Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Lokomotywy
Autor Wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 31-03-2011, 20:38    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
ale już SP 45 lub SP 46.

Później bywało już tak:
http://www.kolej.one.pl/index.php?dzial=stacje&id=1184&okno=galeria&&zakres=-1&photoid=39026

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

nastawnik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010

PostWysłany: 01-04-2011, 07:31    Odpowiedz z cytatem

@cezary1
- znasz to z opowiadań? Na 100% jestem pewien ,że nie było tam SP 46.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marduq Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sie 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: 01-04-2011, 08:42    Odpowiedz z cytatem

Nie istniała tka seria jak SP46, były od razu SU46 z ogrzewaniem elektrycznym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

norbert
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 28-05-2011, 15:56   

Czym zewnętrznie różni się EP08 od EP07?
Powrót do góry

ecavon Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Cze 2010
Skąd: Inwałd

PostWysłany: 28-05-2011, 16:59    Odpowiedz z cytatem

Kolorem podkładu farby, gdzie nowsza odpada szybciej z EP08 ukazując prawdziwą świnkę Smile
A tak na poważnie, to sa niewielkie różnice. Prędzej większe różnice są w wewnątrz maszyny Smile

_________________
2010-2013 na razie 100 178km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Mati_An Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lip 2010
Skąd: Andrychów

PostWysłany: 02-06-2011, 19:31   Re: Lokomotywy Odpowiedz z cytatem

norbert napisał/a:
Czy w przypadku pociągów do Zakopanego jest możliwość doczepienia na stacji Kraków Płaszów drugiej lokomotywy i jazdy z dwoma lokami do Zakopanego?

Jednorazowy wybryk miał miejsce podczas Parowozjady 2008 w Suchej Beskidzkiej. Wtedy "Tatry" miały na obu końcach dwa loki, zmiana czoła odbyła się w ~6 minut.

EU07-531_SBSK.jpg
Plik ściągnięto 99 raz(y) 234.42 KB

EP07-335_SBSK.jpg
Plik ściągnięto 87 raz(y) 253.85 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

norbert
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-11-2011, 21:19   

Czy lokomotywy (EU/P07, EP08, EP09, ET22 itp.) mogą pchać skład? Oczywiście nie podczas normalnej jazdy tylko podczas manewrów?
Powrót do góry

Kamil Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2008

PostWysłany: 08-11-2011, 23:40    Odpowiedz z cytatem

Mogą. Często np. we Wrocławiu składy są wpychane z grupy postojowej w perony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

norbert
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-11-2011, 11:49   

To dlaczego na Widzewie używa się do tego stonki?
Powrót do góry

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 09-11-2011, 12:16    Odpowiedz z cytatem

Taki już urok i specyfika techniczna Widzewa, oraz organizacja przewoźnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Artur Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: Opole

PostWysłany: 03-12-2011, 21:42    Odpowiedz z cytatem

My jak robiliśmy imprezy dla miłośników na skansenowym torze żeby szybciej obsługiwać ruch pociągu specjalnego złożonego z WLABd lub salonki zawsze używaliśmy dwóch lokomotyw z przodu parowóz TKp50 a z tył spalinowóz SM30 oczywiście obie maszyny były w stanie czynnym i obsadzone maszynistami w każdej maszynie maszynista i pomocnik w TKp50 nieraz również był jako trzeci palacz. Zmiana kierunku jazdy zajmowała nam wtedy bardzo mało czasu.

_________________
TOZK nadal walczy!!!
POZDRAWIAM KOLEJOWO Z OPOLA!
*ARTUR*
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 02-10-2020, 19:45    Odpowiedz z cytatem

UTK: Spadła liczba lokomotyw przewoźników pasażerskich.

Wzrósł średni wiek lokomotyw należących do przewoźników pasażerskich. Liczba lokomotyw, które posiadali przewoźnicy pasażerscy w 2019 roku zmniejszyła się o 133 sztuki z 554 w roku 2011 do 421 na koniec roku ubiegłego - wynika ze sprawozdania z funkcjonowania rynku transportu kolejowego za rok 2019 przygotowanego przez Urząd Transportu Kolejowego (UTK).

Więcej:

https://www.portalsamorzadowy.pl/gospodarka-komunalna/utk-spadla-liczba-lokomotyw-przewoznikow-pasazerskich,211529.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 07-09-2023, 20:55    Odpowiedz z cytatem

Newag zakończył budowę pierwszej polskiej lokomotywy, która ma prowadzić pociągi z prędkością 200 km/h. Rozpoczynają się testy wielosystemowego elektrowozu.

https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/pierwsza-polska-lokomotywa-na-200-kmh-gotowa-115102.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl