Wdniu 25 czerwca jechalem pociagiem EIC Jantar z Kolbrzegu do Warszawy.Kelner wydajacy poczestunek na odcinku Kolobrzeg Gdynia,nie wywiazal sie ze swoich obowiazkow trzy czwarte pociagu nie dostalo cieplego napoju,poniewaz zabraklo mu wody.Proponowal tylko napoje zimne.Wracajac ze skladu proponowal podroznym dajac kubek do goracego napoju o udanie sie samemu do baru po napoj goracy.Rozumiem ze moglo zabraknac wody ,ale ciekawy jestem jednej rzeczy ,czy nie mozna doniesc gotowanej wody,zawsze byla donoszona przez drugiego pracownika Warsu. Jezdze czesto pociagami EIC i nigdy sie nie spotkalem ze pracvownik wagonu barowego wreczy mi kubek i kaze isc po wrzatek do baru.Place za bilet nie male pieniadze okolo 120 zl i mam zagwarantowana usluge,ktora nie byla nalezycie wykonana.Mam nadzieje ze Franczyzobiorca obslugujacy ta linie zatrudni odpowiednia ilosc personelu Do obslugi wydawania poczestonkow ewentualnie moze wramach wspolpracy z druzyna konduktorska poprosic ich o pomoc w doniesieniu wody,a nie wysylac podroznego pow wrzatek z kubeczkiem w reku
Kupiłam w Biedronce taką oto książkę. Za 4,99 zł. W księgarniach internetowych ok. 30 zł z wysyłką. Gdyby ktoś był zainteresowany niech szuka w Biedronce (kosz/regał z książkami).
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Firma WARS działa w zawieszeniu od połowy marca, gdy wstrzymano kursowanie wagonów sypialnych oraz z miejscami do leżenia a potem także gdy zawieszono obsługę gastronomiczną. Czy obecna sytuacja nie będzie gwoździem do trumny tej firmy kolejowej? Czy wagony sypialne w ogóle wyruszą na trasy w te wakacje?
obiezykraj, im szybciej WARS padnie tym lepiej dla świata. To pasożyt na ciele PKP IC. Zupełnie zbędna spółka potrzebna tylko związkowym bossom i tym którzy siedzą w zarządzie i radzie nadzorczej. PKP IC we własnym zakresie, własnymi siłami może obsłużyć swoje wagony sypialne i gastronomiczne (WARS nie ma niczego tylko wszystko dzierżawi). I pewnie tak by było, gdyby nie polityka. Bo z ekonomicznego punktu widzenia WARS nie ma racji bytu. Dziwię się, że to jeszcze nie zdechło. Skoro nie logika ani zdrowy rozsądek to może koronawirus ich dobije? Oby.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Noema, pasożyt nie pasożyt, ale pracują tam ludzie, którzy nie wiedzą kiedy wrócą do pracy i czy w ogóle wrócą. Kiedyś Wars był właścicielem wagonów, które obsługiwał. Nie znam historii jak to się stało, że potem przestali być ich właścicielami. Kiedyś wspominano o naprawie starych wagonów i zakupie nowych dla nocnych pociągów, ale coś chyba z tego nie wyszło.
obiezykraj, ludzie przeszliby do PKP IC. Oczywiście nie wszyscy tylko ci produktywni, obsługujący wagony. A cała zbędna administracyjna czapa, etatowi związkowcy etc. na zasiłek dla bezrobotnych. Przecież kolej to nie ochronka socjalna!
Warszawa to wielkie miasto. Bezrobocia tam nie ma, a średnie zarobki są dużo większe niż na prowincji. Jestem przekonana, że tak wspaniali fachowcy z administracji WARS-u (nie śmiem nawet posądzać zarządu, że zatrudnia życiowych nieudaczników z klucza partyjno-kolesiowskiego) bez problemu znajdą lepszą pracę poza koleją.
Zresztą wszystkie wagony gastronomiczne i tak obsługują franczyzobiorcy, czyli podmioty zewnętrzne (osoby prowadzące działalność gospodarczą). Co stoi na przeszkodzie, żeby to PKP IC zatrudniało franczyzobiorców, bez pośrednictwa pasożytniczego WARS-u? Może wtedy ceny posiłków i napojów byłyby niższe, bo nie trzeba by było utrzymywać administracyjnej i związkowej czapy WARS-u.
Teraz jest tak: PKP IC własne wagony gastronomiczne dzierżawi WARS-owi, a WARS poddzierżawia te wagony franczyzobiorcom. Mądre to jest? Głupie jak cholera. Eliminując pośrednika wszyscy na tym zyskamy!
Gdybym ja prywatny interes prowadziła tak jak PKP IC prowadzi państwowy interes to rychło bym splajtowała i wylądowała pod mostem. Czyż nie?
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie dalej jak przedewczoraj, koło dworca z koleją widziałem zaparkowaną budę z kebabem, w której na reprezentacyjnym miejscu stał warsowy ekspres do kawy.
Tak że, może być, na gumowe koła się przepoczwarzają...
wodkangazico, państwowy food truck z kebabem? To do mnie przemawia. Aż monitor oplułam ze śmiechu.
Proponuję nowy program Kebab+ aby ratować WARS.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Rząd planuje przenieść należące do Skarbu Państwa akcje Warsu bezpośrednio do Grupy PKP. – To umożliwi sprawną realizację inicjatyw mających na celu wykorzystanie potencjału tej spółki, zapewniając jednocześnie jej stabilny rozwój – mówi “Rynkowi Kolejowemu” Rafał Zgorzelski, członek zarządu PKP SA.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum