niż było 2-3 lata temu, gdy jeżdziły składy.... o18.35 do Wielunia.
3 lat temu już żaden Wieluń z Katowic nie jeździł. Czasami widze jak Lublińce wyjeżdżają z Katowic, nie wiem czy zawsze trafiam na lepszą frekwe ale przeważnie przy oknach widzi sie po jednej osobie, nie zmienia to jednak faktu że ta linia jak dla mnie ma potencjał znacznie większy niż np. ta w kierunku Bielska-Białej.
Swoją drogą ciekawe, że nie zrobili biletu liniowego na całej ósemce z Katowic do Lublińca.
I jeszcze o ile mi wiadomo to od grudnia dojdą 2 lub 3 pary osobówek na Lubliniec-Katowice. Nie wiem tylko na ile to założenie zostanie zrealizowane.
Ostatnio jak jechałem z Tarnowskich Gór(9.34) do Katowic(10.20), była całkiem dobra frekwencja, na stacjach pośrednich wsiadało kilkanaście osób. Może z czasem ludzie przekonają się do pociągów na tej trasie, przy atrakcyjnej cenie - 80zł za miesięczny, 4zł liniowy. Oczywiście powinni dopracować rozkład jazdy, szczególnie na powrotach z Katowic po południu. Przynajmniej co 60 minut skład z Katowic do Tarn. Gór.
Obecna oferta popołudniowa z Katowic - 15.37, 17.57, 20.37, to jakieś nieporozumienie, odstraszanie ludzi.
Potrzeba pociągów o 16.37 i koło 19, również jakiś wieczorny koło 22.
Podobno od grudnia kś zwiększą liczbę połączeń w relacji Katowice-Lubliniec
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-07-2016, 11:53
Przewozy mają być bardziej dopasowane do potrzeb (nie tylko na tej linii), aczkolwiek ilość pracy przewozowej nie ma się znacznie zwiększyć, więc rewolucji nie należy się spodziewać. Szczegóły ponoć już we wrześniu
Konduktorzy KŚ coś tam mówią o zwiększonej siatce połączeń KAT - Lubliniec, podobno 2-3 pociągi więcej w nowym rozkładzie. Nie jest to rewelacja, ale zawsze coś.
Od grudnia całkiem ciekawie to wygląda na odcinku Bytom - Katowice, poprawa oferty, 3 dodatkowe pociągi do obecnego rozkładu.
Bytom - Katowice: 5.55, 6.56, 7.19 N, 7.59, 9.07 N, 10.07, 13.04, 15.12, 16.20 N, 17.12, 18.43.
nowe połączenia to 7.19, 9.07 16.20, ale poza porannymi nieżle ułożonymi odjazdami, dalej znowu lipa, przerwa 3 godzinna 10-13 dalej zachowana, brak w dni robocze pociągu po 18.43. Godziny przedpołudniowe jak i wieczorne do poprawy rozkładu.
Oferta popołudniowa na trasie Katowice - Bytom jest lepsza niż w poprzednim rozkładzie ale wciąż można to poprawić. Odjazdy z Katowic : 13.40, 14.25, 15.40, 16.40 i 18.26. Potem ostatni o 20.47.
Napewno przydałby się pociąg o 17.40 czy 19.40.
Znacznie gorzej jest rano i przed południem. Pociągi Katowice - Bytom, 8.10, 11.40, 13.40.
Ta przerwa 8.10 - 11.40 zdecydowanie psuje rozkład, szkoda, że pociąg Oświęcim - Katowice przyjazd 9.35, nie został przedłużony do Bytomia lub Tarnowskich Gór.
A więc interBus który pare tygodni temu wyjechał na trase Katowice - Tarnowskie Góry nie wytrzymał konkurencji ze strony KZK GOP i Kolei Śląskich ( ) przez co likwiduje szybkie autobusy z Tarnowskich Gór do Katowic.
A mi sie wydaje, że to sprawa konkurencji i może jeszcze braku wytrwałości interBusa, fakt faktem gdyby dalej woził powietrze musiałby sporo dołożyć do tych kursów ale może po jakimś czasie ludzie przesiedliby sie z przegłubowców to miniautokarów. 820 wiedzie prym na trasie TG-Bytom-Katowice i ciężko jest sie wcisnąć, jednak jak widać Kolejom Śląskim powoli sie udaje, pasażerów przybywa.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-03-2017, 09:12
Jeśli ktoś liczy, że bez specjalnej reklamy po niecałym miesiącu będzie woził pełne busy, to chyba jest naiwny. Gdyby tak zrobili na Katowice - Kraków, też nic by tam nie jeździło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum