Wysłany: 01-03-2017, 21:15 Rok zarządu PKP Intercity
Za kilka dni będziemy obchodzili pierwszą rocznicę odejścia bankomatów z PKP Intercity (Leonkiewicz, Zajączkowska, Rybotycki) i rozpoczęcia pracy przez nowy zarząd. Mimo tak ważnej zmiany nie widzę na forum konstruktywnej krytyki o zarządzie Intercity, która zawsze była obecna.
Marek Chraniuk i Jarosław Oniszczuk to wieloletni pracownicy PKP Intercity. Artur Resmer to finansista, wszak jest Członkiem Zarządu ds. Finansowych.
Czy ubiegłoroczna zmiana wyszła kolei na dobre? I tak i nie.
na plus:
+ ograniczenie liczby dyrektorów w centrali
+ wdrożenie programu modernizacji i zakupów taboru
+ pociągi międzynarodowe go Grodna i Lwowa
+ zakończenie sporu zbiorowego z pracownikami
na minus:
- utrzymanie problemów z wagonami restauracyjnymi - ich brak w pociągach EIC
- brak WiFi w Pendolino
- kiepskie kierowanie wizerunku - jałowe odpowiedzi na Facebooku, zatrudnienie nikomu nieznanego człowieka na stanowisku rzecznika prasowego
- mimo zakończenia sporu zbiorowego pracownicy nadal nie mają konkretnych informacji o podwyżkach wynagrodzeń
Antoni Kłusek, jeśli pociągi nie są likwidowane i bilety znacząco nie drożeją - czyli oferta dla pasażerów nie pogarsza się - to nie ma powodów do krytyki zarządu PKP Intercity. Oczywiście jakieś niedoróbki czy wpadki zawsze mogą się zdarzyć, ale trudno za to winić zarząd spółki skoro zawinił szeregowy pracownik.
Victoria, jednak problem z "knajpami" był już w momencie wejścia rozkładu jazdy 2015/2016. Nowy zarząd pracuje od 10 marca 2016, a od grudnia 2016 pociągów EIC bez knajpy jest coraz więcej.
Jestem ciekaw po prostu opinii forumowiczów - forum przeglądam od dawna i prezesi IC zawsze mieli sporo komentarzy o sobie, a ostatnio jakoś cisza...
Swego czasu bardzo obrywało się rzecznikom prasowym w IC. Od kilku miesięcy mają nowego, ale coś mało się wypowiada i nigdzie żadnych informacji o nim nie można znaleźć..
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-03-2017, 23:14
Antoni Kłusek,
Jeśli jako "pociąg do Lwowa" traktujesz pociąg Przemyśl - Kijów, to żadna to zasługa Intercity, Balczun podał wszystko na tacy.
Robią to co im MI każe i raczej nie mają nic do powiedzenia. Tabor awaryjny, nieudane modernizacje, bezsensowna strategia taborowa w segmencie taboru trakcyjnego, całkowite nie liczenie się ze zdaniem fachowców 'z dołu' itd.
dddbb, mój błąd miałem oczywiście na myśli Przemyśl-Lwów-Kijów.
Rynek Kolejowy donosi o możliwości zakupu biletów z rożnymi ulgami w jednej transakcji przez internet. Długo oczekiwana nowość.
A jak oceniacie obecnego prezesa w porównaniu z poprzednikiem (bankomatem)?
Pet5 napisał/a:
Robią to co im MI każe i raczej nie mają nic do powiedzenia. Tabor awaryjny, nieudane modernizacje, bezsensowna strategia taborowa w segmencie taboru trakcyjnego, całkowite nie liczenie się ze zdaniem fachowców 'z dołu' itd.
Co konkretnie masz na myśli pisząc o bezsensownej strategii taborowej?
Antoni Kłusek, dlaczego tak bardzo interesuje Cię nasza opinia o aktualnym zarządzie PKP IC? Masz w tym jakiś prywatny interes? Myślę, że jak ktoś będzie miał coś do władz tej spółki to sam z siebie o tym napisze na forum.
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-03-2017, 12:52
Antoni Kłusek napisał/a:
A jak oceniacie obecnego prezesa w porównaniu z poprzednikiem (bankomatem)?
Nie wiem jak wewnątrz w spółce, ale "na zewnątrz" w mojej opinii nie robi dobrego wrażenia. Wygląda na "niekumatego", czyta z kartki, jest mało medialny. Leonkiewicz zdecydowanie bardziej potrafił się pokazać.
Medialność to jedno, nie do końca trafne decyzje to drugie.
Jak Macierewicz ma swojego Misiewicza, tak Chraniuk ma Nowaka (Rzecznik Prasowy). Dlaczego nigdzie nie jakichkolwiek informacji czym się wcześniej Pan Cezary Nowak zajmował? Mało jest jego wypowiedzi w telewizji, ale wdać, że to młodzieniaszek. Jakość wypowiedzi wskazuje, że o działalności PKP Intercity nie ma on bladego pojęcia.
Ralny, po prostu dawno na tym forum nie było dyskusji o władzach Intercity.
[ Dodano: 10-03-2017, 20:31 ]
No i okrągły roczek Zarządowi IC minął...
Czy ktoś z was wie dokąd odchodzi Marek Chraniuk - prezes PKP Intercity ?
Według mojego rozeznania do obsadzenia są wakaty:
- w zarządzie PKP S.A. (większe zarobki i mniejsza odpowiedzialność),
- w Urzędzie Transportu Kolejowego: prezes i wiceprezesi - konkurs jeszcze nierozstrzygnięty (ale tam zarobiłby mniej niż dotychczas).
- gdzie jeszcze może trafić? ministerstwo?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum