:29    Odpowiedz z cytatem

Problem polega na tym, że w cywilizowanym kraju robi się dziennie 2-3 kmb kompletnego toru z podtorzem, siecią trakcyjną i srk. W Polsce robi się kilka metrów dziennie... Ale rozmach przetargów, raportów i innych utrudnień bije na głowę cały świat...

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 4 Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl