Czas jazdy dla IC Kraków - Wrocław via Katowice v max 150km/h będzie wynosił ~2:55 z postojami Krzeszowice, Trzebinia, Jaworzno Szczakowa, Mysłowice, Katowice, Zabrze, Gliwice, Strzelce Opolskie, Opole Główne, Brzeg, Oława.
Już teraz leciwa siódemka wyrabia się z Vmax 120 km/h z Katowic do Wrocławia w 2:04 i to z postojem w Strzelcach. Z Krakowa do Katowic (77 km) licząc średnią prędkość 85 km/h (co i tak jest żałośnie słabym wynikiem, dla szlakowej 150 km/h) wyszłoby jakieś 50 minut.
Sam sie przekonasz, akurat tutaj fizyka ma niewiele do rzeczy
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-06-2016, 12:22
hanys, jak coś wiesz w tym temacie to napisz szczegóły, a jeśli są powody dla których tego zdradzić nie możesz, to po prostu się nie wypowiadaj. Twoja zabawa w kotka i myszkę staje się już nudna i męcząca.
Dla kogo męcząca dlatego męcząca Z oczywistych powodów na chwile obecną wszystkiego napisać nie mogę. Znając was zaczęlibyście zaraz wypisywać maile z pretensjami i zapewne adresowalibyście je nie tam gdzie trzeba.
Ale o co ta cała dyskusja? Ze 2-3 składy przez Częstochowę, reszta przez Katowice, to sensowne rozwiązanie. Kierowanie wszystkich składów przez Katowice to idiotyzm, poza tym do Poznania czy też Wrocławia potrzebne są też bezpośrednie składy np. z BB, dlatego tę opcję popieram. Co do czasu przejazdu to nic mnie zdziwi, zobaczcie jak długo PKP zabierało się do remontu linii Kraków - Katowice.
Ale o czym ta dyskusja.. ani za rok, ani za dwa te pociągi nie pojadą pzez Katowice..
Więc po się nakręcać? W przszłym roku na katowice chyba tylko jeden sklad w ciagu dnia pojedzie, reszta bez zmian...
Chyba dopiero za 2 lata będzie inaczej, a i to nie wiadomo. Teraz jest remont doraźny przed ŚDM - co daje do myślenia.. Linia juz nie będzie miała stanu agonalnego, będzie nieco podrasowana, więc znów można sprawę remontu przeciągnąc..
_________________ Kto mi dał ten ch..jowy avatar??
Chyba dopiero za 2 lata będzie inaczej, a i to nie wiadomo. Teraz jest remont doraźny przed ŚDM - co daje do myślenia.. Linia juz nie będzie miała stanu agonalnego, będzie nieco podrasowana, więc znów można sprawę remontu przeciągnąc..
Po chu.. ten remont kilkanaście km 70, kilka 60 i na jednym torze 4,8km 90...
To tylko dlatego, żeby viagra co będzie na tych "już nieagonalnych torach" na ŚDM jakoś to przeżyła...
Likwidacja jednego z pięciu bezpośrednich połączeń Trójmiasta z centrum Warszawy nie pozostała bez echa wśród pomorskich parlamentarzystów. O przyczyny likwidacji TLK Rataj pyta m.in. posłanka PO Agnieszka Pomaska.
Przypomnijmy: w tej chwili pomiędzy Warszawą Centralną a Gdańskiem i Gdynią kursuje pięć tanich połączeń w kategorii IC i TLK, które korzystają ze zmodernizowanej w większości za unijne pieniądze magistrali E65 – najszybszej lądowej drogi łączącej stolicę z Trójmiastem. Z Warszawy odjeżdżają o godzinach: 00:06, 5:20, 6:56, 13:00, 18:55, z Gdyni o 4:05, 5:02, 11:14, 17:07 i 19:51. TLK Rataj, który przestanie kursować od soboty 25 czerwca, to ten odjeżdżający ze stolicy i rozpoczynający powrót do niej o 5:02.
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-06-2016, 17:59
sheva17 napisał/a:
Z frekwencją przez Częstochowę musi być bdb skoro bilet normalny z Krakowa do Wrocławia zamiast 39,90 zł będzie kosztował już 44,90 zł.
Jedno z drugim niekoniecznie musi być powiązane. Z Katowic do Wrocławia też podnieśli, a jednocześnie jedno TLK wycieli rzekomo z powodu kiepskiej frekwencji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum