Niestety póki co wszystkie pociągi regionalne (Czechowice-Dziedzice) - Oświęcim - Kraków jadą przez Trzebinię.
Przez Zator jadą tylko międzynarodowe bez zatrzymywania się między Oświęcimiem a Krakowem Głównym.
W Zatorze to się będzie tylko Leo Express zatrzymywał niestety... Podobno Polregio miało uruchomić pociąg komercyjny do Zatoru. Tak ja słyszałem przynajmniej.
Ale tylko od Katowic do Krakowa taki czas wykręci, z Krakowa do Katowic czas 2 h, ale to wynika z krzyżowań z innymi pociągami. Dobrze, że w końcu ta mederna idzie do przodu i widać jakieś pierwsze efekty
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Pociąg Zamoyski stoi na stacji Szczecinek 16 minut w obu kierunkach. Pytam się po co?
[ Dodano: 25-03-2019, 21:00 ]
Kamil Styrna napisał/a:
W Zatorze to się będzie tylko Leo Express zatrzymywał niestety... Podobno Polregio miało uruchomić pociąg komercyjny do Zatoru. Tak ja słyszałem przynajmniej.
Pewnie ktoś coś zablokował i tyle z pociągów do Zatoru. Polska to dziki kraj.
Szkoda, że regio Kraków-Oświęcim zostały wydłużone tylko do Czechowic. Spokojnie po zmianie kierunku mogłyby jeździć do Bielska Białej. Szczególnie teraz, gdy regio Kraków Płaszów-Bielsko Biała jeżdżą z zka z Krakowa do Kalwarii. KŚ Czechowice-Bielsko pękają w szwach. I tak teraz jeździ sporo podsyłów Sucha-Żywiec-Bielsko-Kalwaria/Oświęcim-Kraków.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
To już i tak jest sukces. Współpraca województw w tym zakresie pozostawia wiele do życzenia.
A zmiana czoła w Czechowicach-Dziedzicach owszem się zdarzała, ale jako wyjątek od reguły. Głownie przyspieszone z Krakowa do Żyliny/Bratysławy.
[ Dodano: 26-03-2019, 00:19 ]
zw1 napisał/a:
Pociąg Zamoyski stoi na stacji Szczecinek 16 minut w obu kierunkach. Pytam się po co?
Co drugi pociąg w relacji Polska – Ukraina był opóźniony.
Aż dwa na trzy pociągi z Ukrainy do Polski uruchomione w pierwszych dwóch miesiącach tego roku przyjechały do swoich stacji docelowych później, niż zakłada to rozkład jazdy. Tylko nieco lepiej wyglądają statystyki dotyczące kursów w kierunku przeciwnym. Sytuację ma poprawić – ale dopiero w grudniu – wydłużenie czasu na odprawę graniczną w Medyce oraz na przesiadki z pociągów krajowych do międzynarodowych.
Szkoda, że regio Kraków-Oświęcim zostały wydłużone tylko do Czechowic. Spokojnie po zmianie kierunku mogłyby jeździć do Bielska Białej. Szczególnie teraz, gdy regio Kraków Płaszów-Bielsko Biała jeżdżą z zka z Krakowa do Kalwarii. KŚ Czechowice-Bielsko pękają w szwach. I tak teraz jeździ sporo podsyłów Sucha-Żywiec-Bielsko-Kalwaria/Oświęcim-Kraków.
przecież o to chodzi...sposobów na wygaszanie popytu jest co nie miara.Firmy busowe zacierają ręce.
Nocny pociąg z Warszawy do Trójmiasta i Kołobrzegu pojedzie latem trasą objazdową
Tylko jeden nocny pociąg połączy w sezonie letnim 2019 Warszawę z Trójmiastem i Kołobrzegiem. Na dodatek pojedzie wydłużoną trasą przez Kutno i Bydgoszcz. PKP Intercity tłumaczy, że możliwości innego trasowania pociągów nie ma, ze względu na liczne prace modernizacyjne prowadzone przez PKP PLK.
Łódź – Wrocław: Objazdy przez Krotoszyn znacznie dłużej
PKP PLK wydłużają okres zamknięcia linii kolejowej nr 355 Ostrów Wielkopolski – Grabowno Wielkie. Do sierpnia, a nie, jak planowano wcześniej, do czerwca obowiązywać będą objazdy przez Krotoszyn i Milicz. Na trasę tę skierowane zostaną także niektóre połączenia regionalne. W Krotoszynie pojawią się także pociągi do Poznania, bo ograniczoną przepustowość ma linia przez Leszno.
To musi byc podsył wagonów na Malczewskiego, ja widzialem dwa razy jak taki pociąg widmo odjeżdżał wieczorem z Koszalina w stronę Słupska , także wydaje mi się że widziałeś dzisiaj kurs powrotny. Pytanie tylko po co są te podsyły w stronę Słupska, wykonują tam jakieś inne czynności niż szopa w Kołobrzegu?
[ Dodano: 07-04-2019, 21:57 ]
Panowie, macie informację jaki w tym roku będzie obowiązywał termin biletu weekendowego na majówkę?
Jutro startuje kolejne połączenie Ceskich Drah do Krakowa
W sobotę, 13 kwietnia, na trasę wyjedzie druga para pociągów z Czech do Krakowa. Tym samym Koleje Czeskie, we współpracy ze swoim polskim partnerem, będą oferowały już 10 par połączeń między Republiką Czeską a Polską. Podczas letnich wakacji do polskich kurortów nadbałtyckich będzie dodatkowo kursował nocny pociąg Wydmy z Bohumína.
PKP Intercity. Pociąg do podróży wystąpiło do PKP PLK z wnioskiem o przeprowadzenie przez stację Lubin niżej wymienionych połączeń:
Berlin - Budapeszt/Wiedeń/Przemyśl
Katowice - Świnoujście
Szczecin - Lublin
Szczecin - Kraków
Przez Wołów natomiast złożono wnioski na połączenia:
TLK BOSMAN Wrocław-Świnoujście
IC MATEJKO Przemyśl-Szczecin
TLK ŚLĄZAK Zielona Góra -Katowice
TLK WOLIN (sezonowy) Bielsko Biała/Bohumin-Świnoujście
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum