Ludomir Hanzel był dyrektorem gabinetu politycznego ministra Skarbu Państwa w latach 2000/2001 pana Andrzeja Chronowskiego z Akcji Wyborczej Solidarność.
Hanzel był także dyrektorem zarządzającym spółki Inter Card. To wszystko co można wyszukać w Google. Osoba dość tajemnicza.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Od siebie powiem krótko. Ta ekipa rządząca, czyli PO-PSL w sprawach kolei jest bardziej nieudolna od poprzedników. Widać to po roszadach na stołkach nie tylko w spółkach PKP ale i w MI, a także po zostawieniu na prezesowskich stołkach największych nieudaczników: Wach, Wasiak (PKP SA), Tereszczuk, Radwan (PKP PR), Warsewicz, Supa, Nitkowski (PKP IC), Osipów (PKP SKM), Celiński (PKP PLK), Mamiński (Natura Tour) - większość z nadania PiS. Choć Wach (i jego sitwa) już przed poprzednimi wyborami wygranymi przez PiS stawiał na PO. Jakim cudem SLD-owski prezes PKP SA (Wach) uchował się wtedy przed kadrową miotłą PiS-u? To proste, wkupił się w łaski Gosiewskiego peronem we Włoszczowie...
Platformersom Wach też musiał się czymś podlizać, aby utrzymać stołek. Czym? Szybkim rozwaleniem PKP i przekonaniem do tego "S"przedajnych związkowców, czyli szkodliwym społecznie i ekonomicznie usamorządowieniem PR oraz prywatyzacją najlepszego kawałka kolejowego tortu: przewozów towarowych (Cargo) i dalekobieżnych przewozów pasażerskich (IC + pospieszne).
Rada Nadzorcza PKP Cargo w wyniku postępowania kwalifikacyjnego powołała z dniem 14 maja 2008 roku Ludomira Handzla w skład zarządu spółki.
Ludomir Handzel ma 35 lat. Jest absolwentem stosunków międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Studiów Menadżerskich (Kolegium Zarządzania i Finansów) w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Zdobył doświadczenie w pracach organów spółek, m.in.: ZSB „Stolbud-Grybów” (Prezes Zarządu), Fabryki Wagonów „Gniewczyna” S.A. (Członek Zarządu), PKN ORLEN S.A. (Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej), NFI PROGRESS S.A. (Przewodniczący Rady Nadzorczej). Sprawował funkcje doradcze, m.in. jako doradca zarządu w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego „Nowy Sącz” S.A. i Kancelarii Senatu. Pracował także w Ministerstwie Skarbu Państwa.
źródło: PKP Cargo
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Katowickie wydanie Gazety Wyborczej z 30 maja 2006 roku, w artykule zatytułowanym "Wieczerzak: pieniądze wyprowadzone ze Śląskiej Kasy Chorych miały trafić na kampanię PO i PiS-u" czytamy:
Cytat:
Ujawnił on protokół przeprowadzonego w Warszawie przesłuchania Grzegorza Wieczerzaka, oskarżonego o gigantyczne nadużycia byłego prezesa PZU Życie. Wieczerzak zeznał, że na początku 2001 r. w jego gabinecie pojawił się prezes ComputerLandu i zaproponował mu wykupienie powierzchni reklamowej na kartach czipowych dla Śląskiej Kasy Chorych. - Stwierdził, że ten kontrakt jest ważny dla ludzi związanych z PO na Śląsku i Małopolsce - twierdził Wieczerzak.
Według byłego prezesa PZU Życie w tej sprawie mieli go także odwiedzić Ludomir Handzel i Marek Budzisz, członkowie gabinetu politycznego Andrzeja Chronowskiego, ministra skarbu w gabinecie Jerzego Buzka. Oni z kolei mieli go przekonywać, że pieniądze z tego kontraktu pójdą na wsparcie PiS-u.
Wieczerzak twierdził, że nie kupił reklamy, obawiając się, że to prowokacja. W efekcie ComputerLand podpisał umowę z Grupą PZU i Millennium.
W tej sytuacji katowicki sąd przyjął wniosek prokuratury i 31 sierpnia przesłucha Wieczerzaka, Budzisza i Handzla.
Gentelmani, co to lody kręcą, zabezpieczyli się na wszystkich frontach: u bliźniaków i u Donalda. Jakby nie było to wszystko kaczki. Wolę gęsinę.
Rozwój Handzla jest prawidłowy. W roku 2001 w Gazecie Wyborczej napisano:
Cytat:
Młode wilki z Nowego Sącza
Chronowski zapowiadał przed kilku laty: "W banku kadr nowosądeckiej AWS znajduje się około 130 nazwisk kandydatów zdolnych sprawować ważne stanowiska w administracji państwowej i specjalnej w regionie" ("Dziennik Polski" z 22 października 1997 r.). Dziś coraz częściej sięga po tę listę.
Dyrektorem gabinetu politycznego ministra został Ludomir Handzel - 27-latek z Nowego Sącza, absolwent stosunków międzynarodowych i student IV roku nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej był doradcą wicemarszałka w Senacie;
Sąsiadem Koguta jest były wicemarszałek Senatu, a później minister skarbu Andrzej Chronowski z AWS. Ma dom w tej samej gminie (kiedyś pracował w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego w Nowym Sączu).
Czyżby kółko się zamykało? Oj, szykuje się następny skok na kasę! Tak mi podpowiada mój długi nos.
fury, dzięki za materiały. Teraz wszystko układa mi się w logiczną całość.
Przypuszczam, że Handzla do zarządu PKP Cargo "wstawił" Kogut. Pamiętajmy, że Kogut to PKP Cargo. Mimo, iż jest senatorem to nadal bardzo aktywnie pociąga za kolejowe sznurki. Podobnie jak inny koleś Wacha - poseł Tchórzewski (PKP Energetyka). To jedna klika.
Kolejową sitwę (nie chcę użyć bardziej dosadnego słowa) tworzą m.in. Kogut i Wach. Kto jest przewodniczącym rady nadzorczej PKP Cargo? Prezes Wach. I to Wach musiał "przyklepać" stołek dla Handzla w zarządzie PKP Cargo.
Skok na kasę oczywiście się szykuje. Myślę, że nasze forum czeka gorący okres ciężkiej pracy... Będzie się działo. I będzie o czym pisać.
Karuzela dalej się kręci ,a kręcą nią dalej Wach,Kogut i Tchórzewski,najgorsze jest to że może z niej wypaść sam minister inrastruktury.
Po Supie następny księżulek Hałyk.
[ Dodano: 25-05-2008, 10:57 ]
Czytam sobie ogłoszenia o konkursach i dochodzę do wniosku że są pod określone osoby,i tak: Tygodnik Kurier PKP nr. 15 z 13 kwietnia 2008r.dwa ogłoszenia.
1.PKP PLK warunki do spełnienia,niekaralność i brak toczących się postępowań karnych taki warunek pojawia się we wszystkich ogłoszeniach o postępowaniach na członków zarządów spółek kolejowych.
2.Ogłoszenie nr.2 ten sam tygodnik nr.15 ogłoszenie PKP Energetyka na członka zarządu d.s Ekonomiczno finansowych ,tylko niekaralność kandydata a brak zapisu o toczących się postępowaniach karnych,chyba jest to konkurs dla pani Joli P?
Właśnie z okresu, kiedy Lach był dyrektorem finansowym Daewoo-FSO pochodzi ok. 1 mld dolarów zadłużenia żerańskiej firmy wobec dostawców i banków z Korei.
Po odejściu z Daewoo-FSO Janusz Lach był doradcą prezesa KredytBanku. W 2001 r. zasiadał we władzach Daewoo Motor Polska w Lublinie. Upadłość tej firmy ogłoszono na początku października 2001 r.
Z lubelskiej spółki Daewoo obecny członek zarządu PKP trafił do ZS Jelcz, firmy motoryzacyjnej z grupy Zasada S.A. Pod koniec lutego tego roku sąd, który rozpatrywał wniosek wierzyciela o ogłoszeniu upadłości tej firmy, zdecydował się otworzyć postępowanie układowe, które ma doprowadzić do redukcji jej zadłużenia.
Szykuje się nam kolejny fachowiec od finansów
W nocy z czwartku na piątek stacja benzynowa BP w Nowym Sączu stała się nietypowym miejscem na biznesowe spotkanie przedstawicieli grybowskiego Stolbudu i sądeckiego ZNTK.
Na stacji paliw pierwszy pojawił się ubrany w dres Ludomir Handzel. Na kogo niecierpliwie czekał, wyjaśniło się szybko. Po kilku minutach pojawili się Wiesław Piwowar i Zbigniew Konieczek, przedstawiciele ZNTK, obaj na galowo - w eleganckich garniturach. Rozłożyli na stole opasły plik dokumentów i przystąpili do ich podpisywania. W ruch poszły pieczątki i długopisy. Panowie tak byli zaaferowani zajęciem, że nie mieli czasu na rozmowę.
Nazwisko Ludomira Handzla pada także w odniesieniu do nielegalnego finansowania kampanii wyborczej PiS za pośrednictwem Śląskiej Kasy Chorych i ComputerLandu. Polecam artykuł "Cichodajcy":
http://www.nie.com.pl/art8149.htm
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Jak nieoficjalnie dowiedział się "Rynek Kolejowy", rada nadzorcza PKP Polskich Linii Kolejowych powołała Marka Pawlika na stanowisko członka zarządu ds. rozwoju.
O ile nam wiadomo, nie wiąże się to z innymi zmianami w składzie zarządu PKP PLK.
źródło: Rynek Kolejowy
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Marek Pawlik jest zastępcą dyrektora CNTK: http://www.cntk.pl/index.php?page=instytut
Co o nim wiadomo? Bo jak na razie wiadomo tylko tyle, że zarząd PKP PLK powiększy się z 7 do 8 osób. Za rządów PiS zarząd powiększył się z 5 do 7 osób. PO jest lepsza. Kto da więcej?
_________________ Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Lady Makbet, nie tylko zarząd PLK pęcznieje. W Cargo jest to samo:
Nowy członek Zarządu PKP CARGO S.A.
Rada Nadzorcza PKP CARGO S.A. w wyniku postępowania kwalifikacyjnego powołała z dniem 26 maja 2008 roku Pana Daniela Ryczka w skład Zarządu Spółki PKP CARGO.
źródło: PKP Cargo
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum