Swoją drogą - dziwny ten biznesplan p. Rębilasa (którego tak w ogóle jako kolejowy beton poza tym szanuję i podziwiam) - mając za mało pracowników - oprzeć działanie firmy na fuchach pracowników innych kolejowych spółek i firm.
A jak tam będzie z odpoczynkiem maszynistów pracujących w Kolejach Małopolskich na swoim "wolnym" ?
Władze Kmów i tak najpierw zrobią swoje a później pomyślą co zrobili tak jak to było na śląsku. Najpierw zaplanują pociągi a potem się ogarną że nie ma drużyn w tych składach...
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
Swoją drogą - dziwny ten biznesplan p. Rębilasa (którego tak w ogóle jako kolejowy beton poza tym szanuję i podziwiam) - mając za mało pracowników - oprzeć działanie firmy na fuchach pracowników innych kolejowych spółek i firm.
Już podkupili świeżo wyszkolonych chłopaków przez PKP IC. Strategia zatem się zmienia, w Cargo też za dobrze nie płacą więc i tu są możliwości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum