Na REGIO Bolek i Lolek był EN81- zapełnienie 70% miejsc siedzących natomiast na REGIO Biała powinien być EN81 a jechał EN57 - zapełnienie od Wadowic do Skawiny na cały skłąd ok. 8 osób natomiast od Skawiny ok. 25% miejsc siedzących.
Bardzo marna frekwencja prawie dla konkurencyjnego busa Przewozy Regionalne padają w Małopolsce
Prywatne koleje Małopolskie rozwiążą problem.
_________________ Nie można liczyć na wieczną dotacje 90 % dla PKP
Jechałem dzisiaj 43602 "Biała" z Kęt do Krakowa (EN81-005). Zaskoczony pozytywnie byłem frekwencją jak i wymianą pasażerów po drodze. W Kętach i Andrychowie sporo ludzi wysiadło a w Andrychowie prawie dziesięć wsiadło. Między Kętami a Wadowicami na każdym przystanku poza Andrychowem Górnicą ktoś wsiadał albo wysiadał. Nawet w Choczni Górnej gdzie nie pamiętam kiedy ostatnio ktoś wsiadał/wysiadał 3 osoby wysiadły. Gorzej było za Wadowicami gdzie tylko w Kalwarii Zebrzydowskiej jedna osoba wsiadła a od Kalwarii Z. Lanckorony to już tradycyjnie co przystanek ludzie się dosiadali tak, że za Skawiną jelonek był pełny.
Witam, mam pytanie jakie jednostki jeżdżą na trasie Rzeszów - Kraków, dokładnie chodzi mi o R-39320, R-39322 i R-39328, proszę o szybką odpowiedź.
Powinieneś mieć Impulsa.
___
21.01 na Regio 15.25 z Tarnowa do Krakowa fullplastik. Z resztą prawdopodobnie ten sam, co w poniedziałek. Wygląda na to, że wskoczył do obiegu na stale.
No to jak? Zakupiono pociągi do obsługi międzywojewódzkich, a jeżdżą na wojewódzkich?
Na Tarnów - Kraków jeździły Impulsy notorycznie. Od kiedy przestały to liczyłem, że na międzywojewódzkich na bank je znajdę. A tu taka nowina.
Weźcie pod uwagę ze od rj.2015/16 Marszalek wraz z przekazaniem obsługi odcinka do Sędziszowa własnej Kolejce przekazał również tabor ,dlatego go PR brakuje.
A poza tym w ostatnim czasie prawo nie obowiązuje liczy się "wola "
W poniedziałek i we wtorek na Regio 15:25 z Tarnowa do Krakowa promocja w postaci Spota.
Co do frekwencji, do Brzeska jest wzorcowa, większość to zapewne pracownicy, kończący zmianę o trzeciej.
[ Dodano: 09-02-2016, 01:06 ]
Przez poprzedni tydzień na Regio 15:25 z Tarnowa do Krakowa mieliśmy wielki come-back w postaci plastiku. Dzisiaj się zdziwiłem, bo obsługiwał to połączenie SPOT.
Frekwencja rewelacyjna, w Tarnowie-Mościcach oceniam na ok 85-90%.
[ Dodano: 25-02-2016, 05:09 ]
Plastik powrócił! Jechałem "moim" kursem we wtorek i środę i przypomniałem sobie, co to znaczy odgnieciony, przysmażony tyłek
Czwartek. Na Regio z Tarnowa do Krakowa (odjazd 15:25) PLASTIK. Ale takiej trzęsawicy, to w nim jeszcze nie przechodziłem. Gdyby nie to, że to EN57 to obawiałbym się, że to już koniec świata. Zawsze drgania bywały, ale takie coś spotkało mnie pierwszy raz. Mam nagranie, jeśli chcecie, mogę się podzielić. Byłem zawsze daleki od narzekania. Ale to już nawet przestało być zabawne, bo komfort podróży tym składem, jeżeli można w ogóle mówić o takowym, jest żenujący.
W drodze powrotnej (22:45 z Krakowa do Tarnowa) na bogato, czyli dwa SPOTY. Jak się bawić, to się bawić!
Wężykowanie na zmodernizowanym torze jest w pełni bezpieczne A dostarcza podróżnym niesamowitych wrażeń...
A podwójny, bo zapewne obieg na poranne pociągi do pracy Na Zwardoniu wiele razy widziałem późnowieczorne połączenie na dwóch jednostkach, by ludzie do pracy rano się pomieścili na trasie do Bielska-Białej i dalej Katowic.
I poważne pytanie - ile jest w MZPR tych nieszczęsnych plastików? Czy naprawdę nie da się puszczać składów bez tej ortopedii?
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Niestety, ale są trzy "plastiki". Gdyby jeździły tylko na Kraków-Tarnów to nie byłoby tragedii, ale niestety widywałem je też np. na Kraków-Bielsko Biała, Kraków-Zakopane i Krynica-Tarnów. 3,5 godziny w takich warunkach zniechęci nawet największego miłośnika jazdy pociągiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum