Strona PLK u mnie nie działa, ale aplikacja mobilna tak. IC Poznań-Wrocław imponująco równy takt co godzinę, czas jazdy nadal słaby ale jednak 15-25 minut szybciej niż teraz.
Czyli co do linii 274 mam dobrych informatorów. Sprawdziło się wszystko to, co pisałem wcześniej. Są też dwa pospiechy do Kudowy Zdrój, EIC do Węglińca i IC Zielona Góra- Przemyśl.
@hanys dlaczego PLK wrzucałoby w system info które nie ma pokrycia w rzeczywistości? Jest już po terminie ostatecznych zatwierdzeń, pozamiatane. Coś mi się zdaje że większość twoich wpisów to popisy w stylu "ja tu tyle wiem dzieciaki, a wy się jaracie świecidełkami". Daruj sobie. Jeśli masz jakieś sprawdzone, pewne info, to się nim podziel.
[ Dodano: 16-09-2015, 09:16 ]
Połączenia Wrocław-Szczecin przez nadodrzankę nie ma z tego co widzę. Dobrze widzę?
Najszybszy czas przejazdu Wrocław-Gdańsk, w nowym TLK "Pomerania": 5 godzin, 0 minut. Przecieram oczy ze zdumienia. To o ponad godzinę szybciej niż teraz. Zatrzymania jak kiedyś EX: Leszno, Poznań, Gniezno, Inowrocław, BG, Laskowice, Tczew.
A ja pochwalę PKP IC i przy proponowanej wersji rozkładu jazdy szczerze życzę PB i LE powodzenia w relacji Kraków-Warszawa-Kraków. Nawet pociągi ekonomiczne, dostępne także w środku dnia, biją na głowę czasem przejazdu ,,luksusowe" autobusy. Do tego na trasie dominują pociągi IC, TLK pojedzie właściwie tylko rano jako TLK Hańcza. I tak rano (4:51) z Krakowa Głównego pojedzie TLK Hańcza przez CMK, Warszawę do Maćkowa, do Warszawy Zach. postój tylko w Miechowie. Następnie mamy IC Wita Stwosza do Terespola przez Żyrardów, o 10:11 IC Kościuszko (!!!) zatrzymania tylko w Miechowie, Włoszczowie i Opocznie, jazda całą CMK, dalej Korczaka przez Żyrardów (14:11) z Krakowa GŁ., a serię zamknie w niedzielę IC Malinowski z Krynicy ( wreszcie bezpośrednie i szybkie połączenie Krynicy, Nowego Sącza i Tarnowa ze stolicą) a w tygodniu IC Curie-Skłodowska z Krakowa Gł. bezpośrednio przez CMK do stolicy. Ten rozkład daje nadzieję, może wszystkim poza PB i LE . Jestem bardzo zadowolony, IC i TLK nie konkurują z EIC i EIP, ale jednocześnie dzięki temu, że one są na CMK nie oddajemy pola PB i LE. Brawo . Szczególnie cieszy IC Malinowski, z dodatkowym postojem w Tuchowie, chciałoby się powiedzieć nareszcie .
Nie będzie tak źle - czas przejazdu do Szczecina 5:56, więc tylko godzinę dłużej niż przez Poznań. A do Świnoujścia ludzie jeżdżą w wakacje. Jako sezonowiec ma to jakiś sens. I na szczęście jedzie "normalnie" przez nadodrzankę, a nie jakieś cuda z rozsypującą się trasą przez Lubin.
Ostatnio zmieniony przez MK_Wro dnia 16-09-2015, 08:37, w całości zmieniany 1 raz
Tak, tak, tak, dziwie sie, że po tylu przygodach z PLK dalej ślepo w nie wierzycie. Rok temu kiedy wszystkie polączenia Kraków-Wrocław były oznaczone jako EIC tylko dlatego ze PLK nie ogarneła nowej kategorii także wszyscy sie załamywali, ze miedzy Krk a Wro pojadą tylko drogie składy.
Według tego projektu od grudnia 3 z 4 par pendo Wro-Wawa pojadą wiedenką co jest nieprawda, dodatkowo nie ma jeszcze Śleży w projekcie, która to ma wskoczyć w miejsce obecnej Odry, i wskoczy.
Sporo sie pozmienia.
BartuśCzemu odrazu mikolowóz? Taki Głogów(70 tys mieszkańców) np będzie miał połączenie praktycznie nad morze . Obecne głogowianie maja małe pole manewru w przypadku jazdy do Szczecina.
1- droga S3 i autem
2- busem do Leszna i pociągiem
3- pociągiem do Wrocławia i z Wrocławia na Szczecin p Poznan
Moim zdaniem ten pociąg w sezonie będzie miał frekwencję. Głogowianie masowo kupuja bilety na poc do Świnoujścia z Leszna teraz będą mieli 2 własne polaczenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum