Sukces połączenia Wrocław-Berlin. Podróżnych jest więcej niż miejsc w pociągu.
"Pociąg do Kultury” czyli połączenie kolejowe Wrocławia z Berlinem, przeżywa prawdziwe oblężenie pasażerów. Tylko w ciągu dwóch miesięcy z pociągów skorzystało ponad 7000 osób.
Tak duża popularność wspomnianego połączenia wymusiła na przewoźniku niemieckim zamówienie dodatkowo autokaru relacji Wrocław – Berlin, który co niedzielę będzie oczekiwał na podróżnych na dworcu tymczasowym przy ul. Suchej we Wrocławiu.
Teraz zacznie się zmasowany jeleniogórsko-mikolski hejt, że te pociągi jeżdżą puste. I że powinny jeździć przez Jelenią Górę, wtedy woziłyby tłumy Niemców. I że Rachwalski musi odejść, a Gienka musi wrócić! I że Noema to kretynka. Nie wierzycie? No to patrzcie:
A ileż było jeleniogórsko-mikolskiego ujadania na PKP IC, że te na czas ŚDM coś zawiesiły czy podmieniły nowy tabor na starszy (czy mikole onanizują się przy tych Dartach?). No tak, muchowozy do Jeleniej Góry to priorytet dla PKP IC. Umieram z ciekawości jak wygląda frekwencja w Pendolino na mecie i starcie w Jeleniej Górze. Tyle tam tego mikolstwa a filmów na YouTube pokazujących nieprzebrane tłumy pasażerów nie widzę żadnych.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie wszystkie pociągi do Jeleniej Góry jeżdżą pełne to fakt. Zarówno Śnieżka jak i Asnyk są niepotrzebne i już od samego początku wróżyłem ich upadek. Pozostałe natomiast radzą sobie bardzo dobrze. Z tego co pamiętam pisałaś, że byłaś w maju więc zaledwie w dwa tygodnie po uruchomieniu Dartów i Pendolino. I rzeczywiście w maju było kiepsko, ale sytuacja bardzo się rozkręciła. Orzeszkowa w tygodniu pomijając że są wakacje wozi średnio od 50 do 80 pasażerów do samej Jeleniej Góry gdzie jeszcze w Wałbrzychu wysiada tyle samo. Z Pendolino jest podobnie. Dlatego też Asnyk został zawieszony na czas ŚDM. W przyszłym rozkładzie Śnieżka zostanie uwalona a Asnyk wydłużony do Warszawy i to rozwiązanie wydaje się być najlepsze. Szajka jeleniogórskich idiotow to inna sprawa. Wiem które są to osoby i nie mam zamiaru wypowiadać się na ich temat. Na szczęście ani ja ani żaden z naszych członków do tej grupy nie należy. Nowy tabor i wyremontowane perony oraz atrakcyjny czas przejazdu przyciągają pasażerów jak magnes;).
Światowid, zdaję sobie sprawę z tego, że w okresie wakacyjnym pasażerów jest więcej. To zrozumiałe, bo ludzie masowo jeżdżą w góry. Skończy się sezon i pociągi znów będą puste.
Tymczasem na mojej linii - E30 tak hejtowanej przez jeleniogórskie mikolstwo - frekwencja jest stała przez cały rok, a pociągi są przepełnione, włącznie z tymi do/z Drezna.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Wasza linia i brak dalekobieżnych na E-30 to efekt durnoty Ministerstwa i PLK razem wzięty. PLK życzy sobie zbyt dużo za dostęp a Ministerstwo skąpi kasy na cokolwiek. A PIC się do tego dokłada bo nie puści bez zwiększonej dotacji niczego więcej. Co do Jeleniej Góry czas pokaże jak będzie, ale na pewno inwestycje prowadzone na 274 mają pozytywny wpływ na bieg wydarzeń. Kolej aglomeracyjna to kolejna porażka. Można te pieniądze przeznaczyć na modernizację innej linii kolejowej która bardziej potrzebuje modernizacji jak na przykład Legnica- Żagań, czy elektryfikacja odcinka Węgliniec- Zielona Góra. Budowanie kolejki aglomeracyjnej w mieścinie o liczbie mieszkańców w przedziale od 60 do 80 tyś. to jakaś parodia.
Dzisiejszy wieczorny kurs do Drezna (odjazd 18:10) – pojedyncze desiro z Wrocławia wyjechało z frekwencją ok. 120%, w Legnicy wymiana podróżnych nadal jakieś 110%. Do Zgorzelca frekwencja ok. 70%.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Blisko 10 osób przesiadło się wczoraj po południu na stacji Lichkov z pociągu relacji Usti n/Orlici - Mlynicky Dvur do pociągu relacji Lichkov - Wrocław Główny. Szczerze mówiąc myślałem że będzie znacznie słabiej. W stronę Wrocławia pociąg jechał w obłożeniu ok. 30-40%.
Beatrycze, a co się działo wczoraj we Wrocławiu Gł. na pociągach do Zielonej Góry i Opola Pociąg 67411, 67413, 67415, 66437, 64412, 64414 frekwencja grubo, grubo ponad 160%. MASAKRA. Dlaczego nie wzmocniono wczoraj tych składów . Dzisiaj na Kamieńczyku z Wrocławia Gł. również frekwencja ponad 100%
Wieczorny pociąg rel. Wrocław (19.45) - Legnica (Impuls 31WE) załadowany dzisiaj po brzegi. Myślę, że frekwencja wynosiła na starcie blisko 200%.
Należy dodać, że wcześniejszy pociąg "Kwisa" rel. Wrocław (19.02) - Legnica w dniu dzisiejszym został odwołany (awaria Linka).
Dzisiaj w pociągu Wrocław 15:47 - Lubań frekwencja ok. 150 proc. Od Legnicy ponad 100 proc.
Już na Głównym był tłok. Dużo ludzi wsiadło na Muchoborze (studenci z WSB i DSW), sporo na Nowym Dworze i w Leśnicy. W weekend powinno jeździć więcej pociągów!
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
W niedzielę 4.12.2016 jechałem likwidowaną Baryczą do Krotoszyna - frekwencja na starcie ok. 30-40 osób, większość osób jechało poza Oleśnicę, na Ratajach wysiadły chyba ze dwie osoby, ktoś też wsiadał. Jedna osoba wysiadła w Bukowicach, najwięcej bo 8-9 osób wysiadło w Miliczu, do Krotoszyna dojechało ok. 10 osób. Jak na niedzielny poranek okresowego pociągu, to uważam, że nie najgorzej. Podejrzewam, że w porach studenckich było zdecydowanie lepiej. Nic, trzeba czekać na remont linii i naciskać marszałka na powrót tego połączenia!
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum