Ja dużo bym dał za oddaniem dla Białegostoku połączeń do Bielska/Zywca. Nie rozumiem skąd z tego rejonu takie zamiłowanie do Wrocławia, Słowacki Nałkowska Dąbrowska (wcześniej jeszcze Orzeszkowa i Karkonosze).
W tym rozkładzie jazdy zapewne ma być uruchomione bezpośrednie połączenie Gdynia - Praga przez Poznań i Wrocław oraz Olsztyn - Słowacja.
Są również nadzieje na zakończenie remontu linii nr. 3 między Kutnem a Sochaczewem co pozwoli osiągnąć zapowiadane czasy przejazdu.
Możliwe że wtedy również wejdzie regiojet do Polski.
Witam a co byście powiedzieli na taki pociąg:
Nocny IC "Parsęta" Warszawa Wschodnia ( odjazd Około 22:30) - Łódź Widzew - Kalisz - Poznań Główny - Piła Główna - Kołobrzeg
Pabianiczanin, No byłaby to dość ciekawa opcja zważając na naprawdę niewielką liczbę pociągów w takich relacjach. Jednakże szlak Poznań - Kołobrzeg jest już obsadzony przez Pirata i Jamno
Zamiast TLK Roztocze ma być łącznika do IC Chopin do Chełma. Natomiast, jeśli TLK Mierzeja relacji Lublin - Gdynia będzie dalej sprawować, zostanie. Prawdopodobniej, ze IC Hetman już nie będzie miał łącznika do Hrubieszowa Miasta, zostanie skrócony do Krakowa, zatem Górski będzie miał łącznika do Zamościa. Za Hetmana wejdzie nowy pociąg IC Kossak relacji Przemyśl Główny - Gdynia Główna - Przemyśl Główny p. Katowice, Poznań.
IC Chełmoński dalej zostaje na lk 273. Bo dalej remont na lk 351…
I jeszcze jeden, ze dyskutują w sprawie TLK Sudety, który mógłby wydłużyć do Przemyśla i będzie znów powracać lokomotywą nurkiem z kilkoma wagonami (Przemyśl Główny - Katowice - lokomotywa elektryczna, Katowice - Jelenia Góra - nurek). Natomiast obsługiwany SN84 będzie nowy pociąg TLK SZCZELINIEC Jelenia Góra - Krakow Główny - Jelenia Góra.
Kolega chyba niedoinformowany...
IC CHOPIN do Chełma? Może jeszcze do Włodawy albo innego Hrubieszowa...
Żaden nurek do Jeleniej nie wróci, bo jak to funkcjonowało, a raczej nie funkcjonowało, wszyscy zainteresowani wiedzą...
Proponuję przemyśleć ze dwa razy zanim coś się napisze.
Ja bym przede wszystkim usunął zasadę, nazwaną przez RK, "pojecie tylko w ezecie", w pociągach z/do Lublina i Białegostoku. W końcu nie ma już podziału Polski na A i B, prawda? Zanim ktokolwiek skrytykuje PKP IC o dyskryminację Polski Wschodniej, to brak WR nie jest do końca ich winą, wszak to MI ustala usługi obecne w danym pociągu razem z IC. Szkoda tylko że Combo stanie się WR dopiero w II albo III kwartale 2022 (o ile znajdzie się dostawca, bo PIC ustaliło nowe kryteria przetargu, dodali że automaty mogą być sprzedane)
Zamiast TLK Roztocze ma być łącznika do IC Chopin do Chełma.
Ale...
1. Rozłączany w Bohuminie i stary Chopin po staremu przez Rybnik, a stare Roztocze po staremu przez Racibórz czy...
2. Rozłączany w Katowicach i wtedy Racibórz, Gliwice i Zabrze tracą stare Roztocze bo trzeba od granicy szybko dojechać do Katowic a wtedy stamtąd część chełmska przez Zawiercie, Kielce czy...
3. Rozłączany w Krakowie (wiecznie i tak stoją tam te pociągi aż do zakwitnięcia) i obie części po staremu do celu?
Ja to bym chciał (PRZEPRASZAM ) żeby było jak w pkt1 ale od Bohumina przez Racibórz Gliwice Bytom Karb Tarnowskie Góry Zduńską Wolę Karsznice Pabianice Łódź Radom i Lublin bo tyle się gada że no jakoś wciąż nie da się z Lublina do Łodzi bez Warszawy a tu by się dało Tylko czy obieg zdąży obrócić?..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum