‼️SKANDALICZNA DECYZJA‼️
Władz Urzędu Marszałkowskiego województwa mazowieckiego i spółki Koleje Mazowieckie - KM
Od 5 listopada poniższe pociągi ZNOWU będą rozbite na (Warszawa – Ciechanów/ Ciechanów – Mława – Działdowo). Czyżby przewoźnik dzieląc bezpośrednie połączenia dostawał więcej pieniędzy bo innego wytłumaczenia nie widzę.
2️⃣. Od 13 marca 2022 do 15 kwietnia 2022.
* 15609: Warszawa Zachodnia Peron 9 (15:23) – Ciechanów (17:03),
* 15139: (OsP): Warszawa Zachodnia Peron 9 (15:54) – Ciechanów (17:10),
PRZESIADKA:
* 55961: Ciechanów (17:19 – Mława (17:44) – Działdowo (17:58).
3️⃣. Od 16 kwietnia 2022 do 11 czerwca 2022.
Od poniedziałku do piątku oprócz świąt:
* 15139: (OsP): Warszawa Zachodnia Peron 9 (15:54) – Mława (17:44) – Działdowo (17:58),
W soboty, niedzielę i święta:
* 15609: Warszawa Zachodnia Peron 9 (15:23) – Mława (17:44) – Działdowo (17:58).
4️⃣. Od 12 czerwca 2022 do 3 września 2022:
Od poniedziałku do piątku oprócz świąt:
* 15139: (OsP): Warszawa Zachodnia Peron 9 (15:57) – Mława (17:50) – Działdowo (18:04),
W soboty, niedzielę i święta:
* 15609: Warszawa Zachodnia Peron 9 (15:23) – Mława (17:49) – Działdowo (18:01).
5️⃣. Od 4 września 2022 do 30 września 2022.
Od poniedziałku do piątku oprócz świąt:
* 15139: (OsP): Warszawa Zachodnia Peron 9 (15:53) – Mława (17:43) – Działdowo (17:56),
W soboty, niedzielę i święta:
* 15609: Warszawa Zachodnia Peron 9 (15:13) – Mława (17:43) – Działdowo (17:56).
6️⃣. Od 1 października 2022 do 4 listopada 2022.
Codziennie:
* 15609: Warszawa Zachodnia Peron 9 (15:13) – Mława (17:43) – Działdowo (17:56).
Nie. KM dzieli połączenia by lepiej dostosować tabor do potoków. Jeżeli do Ciechanowa jedzie zapełniony skład, że trzeba dać spięte EN57 i EN71 a potem frekwencja jest taka by zmieścili się tylko w EN57 to po co ma jechać dalej taki gigant skoro może on wracać bo tam jest bardziej potrzebny.
Do połowy kwietnia br. była fizyczna przesiadka czy któryś ze składów z Warszawy przechodził na Działdowo?
Skład z 15139 przechodził na Działdowo.
[ Dodano: 01-10-2022, 19:10 ]
Auderman napisał/a:
Nie. KM dzieli połączenia by lepiej dostosować tabor do potoków. Jeżeli do Ciechanowa jedzie zapełniony skład, że trzeba dać spięte EN57 i EN71 a potem frekwencja jest taka by zmieścili się tylko w EN57 to po co ma jechać dalej taki gigant skoro może on wracać bo tam jest bardziej potrzebny.
Oba składy są zestawione z wagonów piętrowych. W weekend pociąg 15609 jest zestawiony z jednej jednostki ER160.
Jak podają Koleje Mazowieckie, ze względu na kolejny etap prac związanych z modernizacją stacji, w dniach od 16 do 23 października nastąpią utrudnienia na linii skierniewickiej; ruch pociągów na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy będzie odbywał się tylko po jednym torze. Z tego względu część pociągów zostanie odwołana, niektóre natomiast będą kursować do stacji Warszawa Gdańska lub Warszawa Główna.
Duże zmiany w kursowaniu pociągów PKP IC przez Warszawę
W niedzielę 6 listopada 2022 roku wejdą w życie ostatnie zmiany w rocznym rozkładzie jazdy pociągów. Będą one obowiązywać przez nieco ponad miesiąc, do czasu wejścia w życie nowego rozkładu na sezon 2022/23. Korekta rozkładu zapewni optymalne kursowanie pociągów PKP Intercity na liniach kolejowych, na których będą prowadzone prace inwestycyjne.
Ani slowa o IC Olsztyn - Krakow - Olsztyn, ktore 7-10.12 pojada przez Gdanska zamiast przez Srodmiescie, oprocz Orlowicza rano do Krakowa, ktory pojedzie przez Centralna.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Uwierz mi, że przy tym paraliżu kolejowym, który szykuje się na 7-go grudnia, to te pociągi to małe miki. To jest mało znaczący element układanki, która pokaże jaki bajzel na torach można zrobić w XXI wieku...
Od 6 listopada ostatnia tegoroczna korekta rozkładu jazdy pociągów
Od niedzieli, 6 listopada będą niezbędne zmiany w rozkładzie jazdy pociągów. Dzięki korektom możliwa jest budowa nowych przystanków i bezkolizyjnych skrzyżowań. Są nowe możliwości podróży i uruchamiane nowe urządzenia sterowania, zwiększające bezpieczeństwo. Ostatnia tegoroczna korekta pozwala optymalnie zaplanować połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne oraz kontynuować miliardowe inwestycje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum