KrzysiekkG, nic dodać, nic ująć. Tak dział wtedy DZPR we Wrocławiu, który był najgorszym zakładem PKP PR. I nie przypominam sobie, żeby związkowcy wtedy protestowali. To my na forum toczyliśmy nieustającą wojnę z ówczesną dyrekcją DZPR (Marek Pawicki i Andrzej Piech). A szło na noże, beton DZPR wygrażał się nam sądami!
Powstanie KD to właśnie odpowiedź na antykolejową i antypasażerską politykę DZPR. Kolejarze z PR sami są sobie winni. Gdy pasażerom było źle - siedzieli cicho. Gdy źle jest im - podnoszą krzyk. Proszę nie liczyć na moje współczucie! Im szybciej zakład PR we Wrocławiu zostanie zlikwidowany tym lepiej. Połączenia wewnątrz województwa obsłużą KD, a linie stykowe sąsiednie zakłady PR.
Dodam, że PR na Dolnym Śląsku poprawiły się dopiero wtedy gdy na tory wyjechały KD (konkurencja działa cuda). Pałeczkę najgorszego zakładu PR od Wrocławia przejęły Katowice. Tam KŚ również były odpowiedzią na to co wyprawiał zakład PR w Katowicach, dziś już nieistniejący...
Śląsk i Dolny Śląsk są najlepszymi dowodami na to, że za likwidację swoich miejsc pracy odpowiadają kolejarze z PR i nikt poza tym. Sami ukręcili na siebie bicz w postaci samorządowej konkurencji.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Śląsk i Dolny Śląsk są najlepszymi dowodami na to, że za likwidację swoich miejsc pracy odpowiadają kolejarze z PR i nikt poza tym. Sami ukręcili na siebie bicz w postaci samorządowej konkurencji.
Mądrzy ludzie powiadają, że z głupoty najszybciej się wyleczysz gdy posmakujesz jej skutków.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
W wyniku trójstronnych rozmów w Urzędzie Marszałkowskim we Wrocławiu, „po bardzo trudnych negocjacjach” udało się wypracować coś na kształt Programu Dobrowolnych Odejść dla 59 pracowników zakładu – informują związkowcy z Federacji Związków Zawodowych Pracowników PKP.
Związkowcy z dolnośląskich PR proszą posłów o pomoc.
Związkowcy z działającego na Dolnym Śląsku oddziału Przewozów Regionalnych wysłali list otwarty do Jerzego Michalaka, członka zarządu województwa dolnośląskiego odpowiedzialnego za transport kolejowy. List ten przesłali też do 40 posłów na Sejm wybranych w województwie dolnośląskim, m.in. do ministra spraw zagranicznych Grzegorza Schetyny.
24 marca 2016 roku, na prośbę organizacji związkowych działających w Dolnośląskim Oddziale Przewozów Regionalnych we Wrocławiu, odbyło się w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego (UMWD) spotkanie z członkiem Zarządu UMWD oraz kierownictwem Departamentu Infrastruktury UMWD.
Tematem spotkania była wciąż pogarszająca się sytuacją w Oddziale, utrata poczucia bezpieczeństwa i stabilizacji przez pracowników Oddziału, braku podpisanej trzyletniej umowy, między UMWD a Oddziałem na świadczeniu usług przewozowych na terenie Dolnego Śląska i województw ościennych, co umożliwiłoby Oddziałowi zbudowanie realnej strategii w dłuższej perspektywie czasowej oraz braku porozumienia między „Kolejami Dolnośląskimi” a Oddziałem PR, które umożliwiłoby przechodzenie, w ramach Programu Dobrowolnych Odejść, pracownikom Oddziału do „KD”.
Strajk kolejarzy we Wrocławiu. Przestaną jeździć pociągi?
W ciągu najbliższych dwóch tygodni mogą stanąć pociągi na Dolnym Śląsku. Chodzi o połączenia realizowane przez spółkę Przewozy Regionalne. Powodem jest brak porozumienia pomiędzy spółką i urzędem marszałkowskim odpowiedzialnym za organizację przewozów kolejowych w rejonie. Chodzi oczywiście o pieniądze, a w przypadku braku porozumienia, najbardziej ucierpią pasażerowie. Wkrótce więcej informacji na ten temat.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum