Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
PKP Posady Regionalne spółka z o.o.
Autor Wiadomość

Lausitzer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008

PostWysłany: 01-05-2008, 09:56    Odpowiedz z cytatem

No i bardzo dobrze:) Żeby forum miało jeszcze taką moc sprawczą, by wogóle obsadzić zarządy ludźmi, którzy mają kolej w sercu, to byłoby super.Smile

_________________
Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzie DeBe Wink
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 02-05-2008, 14:30    Odpowiedz z cytatem

Forum nie ma żadnej mocy sprawczej. Na forum ujawniane są różne świństewka, świństwa, przekręty i przestępstwa. Dlatego ci, którzy mają moc sprawczą wolą udawać, że o forum nie słyszeli. Lepiej nie wiedzieć..., lepiej twierdzić, że wypłakuje się tu zgraja sfrustrowanych oszołomów, wielokrotnie tak nazywanych przez tych, co chcieli tu przypadkiem zabłysnąć. Też oszołomów!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 13-05-2008, 21:32    Odpowiedz z cytatem

KOMUNIKAT
W związku z artykułem "PKP Posady Regionalne spółka z o.o." w centrali spółki PKP Przewozy Regionalne odbywa się kontrola z PKP S.A. Kontrolowane są niektóre wydziały Biur jak np. w Biurze Spraw Pracowniczych w Poznaniu (właściwsza nazwa Biuro Polityczne PKP PR). Nieoficjalnie wiadomo, że kontrola ta ma na celu zatuszowanie spraw przed pojawieniem się w PKP PR kontroli o której wspominał na forum INFOKOLEJ pan poseł J. Piechociński. Do momentu trwania jednej kontroli nie rozpocznie się następna - zewnętrzna. Dodatkowo zwlekanie z jej zakończeniem jest spowodowane oczekiwaniem na następną część artykułu zapowiadaną wcześniej przez Krychę na połowę miesiąca maja. Kierownictwo PKP S.A. może obawiać się, że zakończenie kontroli przed publikacją drugiej części artykułu mogłoby obnażyć niewydolny i tendencyjny system kontroli wewnętrznej w PKP. System ten jak wiadomo polega na tym, że winni są wskazani już przed rozpoczęciem kontroli a kontrola skoncentrowana na szukaniu "haków" lub wedle potrzeb likwidowaniu śladów przekrętów - dowodów. Jest to kolejna farsa firmowana przez prezesa grupy PKP. Prezes A. Wach kilkanaście dni temu zrezygnował z przewodniczenia radzie nadzorczej PKP PR. Kontrola aby mogła zostać potraktowana jako obiektywna musiałaby ujawnić fakty świadczące o szkodliwym działaniu byłego już przewodniczącego rady PKP PR i jednocześnie nadal prezesa PKP S.A. Można założyć, że takim świadomym działaniem było np. utworzenie dobrze płatnych stanowisk dla emerytowanego małżeństwa Rybaków. To "dzięki" podpisowi przewodniczącego rady nadzorczej tworzy się takie nowe stanowiska. Właśnie z rekomendacji pana Wacha osoby będące dotychczas na emeryturze zostały zatrudnione w PKP. Każda kontrola ogranicza się do określonego zakresu. Zakres ten określa ich pryncypał.
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

    leo1407 Płeć:Mężczyzna
    Przyjaciel


    Dołączył: 24 Wrz 2007
    Skąd: z PKP

    PostWysłany: 14-05-2008, 06:40    Odpowiedz z cytatem

    Fajnie by było gdyby "przetrzepano" całą Grupę PKP pod kątem zatrudniania emerytów......Nie tak dawno jeszcze nie wolno było zatrudniać emeryta nawet na kawałek etatu a teraz...szkoda gadać ! Zamiast zatrudniac młodych ewentualnie łaczyć stanowiska - zatrudnia się kolesiów którzy już dawno powinni zająć się działką lub wnukami Język
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

    kris Płeć:Mężczyzna
    Użytkownik


    Dołączył: 30 Lis 2005
    Skąd: z bocznego toru...

    PostWysłany: 14-05-2008, 07:37    Odpowiedz z cytatem

    Sam znam wielu zatrudnianych emerytów nie tylko w PKP ale w firmach które dla PKP pracują. Zarabiają tam po kilka tysięcy. Ich wieloletnie doświadczenie jest dla takich firm (np. wykonawców modernizacji) bardzo przydatne. Co prawda inne już mają spojrzenie na kolej ale zawsze tak jest że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    _________________
    Jestem dyspozytorem własnego toru...
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

    fury Płeć:Mężczyzna
    Przyjaciel


    Dołączył: 26 Mar 2007

    PostWysłany: 14-05-2008, 09:43    Odpowiedz z cytatem

    Cytat:
    Co prawda inne już mają spojrzenie na kolej ale zawsze tak jest że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Prawda, prawda... Sądzę jednak, że zatrudnianie emerytów stanie się niebawem koniecznością. Oczywiście gryzie to wtedy, gdy emeryt blokuję stanowisko niecierpliwym "managerom" - nie zawsze mądrym i nie zawsze uczciwym. Emeryta jako maszynisty, manewrowego, ustawiacza jednak nie widzę. A więc, dla emerytów pozostają stołki za biurkiem, na portierni, w warsztacie regeneracji. Wtedy może nie będą gryźli, ale zawsze będą mądrzejsi. Oby tylko nie pomylili kalkulatora z laptopem. Prawda?

    "Młodości durna i chmurna..."
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

    Krycha Płeć:Kobieta
    Redaktor


    Dołączyła: 10 Lis 2005
    Skąd: Leicester (UK)

    PostWysłany: 14-05-2008, 11:55    Odpowiedz z cytatem

    Grad napisał/a:
    Dodatkowo zwlekanie z jej zakończeniem jest spowodowane oczekiwaniem na następną część artykułu zapowiadaną wcześniej przez Krychę na połowę miesiąca maja. Kierownictwo PKP S.A. może obawiać się, że zakończenie kontroli przed publikacją drugiej części artykułu mogłoby obnażyć niewydolny i tendencyjny system kontroli wewnętrznej w PKP.

    Tak, nie wykluczam tego, że kontrolerzy z PKP S.A. czekają na to co napiszę w drugiej części "Posad Regionalnych". Beton nie chce aby okazało się, że po zakończonej kontroli (a raczej pseudo-kontroli), ja publikując dalszą część wiem więcej niż oni.

    Cóż, nie zamierzam im ułatwiać życia. Zaczekam na kontrolerów z PKP S.A. aż skończą i wtedy napiszę ciąg dalszy "Posad Regionalnych". W zasadzie materiał mam już gotowy, uzupełnię go tylko o informacje z przebiegu pseudo-kontroli w PKP PR.

    _________________
    Follow me!
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

    mc2 Płeć:Kobieta
    Użytkownik


    Dołączyła: 22 Lut 2008

    PostWysłany: 14-05-2008, 16:44    Odpowiedz z cytatem

    Krycha to musisz mieć ogromną cierpliwość Smile Przecież będą przeciągać w nieskończoność i ciągle wymyślać inny argumen żeby tylko nie zakończyć. Więc ja też pomogę - kontrolerów mamy na szczeblu pkp sa "oświeconych". Pisząc kiedyś skargę na malwersacje na terenie śląskich zakładów kolejowych wysłano na rozmowę pana Marzędę. Miał się dowiedzieć bezpośrednio ode mnie o co chodzi i wybadać pewnie jak dużo wiem. Dowiedział się do czego został powołany, do czego obliguje go stołek kontrolera i co ma zrobić, a gdzie znaleźć i co jeszcze wyjdzie z dokumentacji (a także z braku pewnej jej części) to już praca, wysokopłatna zresztą, kontrolera. Jeśli kontrola będzie po łebkach i od picu to wysyłam wszystko do prokuratora. Kontrola została zrobiona, a jakże - sprawdzano co robili kontrolerzy oddziałowi. A akurat tamci zrobili kawał dobrej roboty, protokół ponad 60 kartek, załączniki na 120 stron, a dyr oddziałowy p.Klabis schował do szuflady. Były wskazane nazwiska, artykuły i paragrafy jakie złamano i co należy zrobić żeby tego uniknąć, a także co naruszono i podstawa z kk z nakazem zgłoszenia do prokuratury. W efekcie zrobił się szumik, kontrolerów oddziałowych ukarano za to, że ruszyli mafię złodziei ze stołków dyrektorskich, naczelnikowskich. Co niektórzy dyrektorzy dostali art.52, ale przyszedł przedstawiciel jedynie słusznych i pokazał papierek - chłopcy dyrektorzy pod ochroną prawną, nie ruszać. Prezes ruszył,więc prezes poleciał ze stołka. A kontroler ze szczebla pkp pisze, że staraty kolei z tytułu "zniknięcia" 25 km toru to cena 2m sześciennych tłucznia!!! Śmiech A tylko tyle mógł określić strat, bo tylko tyle widział na takim nasypie kolejowym, gdzie wybrano trochę tłucznia. "Oświecony" kontroler już nie umiał sobie wyobrazić jak na tym nasypie leży tor, nie umie obliczyć ile waży 25 km toku prawego czy lewego tego toru, nie wie ile podkładów (rozmieszczanych co 75) było pod taką szyną, ile wkrętów, śrób, podkładek. Nic nie widzi i nie umie liczyć, bo tego nie ma. krasnoludki zabrały ciemną nocą, a on widzi jedyną stratę wybranego tłucznia. Evil or Very Mad Tak jedna rączka drugą rączkę ... , biznes się kręci, a ci co pracują uczciwie na swoje wynagrodzenie dostają w 4 litery. Oblicze i przyszłość kolei pod przywództwem pkp sa?! Sad

    _________________
    człowiek rodzi sie głupi i umiera głupi, są wyjątki - niektórzy umierają jeszcze głupsi
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

    Grad Płeć:Mężczyzna
    Zbanowany


    Dołączył: 15 Lis 2005

    PostWysłany: 14-05-2008, 20:28    Odpowiedz z cytatem

    kris napisał/a:
    Sam znam wielu zatrudnianych emerytów nie tylko w PKP ale w firmach które dla PKP pracują. Zarabiają tam po kilka tysięcy. Ich wieloletnie doświadczenie jest dla takich firm (np. wykonawców modernizacji) bardzo przydatne. Co prawda inne już mają spojrzenie na kolej ale zawsze tak jest że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    Kris nie zrozumieliśmy się. Ja wspomniałem o tworzeniu nowego stanowiska pracy dla potrzeb partyjnego bałwana a nie dla zapotrzebowania firmy w związku z nowymi kontraktami (zleceniami) Ty piszesz o firmach kolejowych spoza PKP w których pracują emeryci ale kompetentni i tylko sporadycznie w sytuacji gdy od dłuższego czasu trudno było znaleźć pracownika na od dawna istniejące stanowisko z powodu np. niewielkiej płacy. Taki emeryt pracuje dopóki nie zostanie przyuczony młody pracownik.

    W "PKP Posady Regionalne" opisana jest zupełnie inna sytuacja: pojawiają się w stolicy niegramotni emeryci powiązani z PiSem i pilnie szuka się im dobrze platnego zajęcia, nie ośmielając się zapytać ich o kwalifikacje.Na dodatek PKP PR w ramach własnych zasobów kadrowych ma setki lepiej wykwalifikowanych pracowników, którzy chętnie podjęlby się wykonania takiej pracy nawet za niższą płacę ale nie daje się im szans. Po pewnym czasie okazuje się, że eks-emerytowi ciągle mało i w stylu hydry żąda od PKP PR coraz więcej i więcej aby zaspokoić synalka żądze. Przewodniczący rady nadzorczej tworzy mu następną jescze lepszą posadę tym samym ignorując samorządy, które robią co roku "zrzutkę" na PKP PR.
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

    leo1407 Płeć:Mężczyzna
    Przyjaciel


    Dołączył: 24 Wrz 2007
    Skąd: z PKP

    PostWysłany: 15-05-2008, 06:27    Odpowiedz z cytatem

    Ciekawe czy ktokolwiek w samorządach wpadnie na pomysł, by dokonac rozbioru na czynniki pierwsze stanu zatrudnienia w PKP PR Zakładzie... Nagle by się okazało, że te same zadania można wykonać ze stanem zatrudnienia o 1/3 mniejszym...
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

    Krycha Płeć:Kobieta
    Redaktor


    Dołączyła: 10 Lis 2005
    Skąd: Leicester (UK)

    PostWysłany: 15-05-2008, 08:15    Odpowiedz z cytatem

    mc2 napisał/a:
    Krycha to musisz mieć ogromną cierpliwość Smile Przecież będą przeciągać w nieskończoność i ciągle wymyślać inny argumen żeby tylko nie zakończyć.

    Ja mam czas. Nie mogę wyciągnąć na raz wszystkich asów z rękawa, bo stracę atuty. Oni wiedzą, że dużo wiem, ale nie wiedzą ile i co dokładnie oraz komu i czym mogę zaszkodzić. Na tym polega moja przewaga nad betonem PKP. To jest gra.

    Poza tym muszę mieć jakieś argumenty w razie "negocjacji" dotyczących rozkładu jazdy na mojej linii. Bo przecież nigdy nie ukrywałam tego, że moja wiedza "przelana" na forum jest pochodną rozkładu jazdy na linii zgorzeleckiej. Ten temat (jak i przyszły "Posady Regionalne 2") jest niczym innym jak rezultatem uwalenia pociągu "Łużyce".
    Teraz czekam na nowy projekt RJ pociągów dalekobieżnych. Jeśli np. beton PR Wrocław wykręci mi jakiś numer, oberwie za to ktoś z centrali PKP PR / IC, a może i nawet z PKP S.A.

    Miłego dnia!

    _________________
    Follow me!
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

    mc2 Płeć:Kobieta
    Użytkownik


    Dołączyła: 22 Lut 2008

    PostWysłany: 15-05-2008, 16:35    Odpowiedz z cytatem

    I tak trzymaj Krycha! Very Happy
    Grad - nie jestem zaskoczona tym, że zatrudnia się na nowe intratne stołki emerytów kolesiów. Chociaż to źle, bo to znaczy, że uodporniłam się na takie chamskie numerki. Ale uodporniłam się na nie w trakcie obserwacji tego co dzieje się na pkp-ie. Związki zawodowe robią takie numerki od dawna, wciąż i pewnie będą robić nadal. Funkcyjni, którzy doczekali zasłużonej emeytury nie odchodzą na nią, bo to przecież większa kasa niz sama emerytura, więc siedzą na swoich stołkach jakby były z butaprenem, wielgie g...o robią dla ludzi, na naradach przysypiają i nigdy nie wiedzą o czym mowa, ale są zainteresowani zapomogami i premiami. w ten sam sposób pracodawca wykorzystuje te numery do utrzymywania swojej grupy pupilków "niezbędnych" do pracy i tez siedzi w administracji rzesza nierobów, zamiast przejść na zasłużoną emeryturę. Dla tych z wyższej półki tworzy się więc nowe dziwne stanowiska, udowadnia jakie to potrzebne i płaci kasę za siedzenie i przysypianie w pracy.
    Chociaż nie mozna generalizować - znam 1 na 300 albo i nawet 1 na 500 osobę, którą warto by mieć w pracy jak najdłużej, chociaż nie tedy droga. Nikt nie wpadł na pomysł żeby młodego, zdolnego człowieka dać pod opiekę takiej właśnie osobie, nawet na rok, do szkolenia. Wtedy nie boli, że super fachowiec odchodzi na emeryturę i nagla wszystko moze się zawalić czy skomplikować. Jest ten nowy narybek dobrze przygotowany i zastępuje tego odchodzącego. Tylko w pkp-ie istnieje jeszcze mentalność patrzenia wilkiem na tego fachowca, a jak z innej parti, czy nie to kółko różańcowe to już jest przegrany. W większości są u nas obsady polityczno-koleżeńsko-wyznaniowe. A taki decydent widzi w fachowcu zagrożenie dla swojego stołka.

    _________________
    człowiek rodzi sie głupi i umiera głupi, są wyjątki - niektórzy umierają jeszcze głupsi
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

    directorpkp Płeć:Mężczyzna
    Użytkownik


    Dołączył: 20 Kwi 2007

    PostWysłany: 20-05-2008, 06:12    Odpowiedz z cytatem

    Ta kontrola z PKP S.A. to wcześniej wyreżyserowane obłudne widowisko. Kontrolerzy w wynikach z kontroli pewnie napiszą, że niegramotny nestor jest wybitnym niezastąpionym fachowcem. Rękę dam sobie uciąć, że staremu złodziejowi nawet włos z głowy nie spadnie. Jeśli zawinił prezes PKP S.A. (wcześniej jako przewodniący Rady Nadzorczej PKP PR), to jakie mogą być wyniki przedstawione panu posłowi...
    Panie prezesie Wach niech pan złoży następną rezygnację (z PKP S.A.) i zabierze ze sobą wszystkich emerytów zatrudnionych z pana rekomendacji w PKP. Niech pan już odejdzie, już czas i odpowiedni moment.
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

    mc2 Płeć:Kobieta
    Użytkownik


    Dołączyła: 22 Lut 2008

    PostWysłany: 21-05-2008, 09:31    Odpowiedz z cytatem

    Z tymi fachowcami-złodziejami nie jest tak wesoło. zaczęła się sprawa w sądzie w Gliwicach (wreszcie po 3 latach zbierania materiału przez abw i prokuratora). Na pierwszej towarzystwo było buńczuczne, na drugiej juz wymiękają. 4 osoby juz poddały sie dobrowolnie karze, a kilku tych ważniejszych przywlekło ze sobą po 2 prawników. A ja gratuluję pani prokutaror i sędzinie bystrości umysły i zadawanych pytań! Na tyle są do, że chłopcy rozrabiacy żądają zmiany składu sędziowskiego!!!
    Dla zainteresowanych - kolejna rozprawa jest 2 czerwca 2008r. (Krycha temat dla ciebie)

    _________________
    człowiek rodzi sie głupi i umiera głupi, są wyjątki - niektórzy umierają jeszcze głupsi
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

    Beatrycze Płeć:Kobieta
    Redaktor


    Dołączyła: 11 Lis 2005
    Skąd: Legnica

    PostWysłany: 21-05-2008, 15:25    Odpowiedz z cytatem

    mc2, możesz sprecyzować o jaką sprawę chodzi? Rolling Eyes

    _________________
    "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Strona 9 z 11 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  
    Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl