Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 29, 30, 31
Wagony Dorohusk-Warszawa w pociągu Kiev-Express
Autor Wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 31-05-2021, 22:25    Odpowiedz z cytatem

WR? Miałoby to sens, gdyby pociąg jeździł w dłuższej relacji, na przykład do Wrocławia, Poznania, albo Gdańska. A tak do Warszawy... żadnego utargu nie będzie...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WRmnouz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2021
Skąd: Lublin

PostWysłany: 09-08-2021, 12:07    Odpowiedz z cytatem

WR w Kiev Expressie miałby sens gdyby Kiev Ex. jeździł w pełnej relacji (tj. Kyiv-Pasazhyrskyi - Warszawa - Kyiv. W takim wypadku jechałby 13 godzin, więc wagon restauracyjny/barowy jak najbardziej wskazany).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 09-08-2021, 13:37    Odpowiedz z cytatem

Od sierpniowej korekty KIEV EXPRESS znowu stoi w Lublinie,
jadąc do Warszawy 20 min
wracając do Chełma 25 min
to jest zwykła kpina z pasażerów
i zachęta, żeby przesiadali się na busy
W ten sposób pociąg pokonuje trasę z Warszawy Zachodniej do Chełma w 4 godziny 25 min!!!
Brawo kolej!!! REKORD GODZIEN NAGRÓD!!! Za glupotę!
Przez Łuków jechało się krócej!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 10-08-2021, 12:25    Odpowiedz z cytatem

A czy Ty sobie nie pomyślałeś, że w związku z tym, że nie ma wagonu WR, to jest to akurat odpowiednia ilość czasu, by dzielny kurier pyszne.pl, czy innego Ubera przywiózł Ci na dworzec to, co chętnie zjadłbyś w tym wirtualnym wagonie WR?
Co więcej, ja bym postulował takie pauzy we wszystkich dużych miastach, przez które przejeżdżają pociągi TLK, czy IC nie posiadające wagonu restauracyjnego, aby pasażerowie mogli się zaopatrzyć w ciepłe i świadomie wybrane pożywienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 10-08-2021, 12:40    Odpowiedz z cytatem

To idąc tym tropem proponuję kłaść linie kolejowo obok KFC czy Mc Donalda, albo robić tam bocznice, na które w tej przerwie 25 minutowej będzie wtaczany pociąg, żeby Mac Train wydał zamówione posiłki.... konduktor zczytując bilet zczytywałby też zamówiony posiłek...... paranoja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 10-08-2021, 12:48    Odpowiedz z cytatem

Inaczej, jeżeli Intercity nie jest w stanie wytrasować pociągu bez takich przerw, bo spółka z jej grupy kapitałowej jest w stanie prowadzenia permanentnych inwestycji, nad którymi nie do końca panuje oraz nie jest też w stanie zapewnić usługi gastronomicznej we wszystkich pociągach dalekobieżnych, to należy taki niekorzystny splot okoliczności wykorzystać marketingowo.
1. Intercity powinno w rozkładzie zawrzeć informację na których stacjach postój trwa dłużej, niż rozsądek by nakazywał i pokazać możliwość wykorzystania czasu na dostawę posiłków do pociągu.
2. PKP jako właściciel dworców powinno dać rabat kotleciarniom, które zadeklarują opcję dostawy posiłków do pociągów.
Przepis na sukces i nikt nie będzie narzekał na postoje, które i tak są.

A nie, zapomniałem, że dla PKP najlepszym klientem jest dotacja.

P.S.
Ale budka McDrive na peronie to ciekawy pomysł. Masz łeb do interesu, nie to, co PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 29-08-2021, 10:52    Odpowiedz z cytatem

Wracając do poważnych rzeczy dotyczących połączeń kolejowych z Chełma..... na początku rozkładu wysłałem do PKP ICC zapytanie dotyczące powodów postoju 20 minutowego KIEV EXPRESSu w Lublinie. Odpowiedź mnie zaskoczyła: W związku z tym, że linia z Ukrainy nie jest zelektryfikowana, istnieje potrzeba zmiany lokomotywy na elektryczną, a na to potrzebny jest czas, właśnie te 20 min. Po przeczytaniu odpowiedzi doszedłem do wniosku, że osoby odpowiadające na pytania i reklamacje nie mają totalnie pojęcia o czym piszą, bo ja pytałem o Lublin (wyraźnie o tym napisałęm), a oni piszą o powodach zmiany lokomotywy w Dorohusku. Obłęd i niekompetencja. Zapytałem o to samo teraz, gdy po korekcie znowu wrócili do postojów, których już nie było. Ponaglałem odpowiedź, dowiedziałem się, że zbierają materiały, a już prawie miesiąc mija. Pewnie odpowiedź będzie podobna do poprzedniej, albo standardowa, że rozkład został wdrożony i nie można z tym nic zrobić. Parodia kolei, a nie kolej.

[ Dodano: 21-02-2023, 11:18 ]
Ktoś rozumie po co te dwie wersje pociągu KIEV EXPRESS...(jeden po szerokim do Chełma, inny zmiana rozstawu osi po stronie ukraińskiej)? Czy to sposób na zapełnienie polskich wagonów, czy inne powody?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 31 z 31 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 29, 30, 31
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl