Regio Wroclaw-Lubliniec nie zawsze jezdzily na starych kiblach wrecz przeciwnie czesciej pojawialy sie zmodernizowane jednostki. Dzieki temu uporządkowany zostanie rozklad pomiedzy Lublincem i Katowicami, bedzie wiecej par bezposrednich pociagow Oswiecim-Lubliniec, dojda tez osobowki do Krakowa startujace z Lublinca. A np dla mieszkancow Namyslowa jadacych na Slask znacznie lepsza i wygodniejsza jest przesiadka w Lublincu niz w Kluczborku, poza tym wiekszosc pociagow Katowice-Kluczbork mialo w Lublincu 20-minutowe (albo jeszcze dluzsze) postoje.
Zeby Koleje Wielkopolskie zostaly wydluzone z Kluczborka do Lublinca to najpierw musialby do tego Kluczborka dojezdzac hehehe. Przeciez Koleje Wielkopolskie nie dojezdzaja do Kluczborka! Od strony Ostrowa jeżdżą tam przewozy regionalne
Tak sobie czytam te fantazje niektórych osób tutaj i nie wiem czy się śmiać czy płakać. Czy tak trudno zrozumieć ze kolej samorządowa jest do realizacji przewozów wyłącznie na terenie województwa w którym została powołana? Od realizacji połączeń stykowych jak d**a do s***a jest Polregio. Jeśli jest takowe zapotrzebowanie na odcinku Kluczbork - Lubliniec, to oprócz pociągów z Wrocławia, do Lublińca można by było wydłużyć te cztery pary pociągów z Ostrowa, ale pod warunkiem że między Kluczborkiem a Lublińcem stanowiłyby one jakiś konkretny takt. Gdyby miałyby jeździć w stadzie, to taki manewr nie ma sensu.
Problem realny leży w tym, że pociągi kursujące z Lublińca do Kluczborka w ogóle nie są zgrane z połączeniami z Kluczborka do Opola, Wrocławia czy Kępna. Czas oczekiwania na przesiadkę to nierzadko kilkadziesiąt minut, i tak było za PR, tak jest za KŚ i dopóki nie zmieni się podejście co do ustalania rozkładów, to problem ten nie zniknie. Więc tworzenie alternatywnych rzeczywistości, przez wszelkiej maści pseudonaukowców kolejnictwa, i wartościowanie że coś jest lepsze, gorsze, mądrzejsze, głupsze itd itp to można włożyć między te wszystkie forumowe dyskusje o przewadze linii 1 nad linią 2. Efekty pozostają zerowe, bo zwykły pasażer ma w nosie kto i co go wiezie, chce szybko i sprawnie dotrzeć z punktu A do punktu C, przesiadając się w punkcie B. I to jest główny problem, którego w tym kraju nie da się od dekad rozwiązać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum