Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 29, 30, 31
Rusza linia Wałcz - Piła!
Autor Wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 11-12-2013, 16:18    Odpowiedz z cytatem

Linia Piła – Stargard w złym stanie. PLK obiecuje naprawę.

Jak donoszą lokalne media, linia kolejowa nr 403 łącząca Ulikowo pod Stargardem Szczecińskim, Wałcz i Piłę jest w bardzo złym stanie. Zwracają też uwagę, że torowisko przeszło modernizację. Niestety – nie objęła ona całej linii. PLK obiecuje zająć się tym w przyszłym roku.
Do lokalnego oddziału „Gazety Wyborczej” zwrócili się mieszkańcy, prezentując zdjęcia linii. Widać na nich, że betonowe podkłady są pokruszone, brakuje też śrub mocujących szyny. Przed rokiem linia została objęta modernizacją w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa zachodniopomorskiego. Niestety, modernizacji został poddany tylko odcinek pomiędzy Wałczem a Ulikowem. I właśnie tu leży problem.
– Ograniczenia prędkości ze względu na zaniżone parametry eksploatacyjne występują tylko na odcinkach nieobjętych modernizacją – zapewnia „Rynek Kolejowy” rzecznik PKP PLK Mirosław Siemieniec. I podaje, że ograniczenia występują na odcinki o długości około 7,5 km. – Ponieważ ograniczenia nie dotyczą odcinków modernizowanych, nie można mówić o robotach pogwarancyjnych – zaznacza.
– Na podstawie wyników przeglądów i dokonanej przez zarządcę linii oceny stanu technicznego nie ma podstaw do zamknięcia linii. Plan robót remontowych na rok 2014 dla tej linii jest w trakcie opracowywania zarówno pod względem finansowym, jak i rzeczowym, jednak już wiadomo, że obejmował będzie likwidację ograniczeń eksploatacyjnych na omawianym odcinku - wcześniej niemodernizowanym – zapewnia rzecznik.

http://www.rynek-kolejowy.pl/49810/linia_pila_stargard_w_zlym_stanie_plk_obiecuje_naprawe.html
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 17-02-2014, 10:10    Odpowiedz z cytatem

Na półtora miesiąca zamkną zmodernizowaną linię kolejową. Finał interwencji hobbystów

Głośna sprawa rozpadającej się linii kolejowej ze Szczecina w kierunku Wałcza i Piły kończy się decyzją o jej pilnym, ponownym remoncie. Trasa zostanie zamknięta dla pociągów aż na półtora miesiąca!

Taką informację "Wyborcza" dostała z PKP Polskie Linie Kolejowe. Kolejową spółkę zapytaliśmy o to, jak zamierza wykonać decyzję Urzędu Transportu Kolejowego. UTK nakazał kolei pilny remont jednotorowej linii kolejowej między miejscowościami Prostynia i Cybowo.

- Na czas remontu torów pomiędzy Prostynią a Cybowem, na linii kolejowej nr 403, odcinek ten zostanie zamknięty dla ruchu pociągów - mówi Zbigniew Wolny z biura prasowego PKP PLK. - W związku z tym pomiędzy Prostynią a Kaliszem Pomorskim zostanie wprowadzona zastępcza komunikacja autobusowa.

Czytaj dalej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 16-01-2015, 10:48    Odpowiedz z cytatem

Nie będzie ograniczenia oferty na trasie Szczecin – Piła.

– W rozkładzie jazdy 2014/2015 Województwo Zachodniopomorskie nie przewiduje żadnych ograniczeń oferty przewozowej na trasie Szczecin – Piła. Jednocześnie, należy zaznaczyć, poprawia się stan techniczny taboru kolejowego: uszkodzone wcześniej pojazdy sukcesywnie wracają do ruchu po naprawach wykonanych przez ich producenta. Realizacja rozkładu jazdy pociągów nie jest więc zagrożona z tytułu niewystarczającej ilości sprawnego taboru kolejowego – czytamy w oświadczeniu przesłanym do naszej redakcji przez biuro prasowe UMWZ.
Warto jeszcze zauważyć, że od przyszłego roku sukcesywnie na pewien czas wyłączane będą z eksploatacji kolejne zachodniopomorskie autobusy szynowe SA136, ze względu na konieczność wykonywania napraw P4. W przyszłym roku planowane są naprawy P4 trzech pierwszych z 12 pojazdów tego typu, których właścicielem jest zachodniopomorski samorząd. Do 2019 r. planowane jest przeprowadzenie napraw P4 wszystkich zachodniopomorskich SA136, z częstotliwością 2-3 rocznie. Były one produkowane w latach 2010-11; z kolei naprawy autobusów szynowych SA139, wyprodukowanych w latach 2012-13, są wstępnie planowane na lata 2025-26.

Więcej:

http://www.rynek-kolejowy.pl/55399/nie_bedzie_ograniczenia_oferty_na_trasie_szczecin_pila.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 08-01-2016, 12:57    Odpowiedz z cytatem

Mimo tego co mówia w PR-ach i PLK, że na 403 nic sie juz nie da wcisnąc, przedstawiam w załączniku rozkład jazdy. Jedynie rozkład jazdy TLK trzeba było troche zmodyfikować. Myslę, ze taka ilośc pociagów jest potrzebna na tej linii.

Zeszyt1.xls
Pobierz Plik ściągnięto 672 raz(y) 31.5 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

robertrush Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Gorzów/Złocieniec

PostWysłany: 08-01-2016, 13:23    Odpowiedz z cytatem

Bartek1981,
świetna robota! Zawstydziłeś PR, PLK-e i urząd marszałkowski!

_________________
Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 08-01-2016, 14:56    Odpowiedz z cytatem

Ja tylko rzuciłem okiem na jedną sprawę nawet nie patrzałem na to co pisałeś. Skąd weźmiesz 4 szynobusy?? To jest o 100% więcej niż obecnie jest na linii?? Dając jednego szynobusa tutaj zabierasz go z innej części województwa, zabierając 2 szynobusy, zamykasz linię Szczecin - Kołobrzeg. Planować łatwo jest ale popatrz na tabor bo to się teraz liczy?
Dlaczego Gwarek kończy bieg w Koszalinie a nie w Słupsku czy Gdynii? Właśnie o tabor chodzi.

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 08-01-2016, 20:42    Odpowiedz z cytatem

Nigdy PR-y nie wspomnialy ani słowem, że brak taboru a
wskazywali wyłącznie na małą przepustowość z powodu braku mijanki w Tucznie. Co do IC ale wybacz, ale wagonów im obecnie nie brakuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 09-01-2016, 11:34    Odpowiedz z cytatem

A co lepiej brzmi w ustach PR?
Mamy za mało taboru więc nie możemy dać więcej pociągów.
Dalibyśmy więcej pociągów ale brakuje mijanki w Tucznie.

To brzmi tak samo jak z ITS w Koszalinie było pod koniec roku
Miasto - Wykonawca nie wykonał zadania na czas
Wykonawca - Miasto w dniu odbioru nie chciało odebrać od nas zlecenia

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Tucznianin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Wrz 2020
Skąd: Tuczno

PostWysłany: 02-09-2020, 11:26    Odpowiedz z cytatem

W ramach Kolei + dla zachodniopomorskiego odbudowa stacji Tuczno Krajeńskie to kolejne podejście do tego projektu ( http://inforail.pl/trzy-projekty-wojewodztwa-zachodniopomorskiego-w-programie-kolej-_more_126782.html ) a na lini 403 wymiana torów między Dolaszewem Wałeckim, a Skrzatuszem pociągiem PUN.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marek1963 Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 26 Lis 2020

PostWysłany: 01-12-2020, 18:15   ROZKŁAD 2020/21 Odpowiedz z cytatem

Droznik napisał/a:
Ja tylko rzuciłem okiem na jedną sprawę nawet nie patrzałem na to co pisałeś. Skąd weźmiesz 4 szynobusy?? To jest o 100% więcej niż obecnie jest na linii?? Dając jednego szynobusa tutaj zabierasz go z innej części województwa, zabierając 2 szynobusy, zamykasz linię Szczecin - Kołobrzeg. Planować łatwo jest ale popatrz na tabor bo to się teraz liczy?
Dlaczego Gwarek kończy bieg w Koszalinie a nie w Słupsku czy Gdynii? Właśnie o tabor chodzi.


W nowym rozkładzie będą 3/4 pociągi Polregio na tej trasie z tego 2 pary bezpośrednio do Szczecina a 1,5 do Stargardu/Ulikowa.
Do tego TLK "Staszic" relacji Szczecin Główny - Lublin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

falipso Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2020

PostWysłany: 09-09-2024, 14:27    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia w rozkładzie jazdy pojawi się nowe, codzienne połączenie kolejowe między Bydgoszczą a Szczecinem. Pociąg, który będzie nosił nazwę "Barnim", będzie kursował od 15 grudnia, a jego uruchomienie to wspólna inicjatywa samorządów województw kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego. Przejazd na tej trasie potrwa około 4,5 godziny, a pociąg zatrzyma się na wszystkich stacjach i przystankach pośrednich, m.in. w Nakle nad Notecią, Pile, Wałczu i Stargardzie.

Tekst pochodzi z portalu Transinfo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 30-10-2024, 15:10    Odpowiedz z cytatem

Jednocześnie zmienią się godziny kursowania pociągu TLK (w RJ 2024/2025 już jako IC) Staszic, który w nowym rozkładzie jazdy z Piły do Szczecina będzie odjeżdżał około 11:00, a ze Szczecina w kierunku Piły i Warszawy około 14:00.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 31 z 31 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 29, 30, 31
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl