Właśnie miałem okazję jechać odnowionym EN57 (seria z tym płaskim czołem) w nowych barwach PolRegio. Chyba ZNTK Mińsk Mazowiecki, luty br. Świeżaczek. Malowanie strasznie udziwnione ale cóż. W środku miłe zaskoczenie, bo pięknie odnowione i wygodne dermy, zachowana klasyka
Duży kontrakt spółki Przewozy Regionalne, zlecającej modernizację 36 sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57, rozbudził dyskusję: czy i pod jakimi warunkami przewoźnikowi opłaca się taka inwestycja, zamiast zakupu nowego taboru.
PolRegio: Pięć EN57 z internetem, systemem informacji i zabudowanym WC.
Przewozy Regionalne właśnie rozpisały przetarg, w którym poszukują firmy chcącej podjąć się wykonania czwartego poziomu utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych. Pięć pojazdów EN57 SPOT przejdzie modyfikacje, na których skorzystają przede wszystkim pasażerowie.
Do Wielkopolskiego Oddziału Przewozów Regionalnych dotarły właśnie pierwsze głęboko zmodernizowane EN57 z kontraktu na 36 wozów. Składy w nowych barwach nawiązujących do PolRegio zaskakują swoim wnętrzem. Za prace odpowiada zakład w ZNTK w Mińsku Mazowieckim.
Bardzo ciekawa modernizacja , kolorystyka wnętrza wygląda nowocześnie i barwy Polregio wyglądają lepiej niż te tygrysie.
Ciekawe w jakim terminie wdrożą wszystkie do jazdy i gdzie zostaną rozdysponowane .
PolRegio odebrało w Poznaniu zmodernizowane pojazdy.
Dzisiaj na peronie poznańskiego dworca głównego PolRegio odebrało pierwsze zmodernizowane elektryczne zespoły trakcyjne EN57, które będą obsługiwały trasy m.in. w Wielkopolsce.
PolRegio sukcesywnie unowocześnia tabor przeznaczony do obsługi swoich połączeń. Na trasy województwa wielkopolskiego trafiły już pierwsze z 36 zmodernizowanych przez Zakład Naprawy Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57. Wartość kontraktu to 251 mln zł.
Ilostan zmodernizowanych jednostek łódzkiego oddziału Przewozów Regionalnych niebawem się zwiększy. Spółka zapowiada, że przekazanie kilku zespołów trakcyjnych po gruntownym remoncie będzie jedynie początkiem wielkich zmian, które znacząco wpłyną na jakość obsługi podróżujących pociągami PolRegio. Nie wiadomo natomiast, kiedy na tory regionu wróci prototypowa jednostka ED59.
13 mln zł kosztowała modernizacja dwóch pociągów elektrycznych, które będą jeździć na kilku trasach regionalnych w Podlaskiem. W środę przekazano je do użytku.
Zmodernizowane pojazdy serii EN57ALd także w Polsce Wschodniej.
Przewozy Regionalne pozyskują nowy oraz zmodernizowany tabor przeznaczony do obsługi linii zelektryfikowanych. Pojazdy EN57ALd pojadą po trasach czterech (z pięciu) województw makroregionu Polski Wschodniej. Natomiast nadal jedynymi nowymi jednostkami, jakie obsługują połączenia w tej części kraju, będą pojazdy pozyskane i użyczane przewoźnikowi przez samorządy wojewódzkie.
Zaskoczenia nie było, jedyna oferta w przetargu województwa warmińsko–mazurskiego na dostawę jednego zmodernizowanego trójczłonowego elektrycznego zespołu trakcyjnego okazała się najkorzystniejsza. Tym samym do regionu trafi pojazd bazujący na konstrukcji EN57. Marszałek zapłaci za niego prawie 12 mln zł.
Przewozy Regionalne poinformowały o odebraniu w Opolu dwóch ezt ED72 po modernizacji w ZNTK Mińsk Maz. z grupy Pesa. Pociągi otrzymały nowy wygląd zewnętrzny i bogate wyposażenie, m.in. w innowacyjne ładowarki indukcyjne.
Kolejarze wchodzą w XXI wiek. Nowy pociąg jeździ po Dolnym Śląsku.
Podróżnych dojeżdżających do Wrocławia z Oleśnicy i Kluczborka czekają spore zmiany. Dzisiaj na tej trasie zaczął kursować nowy pociąg Przewozów Regionalnych - ED72Ac zmodernizowany za 10 mln zł w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego w Mińsku Mazowieckim. Po wakacjach pociąg zacznie wozić pasażerów na linii Wrocław - Wołów - Głogów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum