Wysłany: 29-05-2008, 11:02 Dyrektorzy zakładów PKP IC
Dyrektorzy nowych Zakładów
Uchwałą Zarządu "PKP Intercity" S.A. nr 587/2008 z dnia 27 maja 2008 r. powołano na stanowiska dyrektorów zakładów następujące osoby:
1. Pana Zbigniewa Ciemnego - na stanowisko dyrektora Zakładu Centralnego
2. Pana Grzegorza Szkaradka - na stanowisko dyrektora Zakładu Południowego
3. Pana Bartłomieja Buczka - na stanowisko dyrektora Zakładu Zachodniego, z jednoczesnym czasowym powierzeniem obowiązków dyrektora Zakładu Północnego.
źródło: PKP Intercity
_________________ "Kobiety kochają zwyciężonych, ale zdradzają ich ze zwycięzcami." - T. Williams
Nastąpiły zmiany w odniesieniu do tego co napisała Sunny.
Bartłomiej Buczek został dyrektorem Zakładu Północnego. Natomiast dyrektorem Zakładu Zachodniego został... i tu uwaga, bo niektórych zaskoczę... Marek Pawicki.
Pawicki do niedawna był dyrektorem Oddziału Przewozów Międzywojewódzkich PKP PR, a poprzednio dyrektorem Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu.
_________________ PKP - Przedsiębiorstwo Kolesi Polskich
Zakład Zachodni
dyrektor Marek Pawicki - no comment
Zakład Północny
z-ca dyrektora Zbigniew Rączkowski - były zastępca w Pomorskim Zakładzie Przewozów Regionalnych, krótko na banicji w Olsztynie i wreszcie się odrodził.
Czyli budujemy drugi PRL!
Z taką kadrą to jeszcze ten rok może być dla spółki pod kreską, o 2009 wolę nie myśleć
_________________ KIBLE NASZĄ PRZYSZŁOŚCIĄ!
TAK JESZCZE Z 50 LAT.P
Natomiast dyrektorem Zakładu Zachodniego został... i tu uwaga, bo niektórych zaskoczę... Marek Pawicki.
No cóż, mnie to w ogóle nie dziwi. Jakiś czas temu przewidziałam na forum ewakuację Pawickiego z tonącego okrętu do PKP IC. Nie bez znaczenia jest fakt, że jego kolega z Poznania Marek Nitkowski jest w zarządzie PKP IC. Obaj panowie znają się bardzo dobrze, razem pracowali w PR Poznań. Razem też rozkładali kolej regionalną, jeden jako członek zarządu PKP PR, drugi jako dyrektor PR Wrocław. Teraz będą rozkładać PKP IC.
PinKi napisał/a:
Czyli budujemy drugi PRL!
Z taką kadrą to jeszcze ten rok może być dla spółki pod kreską, o 2009 wolę nie myśleć
Całkowicie się z Tobą zgadzam. Beton robi nalot na ciepłe posadki w PKP IC. W takiej sytuacji żadna prywatyzacja niczego nie zmieni. Z taką kadrą kierowniczą (zarząd i dyrektorzy zakładów) PKP IC daleko nie zajedzie...
Zakład Centralny w Warszawie:
Jan Kotynia - dyrektor
Jerzy Nejman - zastępca dyr.
Jolanta Zakrzewska - zastępca dyr. ds. handlowych
Zakład Południowy w Krakowie:
Grzegorz Szkaradek - dyrektor
Zakład Północny w Gdyni:
Bartłomiej Buczek - dyrektor
Sławomir Leman - zastępca dyr. ds. eksploatacji
Zbigniew Rączkowski - zastępca dyr. ds. handlowych
Zakład Zachodni w Poznaniu:
Marek Pawicki - dyrektor
Henryk Matecki - zastępca dyr. ds. eksploatacji
Czy interesuje Was biurokracja w centrali PKP IC?
ZARZĄD:
Czesław Warsewicz - prezes
Lucyna Krawczyk - dyr. finansowy
Marek Nitkowski - dyr. handlowy
Krzysztof Supa - dy. techniczny
PION PREZESA ZARZĄDU:
64 osoby (plus 5 samodzielnych stanowisk) w tym:
- 1 rzecznik prasowy
- 5 dyrektorów biur
- 5 specjalistów i inspektorów ds. BHP
- 3 radców prawnych
- 1 adwokat
- 12 kontrolerów
- 5 radców i starszych radców
- 4 referentów i referendarzy
- 11 specjalistów, starszych specjalistów i głównych specjalistów
Pozostałe osoby nie wiem co robią, pewnie nic.
Dwie związkowczynie z "Solidarności", które zasiadały w radzie nadzorczej PKP IC i które pomogły Warsewiczowi wygrać ustawiony konkurs są zatrudnione w pionie prezesa:
- Wiesława Kolbus jest głównym specjalistą ds. BHP.
- Maria Sędek ściemnia na Dworcu Centralnym, do dziś zasiada w radzie nadzorczej PKP IC.
Obie są aktywistkami kolejarskiej "Solidarności":
http://wolnadroga.pl/?dzial=numer&rok=08&nr=11&art=08
PION DYREKTORA FINANSOWEGO: 149 osób.
PION DYREKTORA HANDLOWEGO: 80 osób.
PION DYREKTORA TECHNICZNEGO: 70 osób.
Około 380 osób - tylu się doliczyłam wg imiennej listy etatów (przed realokacją pracowników z PR i Cargo). To jest tylko centrala spółki, a jest jeszcze biurokracja w 5 zakładach! Ponad 10% załogi spółki to pracownicy centrali! Od wiewiórek z Grójeckiej wiem, że połowa z nich kompletnie nic nie robi, pozostali zapieprzają za siebie i za innych...
PKP IC uruchamia zaledwie ok. 100 pociągów na dobę. Do tego potrzebuje mieć pięć zakładów i prawie 400-osobową armię ludzi w centrali spółki, z których połowa bezproduktywnie pierdzi w stołki. Czy jeszcze kogoś dziwią śladowe promocje, absurdalnie drogie bilety na pociągi IC i Ex oraz najdroższe w Europie ceny miejscówek w tej kategorii pociągów?
A i tak najmniej jest w pionie dyr.d/s technicznych bo sam dyrektor Krzysztof Supa jest super fachowiec od techniki.mgr.prawa kanonicznego z zawodu dyrektor.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum