Podkarpackie: PKP Intercity zniknęło z Tarnobrzega. „Koniec objazdów”
Od kilku dni pociągiem dalekobieżnym nie dojedziemy już do Tarnobrzega. PKP Intercity tłumaczy, że zatrzymywało tam swoje składy jedynie czasow – w związku z pracami infrastrukturalnymi na innej trasie. Z prawie 50-tysięcznego miasta bez przesiadki dostać się można obecnie jedynie do Lublina, Stalowej Woli czy Rzeszowa.
W dniu dzisiejszym pociągi IC: TLK Wetlina oraz TLK Bieszczady wróciły już na dedykowaną trasę przez Gorlice Zagórzany i Biecz. Od 26 czerwca ruszają za to też kursy do Uherzec Mineralnych.
Narodowy przewoźnik uruchomił w tym roku nocny pociąg z czeskiego Bohumina do Helu i Łeby kursujący po Magistrali Węglowej. Jedyny postój handlowy na tym odcinku wyznaczono w Zduńskiej Woli-Karsznicach. Po sezonie stacja znów zostanie pozbawiona połączeń pasażerskich.
Rozkład jazdy między Poznaniem a Warszawą wciąż daleki od ideału.
Kilkakrotnie pisaliśmy już na łamach „Rynku Kolejowego” o dalece niedoskonałym rozkładzie jazdy, który obowiązuje między Warszawą a Poznaniem. Poseł Adam Szłapka ponownie wystosował w tej sprawie interpelację do ministerstwa infrastruktury, a my sprawdzamy co zmieniło się w planie połączeń między dwoma dużymi miastami.
Wlasnie to polaczenie jest juz najwyrazniej wrzucone, bo z data kursowania do 6.11, czyli do kolejnej korekty i jest jako tlk.
[ Dodano: 19-07-2021, 23:56 ]
Rozklad EIP do Rzeszowa to majstersztyk PLK. Z Warszawy tuz przed EIP wyjezdza Silesia. EIP dogania Silesie w Opocznie Pd, staje i przepuszcza. Pol godziny pozniej dokladnie to samo we Wloszczowie Pln. Jaki kraj takie Premium...
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum