Czy przypadkiem PKPIC nie przygotowuje się już powoli pod przyszły rozkład jazdy? Włókniarz od 2 tygodni nie jeździ na EZT i nie dojeżdża do Łodzi Fabrycznej. W przeciekach z początku roku faktycznie pojawiały się informacje, że jego relacja zostanie skrócona do Łodzi Widzew w 2023. Do tego teraz jeździ tylko na 4 wagonach. Poprzednim razem "zastępczy skład" za każdym razem jeździł na siedmiu (analogicznie jak w EZT) i mimo wszystko dojeżdzał do Fabrycznej.
Włókniarz jest w projekcie jako TLK do Marca, potem wskakuje jako IC na EZT I do Fabrycznej
Z jednej strony należy podziwiać Regiojet za ich sukces, ale z drugiej widząc perspektywę dublowania się pociągu do Feldkirch z Chopinem przy jednoczesnym braku połączeń dla innych tras można mieć wątpliwości, czy nie dało się tego rozegrać lepiej. Generalnie Liechtenstein powinien być osiągalny o 10:00, a więc w końcu zapowiada się na porządny międzynarodowy nocny. Oczywiście Polacy "nie widzą tu potencjału", więc pozostaje to, co jest - Chopin propagandowo określany jako wielce szeroki kierunek Graz/Praha/Budapest, gdzie jego rzeczywista samodzielność kończy się na stacji Bohumin. Dalej już tylko podrzędność względem innych. Śmieszne, że przewodniczącym UIC jest Polak, a Polska nijak ma się do trendów. Po 2023 roku rozszerzona ma być sieć NJ, o Praga - Gdynia też wiadomo, a samodzielny nowy w pełni polski pociąg w Europę? Foch! Dookoła sami wrogowie, nie jedziemy!
PKP InterCity ogłosiła ciekawe warunki w przetargu na wynajem spalinowych/hybrydowych zespołów trakcyjnych. Ciekawe, kto się im zgłosi i jakie propozycje przedstawi?
Jestem w posiadaniu projektu rozkładu jazdy PKP IC 2022/2023. Wzorem lat ubiegłych udostępnię go forumowiczom, którzy w tym roku wsparli finansowo nasze forum.
Tradycyjnie zrzucamy się na serwer i domenę. Ceny hostingu, jak wszystko, poszybowały w górę i musimy się sprężyć, żeby dopiąć budżet. W tym roku koszty utrzymania forum wzrosły dwukrotnie! W związku z galopującą inflacją, minimalną kwotę zrzutki ustalam na 20 zł.
Są dwie możliwości finansowego wsparcia forum, tak jak w ubiegłym roku:
1. Opłacenie domeny (72,56 zł) - przelew na konto usługodawcy.
2. Przelew na moje konto (min. 20 zł) - ja opłacam serwer.
Sponsorów proszę o kontakt na PW, tam podam numer konta. W wiadomości proszę zaznaczyć, która opcja (1 lub 2) Wam odpowiada. Przy opcji nr 2 proszę podać kwotę zadeklarowanej składki.
Forumowicze, którzy w czerwcu odpowiedzieli na mój apel i już przekazali darowiznę na koszty utrzymania forum, projekt rozkładu PKP IC otrzymają w niedzielę na PW. Pozostałe osoby otrzymają projekt rozkładu po zaksięgowaniu przelewu.
Forumowicze z rangą SPONSOR oczywiście też otrzymają projekt, tylko muszą się do mnie zgłosić na PW, bo wszystkich nie pamiętam.
Na razie z projektu widać, że będzie to kolejna klęska. Brak jakiekolwiek rewolucji, wszystko jak było w remoncie tak dalej jest, połączeń nowych jak na lekarstwo.
Niektóre przetrasowano.
Fregata Ondraszek i Klimczok wracają do Bielska Białej. Kormoran będzie jeździł do Bielska/Wisły podobnie Daszyński. Pilecki przeniesie się z Racioborza do Bielska. Nadal na KKA w Białymstoku. Skarbek z Olsztyna pojedzie do Raciborza. Wg tego Bielsko zyska dwa nowe EIP.
Hańcza zmieni kategorię na IC i będzie jeździła na Litwę. Podejrzewam, że do Sestokai i tam skomunikuje się z R2 do Wilna.
Nowe połączenia które wyhaczyłem
IC KINGA Warszawa - Kraków p. Kielce
IC KILIŃSKI Warszawa - Poznań
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
dramat co za debil uruchamia 0,5 pary to jak było z IC Krakowianka brak słów
czekam na rj od Victorii więc sprawdze co i jak dokładnie
rozumiem ze zadnego IC do Kołobrzegu tez nie ma
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum