Wit Swtosz oraz Korczak na ED74 i Reymont chyba tez
.
A podobno IC miało je sprzedać dla KD?
Powodzenia... Czyli tych połączen nie ma co brać pod uwage przy planowaniu podrozy ze względu na duzą awaryjnosc ED74. A czyż nie miały Flirty jezdzic na tych polaczeniach?
Jeszcze raz:
Flirt:
Warszawa - Bydgoszcz, Olsztyn - Kraków (przez Warszawę i Kielce), Gdynia - Katowice (przez Łódź i Bydgoszcz) oraz Kraków - Szczecin (przez Łódź, Kutno i Poznań).
Dart:
Jelenia Góra – Wrocław – Łódź – Warszawa – Białystok/Lublin oraz Białystok/Lublin – Warszawa – Koluszki – Częstochowa – Katowice – Bielsko-Biała
Flirty/Darty nie pojadą na żadnych innych trasach poza powyższymi, które to są zgłoszone w projekcie dofinansowania zakupu EZT przez UE.
Tylko nie wszystkie Flirty i 90% Dartów wyjedzie w grudniu więc weź pod uwagę, że "czymś" trzeba ich braki do momentu wyruszenia wszystkich składów na tory zastąpić. Być może ED 74 wyjedzie na trasę oprócz "Flirtów".
I słusznie. ED74 nie nadaje się na planowaną relację Korczaka. Generalnie nie będzie źle, nawet Malinowski pojedzie na wagonach jako IC. Szkoda tylko, że zestawienie Hańczy raczej nikogo nie rzuci na kolana.
To dosyć łatwo wywnioskować - jeśli pojedzie jako IC to na zmodernizowanych, jeśli jako TLK to na starych. Z zapowiedzi IC wynika, że na tej trasie będą zmodernizowane.
[ Dodano: 14-10-2015, 11:11 ]
Koleje Dolnośląskie coraz bliżej Niemiec
Jeszcze raz:
Flirt:
Warszawa - Bydgoszcz, Olsztyn - Kraków (przez Warszawę i Kielce), Gdynia - Katowice (przez Łódź i Bydgoszcz) oraz Kraków - Szczecin (przez Łódź, Kutno i Poznań).
Dart:
Jelenia Góra – Wrocław – Łódź – Warszawa – Białystok/Lublin oraz Białystok/Lublin – Warszawa – Koluszki – Częstochowa – Katowice – Bielsko-Biała
Flirty/Darty nie pojadą na żadnych innych trasach poza powyższymi, które to są zgłoszone w projekcie dofinansowania zakupu EZT przez UE.
Brakuje mi Rybnika np Wodzisław Gdynia na Darcie ale to tylko marzenia
Jeszcze raz:
Flirt:
Warszawa - Bydgoszcz, Olsztyn - Kraków (przez Warszawę i Kielce), Gdynia - Katowice (przez Łódź i Bydgoszcz) oraz Kraków - Szczecin (przez Łódź, Kutno i Poznań).
Dart:
Jelenia Góra – Wrocław – Łódź – Warszawa – Białystok/Lublin oraz Białystok/Lublin – Warszawa – Koluszki – Częstochowa – Katowice – Bielsko-Biała
Flirty/Darty nie pojadą na żadnych innych trasach poza powyższymi, które to są zgłoszone w projekcie dofinansowania zakupu EZT przez UE.
Rozumiem, tylko czy oznacza to, że np. na linii Wawa-Białystok tylko Orzeszkowa będzie na Dartach, czy też Słowacki również, a może wszystkie połączenia IC rel. Warszawa-Białystok. Tak samo Warszawa-Bielsko wiedenką, oznaczałoby to, że Korfanty też pojedzie na Dartach?
I jescze jedno, rozumiem, że to jest stan na 13 grudzień, a od 30 kwietnia Darty i Flirtty wejdą na większą ilość płączeń, czy też nie?
Nie, to jest stan docelowy. Które konkretnie pociągi na tych trasach pojadą na ezt okaże się w grudniu. Na razie żaden Dart nie przeszedł nawet odbioru technicznego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum