Swoją drogą - dziwny ten biznesplan p. Rębilasa (którego tak w ogóle jako kolejowy beton poza tym szanuję i podziwiam) - mając za mało pracowników - oprzeć działanie firmy na fuchach pracowników innych kolejowych spółek i firm.
A jak tam będzie z odpoczynkiem maszynistów pracujących w Kolejach Małopolskich na swoim "wolnym" ?
Władze Kmów i tak najpierw zrobią swoje a później pomyślą co zrobili tak jak to było na śląsku. Najpierw zaplanują pociągi a potem się ogarną że nie ma drużyn w tych składach...
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Swoją drogą - dziwny ten biznesplan p. Rębilasa (którego tak w ogóle jako kolejowy beton poza tym szanuję i podziwiam) - mając za mało pracowników - oprzeć działanie firmy na fuchach pracowników innych kolejowych spółek i firm.
Już podkupili świeżo wyszkolonych chłopaków przez PKP IC. Strategia zatem się zmienia, w Cargo też za dobrze nie płacą więc i tu są możliwości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum