A ja z trochę innej beczki. Dzisiaj TurKol organizuje pociąg specjalny Partner Poznań - Lubben. Zgodnie z Infopasażerem (i moimi przewidywaniami) pociąg na odcinku Wolsztyn - Guben, gdzie prowadzony jest parowozem, jest wpisany jako RMP. Natomiast w drodze powrotnej jedzie już lokomotywa spalinowa, więc wpisany jest MMS. Ogólnie jak TurKol jedzie gdzieś poza Wielkopolskę to diesle są jako MPS a parowozy jako RPP. Jestem ciekaw, kto i kiedy wpadł na to, żeby nie istniał skrót MPP (bo patrząc na listę wszystkich oznaczeń takiego nie ma). OK, można by pomyśleć - przecież parowozy już nie jeżdżą, zostały tylko osobowe parowe w Wielkopolsce (wtedy gdy jeszcze jeździły) - OK, to tłumaczenie miałoby sens, gdyby nie to, że oznaczenie RMP funkcjonuje. Niezły bajzel....
[ Dodano: 22-05-2015, 14:45 ]
Mam pytanie do osób zorientowanych: dlaczego od kilku dni Infopasażer pokazuje tylko pociągi w kilku najbliższych godzin, a jeśli w tym czasie nic nie jedzie to nie pokazuje żadnego pociągu? Jeszcze tydzień temu pokazywał 24h chyba że pociągów było za dużo to wtedy pokazywał 18 czy 20 najbliższych.
dikik -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-05-2015, 15:38 zmiany na złe w Infopasażer
@krzychu12231
Faktycznie, masz rację, zauważyłem to we wtorek 19 maja 2015r. ok. 15 (tak mi się kojarzy), iż w INFOPASAZER jest mniej pociągów. Zniknęło kryterium ilościowe bądź 24 godzinne. Mam wrażenie, że są tylko te pociągi, które już wyjechały w trasę.
Jest to kolejne utrudnienie w korzystaniu, po tym jak zimą zmieniono interfejs. Stara wersja "chodziła" mi nawet na Nokii 5140i czy Samsungu b2710 bez większych problemów.
Obecnie idzie to z wielkimi trudnościami na samsungu, nie działają wszystkie linki i jest nieprzejrzyste. Podobne są problemy są na słabszych urządzeniach. Dodatkowo, źle działa wyszukiwarka. Aby znaleźć Środę Wielkopolską, trzeba wpisać "sroda" a nie"środa". Po wpisaniu na początku "polskiego znaku" system nie znajduje szukanej miejscowości.
Dla mnie, ten system, w poprzedniej postaci był super rozwiązaniem, mimo niedoskonałości tj. często nie było w systemie opóźnień, mimo iż pociąg był opóźniony itd. Wynikało to zapewne z faktu, iż dyżurny wpisywał do SEPE, opóźnienie, dopiero jak pociąg wyjechał ze stacji, bądź jak w przypadku Poznania, nie było powiązania PIP z SEPE. Wykorzystywałem go również jako rozkład jazdy, gdyż tam godzina odjazdu była zawsze właściwa, a rozkłady tak często się zmieniają, że czasami trudno się połapać.
Obecnie, system o zmianach wiele stracił. Może zmiany spowodowane stworzeniem przez PLK własnego narzędzia, jeszcze bardzo niedoskonałego, że znajduje tylko niektóre pociągi: http://rozklad.plk-sa.pl/Trasa
Również zauważyłem zmiany, wydaje się, że są w systemie pociągi, które albo już jadą, albo za chwilę mają wyjechać (są podstawione).
Zgadzam się, że stara wersja infopasażera była lepsza, ale uwaga ciągle jest dostępna pod adresem:
O właśnie szukałem tej starej wersji. Wielkie dzięki.
_________________ 2010-2013 na razie 100 178km
dikik -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-05-2015, 19:22
Stara wersja systemu ruszyła na starej komórce ;-)
Szkoda tylko, że na niej też są tylko pociągi "w biegu". Ciekawe czy ilość pociągów, to kwestia po stronie Intercity czy zmiany systemu SEPE w Sosnowcu.....
Zastanawiam się w jakim kierunku pójdzie ta aplikacja na stronie PLK, zwłaszcza że jest tam wersja z mapą z umieszczonymi pociągami.
W tym momencie dla st. Środa w aplikacji IC są 3 poc. a w PLK widać 5 poc.
W razie awarii tego systemu polecam skorzystać z https://portalpasazera.pl/Trasa . Wystarczy wpisać nazwę stacji. Poważne opóźnienia są automatycznie wypisywane poniżej pól wyboru stacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum