Kto wie co jest powodem braku bezpośrednich połączeń w pełnej relacji w dniach 3-30.07.2017r?
W tym okresie na odc. Dzierżoniów - Jaworzyna Śl - Dzierżoniów kursuje KKA, natomiast od Jaworzyny podstawiony zostaje skład w relacji Walbrzych-Wrocław Gl.
KD musi liczyć się że spadkiem podróżnych po tym okresie
Kto wie co jest powodem braku bezpośrednich połączeń w pełnej relacji w dniach 3-30.07.2017r?
W tym okresie na odc. Dzierżoniów - Jaworzyna Śl - Dzierżoniów kursuje KKA, natomiast od Jaworzyny podstawiony zostaje skład w relacji Walbrzych-Wrocław Gl.
KD musi liczyć się że spadkiem podróżnych po tym okresie
Brak szynobusów, ich przeglądy oraz sezon urlopowy.
Bez komentarza ,ktoś bardzo mądry wymyślił takie rozwiązanie, widać jak pajace mają w dupie linię niezaelektryfikowane.
W takim razie powinni zawiesić 4 kursy w relacji Dzierżoniów - Legnica wtedy szynobus można wysłać w trasę na Międzylesie lub Kudowe a SA134 skierować do Wro.
[ Dodano: 25-06-2017, 20:22 ]
Niech jeszcze więcej się wpierniczają w nowe trasy z brakiem taboru , to będzie podobna sytuacja jak na Śląsku.
Wysłany: 30-06-2017, 22:30 Autobusowa komunikacja zastępcza w dniach 3-30 lipca 2017 r.
Jak wyjaśniają Koleje Dolnośląskie:
W związku z sezonem robót torowych informujemy, że w dniach 3-30 lipca konieczne będzie zastąpienie na linii D16 składów spalinowych elektrycznymi, a na końcowym, niezelektryfikowanym odcinku przed Dzierżoniowem - autobusową komunikacją zastępczą.
Przesiadki zostaną zorganizowane na stacji w Jaworzynie Śląskiej. Pociągi z i do Wrocławia będą zatrzymywać się przy peronie III. Autobusy do i z Dzierżoniowa będą odjeżdżać z przystanku przed dworcem. Aby wynagrodzić Pasażerom uciążliwości związane z przesiadkami, oprócz tradycyjnych czterech par połączeń Wrocław - Dzierżoniów, we wspomnianym okresie uruchomione zostaną uzupełniające autobusowe połączenia dowozowe ze Świdnicy do Jaworzyny Śląskiej, które poprawią możliwości dojazdu w godzinach szczytu. Dzięki temu, w ciągu doby dostępnych będzie więcej połączeń - z Dzierżoniowa do Wrocławia trzynaście, a ze Świdnicy do Wrocławia - piętnaście.
Już widzę te tłumy z Dzierżoniowa buhaha.
Nikt nie będzie jechał 2h do Wrocławia z przesiadką, gdzie bezpośrednich autobusów/busow w ciągu doby jest ponad 30 par kursujących w 70min. (chyba że bilety będą za 3 zł )
Szkoda tylko wywalać pieniądze na składy zastępcze.
Lepszym rozwiązaniem było by skomunikować wszystkie szynobusy kursujące w kier. Legnicy i w drodze powrotnej z informacją na plakatach o dogodnym skomunikowaniu.
Już wczoraj autobus z Dzierżoniowa jechał pusty.
Życzę powodzenia , w głupocie.
[ Dodano: 01-07-2017, 13:27 ]
Ogólnie co to za brednie z tym remontem , jeżeli impuls może jechać to dlaczego nie link?
Z pewnością wysyłają w inną trasę !
Tak się zastanawiałem którą linię po ŚP Lwóweckiej zechce zaorać nasze UMW wespół z KD i mamy pierwsze oznaki umierania na dzierżoniowskiej. Kilka lat temu KD także ze względów braku taboru/maszynistów/konduktorów/chęci itp zastępowała regularnie kursy codziennych wtedy i w miarę pełnych szynobusów do Lwówka właśnie autobusami zastępczymi. Tak więc mamy początek końca dzierżoniowskiej i potrawa to może kilka lat ale przeczuwam podobny scenariusz.
Świdnica M - Wrocław G.
5:38 - 6:37 (z Dzierżoniowa)
7:07 - 8:07 (ze Świdnicy M.)
10:10 - 11:07 (z Dzierżoniowa)
13:36 - 14:32 (ze Świdnicy M.)
16:05 - 17:01 (z Dzierżoniowa)
19:37 - 20:36 (z Dzierżoniowa)
Czas przejazdu 56-60 minut.
+ 5 połączeń z przesiadką w Jaworzynie Śl.
Wrocław G. - Świdnica M.
Dwa nowe połączenia do Świdnicy M.
5:40 - 6:38 (do Świdnicy M.)
7:38 -8:35 (do Dzierżoniowa)
11:39- 12:35 (do Dzierżoniowa)
14:40 - 15:38 (do Świdnicy M.)
17:40 -18:38 (do Dzierżoniowa)
21:40 - 22:36 (do Dzierżoniowa)
Wysłany: 18-11-2018, 15:39 RJ 2018/19 na linii D16
Widzę, że kogoś tam w UMWD pogrzało chyba. Takiego koszmarnego rozkładu już dawno nie było.
1. Likwidacja 69207/6, który jeździł codziennie (odjazd obecnie o 21.48). Zamiast tego będzie 69211/0 (odjazd o 20:44), ale tylko od poniedziałku do piątku i w niedzielę. Czyli ostatni pociąg z Wrocławia do Świdnicy/Dzierżoniowa w soboty (69209/8) będzie o 17.41 (sic!). Później już nic nie będzie.
2. Likwidacja porannego 66229/8 z Wrocławia (obecnie odjazd 05.37). Pierwszy pociąg do Świdnicy/Dzierżoniowa dopiero o 07.44 (69201/0).
3. Dwa pociągi z Wrocławia do Dzierżoniowa, jeden o 12.15 (69203/2), drugi o 13.45 (69205/4). A między 07.44, a 12.15 ani jednego pociągu. Luka czasowa jeszcze większa, niż w obecnym rozkładzie.
4. Poranny pociąg do Wrocławia 69213/2 (odjazd z Dzierżoniowa o 05.06), będzie kursował tylko od poniedziałku do soboty. Obecnie (jako 69211/0) kursuje codziennie.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-11-2018, 18:17
Kamil Styrna,
Ad. 1,2,4 - w każdym przypadku są połączenia z przesiadką w jaworzynie, więc nie ma co narzekać.
Ad. 3 - widać połączenie o 12:15 trafia bardziej w potrzeby, niż o 11:39. Poza tym równomierniej rozłożone są teraz połączenia między Wrocławiem a Jaworzyną Śląską
Ad. 1,2,4 - w każdym przypadku są połączenia z przesiadką w jaworzynie, więc nie ma co narzekać.
No i co z tego, że są? Tych, z krótkim czasem oczekiwania jest mało i są w słabych godzinach. Mało osób jeździ z przesiadką, bywało, że ja sam tylko jechałem.
Ad 1. Jest niby połączenie o 21:14 z Wrocławia, z przesiadką 69295 + 69836, ale ja na pewno nie będę nim jeździł, bo zawsze tam dają 36WEa i ludzie stoją sobie, bo wszystkie miejsca zajęte. Nie wiem czemu 69207/6 wycinają, skoro nie ma złej frekwencji. Nie wiem, czy jakieś inne miasto na Dolnym Śląsku ma tak, że ostatni pociąg powrotny jest po 17 tylko.
Ad 2. 69263 + 69824, ale prawie 30 minut czekania w Jaworzynie Śląskiej, co na pewno nie zadowala.
Ad 3. Ale co z tego, jak między 8 a 12, nie ma żadnego pociągu. Zostają busy. I na jakiej podstawie sądzisz, że trafia bardziej w potrzeby pasażerów?
Ad 1. Jest niby połączenie o 21:14 z Wrocławia, z przesiadką 69295 + 69836, ale ja na pewno nie będę nim jeździł, bo zawsze tam dają 36WEa i ludzie stoją sobie, bo wszystkie miejsca zajęte. Nie wiem czemu 69207/6 wycinają, skoro nie ma złej frekwencji. Nie wiem, czy jakieś inne miasto na Dolnym Śląsku ma tak, że ostatni pociąg powrotny jest po 17 tylko.
Oj maja Ząbkowice Śląskie które do Wrocławia tylko przesiadka w Kamieńcu Ząbkowickim. Jak o 6:30 odjedzie z Kamieńca do Ząbkowic, to następny jest okolo 11:30 potem 13:30, następny 15:30, i 19:30 a z Ząbkowic do Kamieńca 6:15 8:25 11:15 15:00 17:00 i aktualnie 21:00 a od grudnia od nowego rozkładu jazdy będzie o 18:05 bo ostatni co był o 21 będzie z Legnicy tylko do Dzierżoniowa dojeżdżał...
W niektórych momentach odstęp między pociągami wynosi 4godziny, gdzie np o 7:20 jakby był dodatkowy oraz o 9:00, 16:30, 21:30 z Kamieńca do Ząbkowic oraz o 12:40, 14:10, 19:20, 22:40 byłyby idealne dla osób do Szkoły czy do Pracy. Albo wziąć przedłużyć pociągi Dzierżoniów - Wrocław - Dzierżoniów przedłużyć na relacje Kamieniec Ząbkowicki - Wrocław Gł - Kamieniec Ząbkowicki, ale to marzenia.... dobrze ze os poniedziałku do piątku jeszcze jeżdżą Neotransy (autobusy) średnio co 30 min ale w weekendy tylko pociągi...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum