Prace na E20. „Mewa” i „Przemyślanin” na objazdach
W związku z rozpoczynającymi się pracami infrastrukturalnymi w rejonie Poznania dojdzie do pewnych zmian w organizacji komunikacji pomiędzy Poznaniem a Szczecinem. Innymi trasami pojadą dwa pociągi kierowane dotychczas przez Zbąszynek i Kostrzyn. Na największe utrudnienia muszą przygotować się korzystający z nocnego kursu Przemyśl – Szczecin.
Mam takie pytanie. Zauważyłem że przez caly rok 2021 na trasie Wrocław - Poznań gdzie tam pociągi jechały Vmax 160km/h na trasie Poznań - Czempiń i Rawicz - Wrocław. A od 2022 r. na tych trasach pociągi jadą maksymalnie 130km/h i nie mogą gnać do 160km/h. Ktoś wie dlaczego?
Mam takie pytanie. Zauważyłem że przez caly rok 2021 na trasie Wrocław - Poznań gdzie tam pociągi jechały Vmax 160km/h na trasie Poznań - Czempiń i Rawicz - Wrocław. A od 2022 r. na tych trasach pociągi jadą maksymalnie 130km/h i nie mogą gnać do 160km/h. Ktoś wie dlaczego?
Możliwe że braki maszynistów. Sam maszynista w loku to tylko 130
Łódzkie: Dodatkowe postoje „Chemika”. Na wniosek UMWŁ
UMWŁ wraz z ŁKA zawnioskował o wyznaczenie postojów TLK „Chemik” z Płocka do Katowic na kilku przystankach, na których w pociągach regionalnych notowana jest duża wymiana podróżnych. Ma to związek z pewnym ograniczeniem oferty Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej na czas robót w węźle Kutno. Dostęp do kolei dalekobieżnej, przynajmniej na pewien okres, uzyskały m.in. Grotniki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum