Auderman, Markus, Zgodnie z skrj na TLK Sudety - Nurek ma jechać w pełnej relacji od Krakowa po Jelenią Górę
Oby nie. Patrzyłem na czasy przejazdu, które są bardzo długie, szczególnie na odcinku Jaworzyna Śląska - Kamieniec Ząbkowicki. A lokomotywa spalinowa na całej trasie to żart, powinni podmieniać na elektrowóz, przynajmniej na odcinku Kędzierzyn Koźle - Kraków Główny. Bo taki Nurek, to raczej nie jest ekologiczny. I bardzo nieekonomicznie by było, jakby jeździł po liniach zelektryfikowanych...
Wg rozkładu na całej trasie będzie lokomotywa spalinowa, z jednej strony dobrze skróci to czas przejazdu na calej trasie do ok 50min.
Z drugiej strony ekonomicznie lepsza zmiana na prąd, najlepiej podpinka do jakiegoś składu w Gliwicach, w tym przypadku najbliższa opcja to IC MALCZEWSKI.
Wtedy Sudety musiały by zmienić kategorię IC.
Tak pobieżnie dla Wrocławia. Względem projektu brak sezonowego JAMNA ( Wrocław - Ustka - Wrocław ), z kolei ZEFIR ( Wrocław - Kołobrzeg - Wrocław ) w projekcie codzienny, w rozkładzie rocznym już jako BOSMAN tylko w sezonie.
W projekcie: BOZNANSKA, SIEMIRADZKI ( oba Wrocław - Kraków - Wrocław ) i MECHOFER ( Przemyśl - Szczecin - Przemyśl ) a w udostępnionym rozkładzie rocznym tylko SIEMIRADZKI ( Przemyśl - Szczecin - Przemyśl )
Witam, IC Mewa ze Szczecina do Warszawy wg NRJ jedzie przez Stargard, a w drodze powrotnej przez Zbąszynek i Rzepin. Tak ma byc? Nie ma w tym żadnego błędu? I może orientują się Forumowicze, kiedy EIC Chrobry wróci na swoją dawną trasę przez Stargard? Pozdrawiam.
Za MEHOFFERA zmieniono nazwę na SIEMIRADZKI i łącznik do Jeleniej Góry
Wiem o tym. Chodziło mi o to, że z tych wymienionych 3, a planowanych na odcinku Kraków - Wrocław pociągów pojedzie tylko 1, a dwa pójdą do piachu....
Podobnie z planowanych, wg projektu, 7 pociągów na odcinku Wrocław - Jelenia Góra pojedzie raptem 5, a dwa tj. ARTUS do Gdyni oraz ROZEWIE toże do piachu. A miało być tak piękne....
Wg rozkładu na całej trasie będzie lokomotywa spalinowa, z jednej strony dobrze skróci to czas przejazdu na calej trasie do ok 50min.
Z drugiej strony ekonomicznie lepsza zmiana na prąd, najlepiej podpinka do jakiegoś składu w Gliwicach, w tym przypadku najbliższa opcja to IC MALCZEWSKI.
Wtedy Sudety musiały by zmienić kategorię IC.
No, tylko trzeba wziąć pod uwagę fakt, że Nurek ma prędkość maksymalną 100 km/h, więc ten zysk czasowy bez zmiany loka nie będzie jakiś super.
Rozkład od sasa do lasa. Jeszcze lepsza WETLINA, która ma przyjazd do Zagórza 11 minut po północy. Dzięki uherzeckiemu kwiatkowi mamy 1,5 godziny z Sanoka do Zagórza Swoją drogą, trasa ładna, jeszcze przez tunel. Pytanie: czy to wagonowy, czy też SKPL? 10 minut na zmianę kierunku w Uhercach wskazywałoby na tę drugą odpowiedź...
Mimo wszystko, dobrze, że cokolwiek się rusza w temacie. Tak samo, jak SUDETY z Krakowa do Jeleniej przez Nysę, Świdnicę. Nareszcie! Mam nadzieję, że jak zrobią wreszcie odcinek Kraków Gł. - Kraków Pł., to będą w kierunku zachodnim puszczać pociągi z Płaszowa, tak jak w W-wie ze Wschodniego jeżdżą.
IC HUTNIK
Bielsko-Biała Główna - Gdynia Główna
na odcinku Czechowice Dziedzice - Katowice postoje w Goczałkowicach, Piasku, Kobiórze, Tychach Żwakowie, Katowicach Podlesiu, Piotrowicach i Ligocie - to jakiś błąd czy dodatkowe postoje? Tylko w drodze do Trójmiasta...
Witam, IC Mewa ze Szczecina do Warszawy wg NRJ jedzie przez Stargard, a w drodze powrotnej przez Zbąszynek i Rzepin. Tak ma byc? Nie ma w tym żadnego błędu? I może orientują się Forumowicze, kiedy EIC Chrobry wróci na swoją dawną trasę przez Stargard? Pozdrawiam.
Z tego co wiem to sami podróżni wnioskowali o przetrasowanie go przez Rzepin. Obecnie podróż z Poznania do Szczecina przez Krzyż,Stargard to katorga ze względu na bardzo długi czas przejazdu.Możliwe że wróci dopiero po zakończeniu wszystkich prac na lini z Szczecina do Poznania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum