Wysłany: 05-09-2015, 21:13 Kontakt mechanika z dyspozytorem
Witam,
Z którym dyspozytorem (na szczeblu zakładu, czy może macierzystej lub najbliższej w trasie sekcji) kontaktuje się mechanik w celu uzgodnienia dalszych zadań, przejścia na następny pociągu? Kto informuje maszynistę o zmianach w czasie jego pracy czy o zmianie poleceń, jak to wygląda w praktyce?
Dzięki. Czyli dyspozytor z sekcji.
A co jeśli mechanik jedzie do stacji, gdzie nie ma "szopy", dzwoni do najbliższego dyspozytora czy jest jakiś podział na obszary?
Czy sieć jest podzielona na odcinki obsługiwane tylko przez jedną sekcję lub zakład, czy raczej w każdym miejscu jeżdżą mechanicy z różnych jednostek (o ile mają znajomość szlaku i akurat tam im zlecono)?
Czy jeśli prowadznie pociągu przejmuje mechanik z innego zakładu to zmienia się też lok czy jeździ się na maszynach z obcego zakładu?
Jeśli o PKP Cargo idzie,to jest podział na obszary działania poszczególnych zakładów a zakłady mają uszczegółowioną kwestię,które sekcje (składowe zakładu) i na jakim terenie działają.Zatem w celu dalszych dyspozycji należy się kontaktować z dyspozytorem tej sekcji,na której obszarze kończysz prowadzenie poc.Jeśli nie wiesz kto zawiaduje daną stacją,zawsze możesz zadzwonić do swojego dysp.i on ci poda nr.tel.albo sam uzgodni w twoim imieniu i ci przekaże dalsze instrukcje;) Co do obsługi poszczególnych linii,to z reguły kilka sekcji jeśli mają znajomość szl.natomiast kwestia lokomotyw to wolna amerykanka a loki nie są w tej chwili przypisane żadnemu zakładowi tylko należą do centrali.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum