Ilu pasażerów ma wsiąść do tego pociągu w Kowalewie, czy w Jabłonowie? Tam mają postoje pociągi z Olsztyna do Poznania. Nigdy nie było zapotrzebowania na taki pociąg i teraz również nie ma.
Na jakiej podstawie twierdzenie, że nigdy nie było zapotrzebowania na taki pociąg w Jabłonowie? Był kiedyś pociąg pospieszny Przewozów Regionalnych Grudziądz - Jabłonowo - Brodnica - Działdowo - Warszawa, łączony w Działdowie z wagonami z Olsztyna.
Ciekawe, jakie to wielkie zapotrzebowanie jest na Flisaka do Katowic?
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
(...) Ciekawe, jakie to wielkie zapotrzebowanie jest na Flisaka do Katowic?
Kilkanaście dni temu w dzień powszedni jechałam "Flisakiem" z Katowic do Laskowic Pomorskich. Największa wymiana podróżnych nastąpiła w Płocku, Jabłonowie i w Grudziądzu. W Laskowicach ze mną wysiadło kilka osób. Na odcinku od Łodzi do Laskowic zapełnienie miejsc siedzących w 2 klasie wynosiło 85% (+/- 5%), przy czym w przedziałach siedziało po 4-7 osób, a wagon bezprzedziałowy był pełny.
Aby uruchomić pociąg Działdowo-Brodnica-Grudziądz należy zwrócić się do urzędu Marszałkowskiego w Toruniu i w Olsztynie. Nie widzę najmniejszych szans na to, żeby odniosło to jakikolwiek skutek. PKP Intercity trakcją spalinową nie zaszaleje, bo po prostu nie ma czym.
Na pociąg z Warszawy do Bydgoszczy przez Jabłonowo, Kowalewo nie ma najmniejszych szans.
Aby uruchomić pociąg Działdowo-Brodnica-Grudziądz należy zwrócić się do urzędu Marszałkowskiego w Toruniu i w Olsztynie. Nie widzę najmniejszych szans na to, żeby odniosło to jakikolwiek skutek. PKP Intercity trakcją spalinową nie zaszaleje, bo po prostu nie ma czym.
Na pociąg z Warszawy do Bydgoszczy przez Jabłonowo, Kowalewo nie ma najmniejszych szans.
To się jeszcze okaże. Tak się składa, że jestem założycielem dosyć popularnej strony o tematyce kolejowej. Więc będziemy składać petycję do Ministerstwa Infrastruktury, jak również przez znajomego parlamentarzystę zostanie złożone zapytanie poselskie. Wszytko to będzie poparte zasadnością pozostawienia jednej pary pociągu Bydgoszcz- Warszawa przez Iławę od RJ 2023/24.
Życzę powodzenia.
W petycji nie zapomnij napisać, komu zabrać pociąg, aby było czym pojechać do Kowalewa.
Gdyby był to jedyny pociąg przez Twój ulubiony Aleksandrów i Włocławek to pewnie nie byłoby żadnych szans, ale to tylko jeden z kilku. Dziękuje za życzenia powodzenia w tej kwestii.
Wszystkie pociągi z Białegostoku do Warszawy jeżdżą przez Tłuszcz a jeden... przez Siemiatycze i nigdy nigdzie nie słyszałem żeby to była czyjaś fanaberia.
Dwa, a nie jeden, no i przez te Siemiatycze to nie bardzo (stacja jest daleko za miastem). Ale zauważ, że Hajnówka czy Czeremcha nie mają innych połączeń dalekobieżnych, a Kowalewo i Jabłonowo owszem.
PS. Czy ktoś z ośmioosobowej administracji mógłby posprzątać trzy ostatnie strony niniejszego tematu, tzn. usunąć zbędne cytaty i wycieczki osobiste?
Ostatnio zmieniony przez TFZ dnia 13-03-2023, 10:00, w całości zmieniany 3 razy
Wszystkie pociągi z Białegostoku do Warszawy jeżdżą przez Tłuszcz a jeden... przez Siemiatycze i nigdy nigdzie nie słyszałem żeby to była czyjaś fanaberia.
Dwa, a nie jeden, no i przez te Siemiatycze to nie bardzo (stacja jest daleko za miastem). Ale zauważ, że Hajnówka czy Czeremcha nie mają innych połączeń dalekobieżnych, a Kowalewo i Jabłonowo owszem.
PS. Czy ktoś z ośmioosobowej administracji mógłby posprzątać trzy ostatnie strony niniejszego tematu, tzn. usunąć zbędne cytaty i wycieczki osobiste?
Tu nie ma wycieczek osobistych, tu jest poważna dyskusja. Nikt nikogo nie obraża nie używa wulgaryzmów itp. W dyskusjach zazwyczaj pojawiają się różnice zdań, ale chyba po to jest to forum żeby była tu merytorczna dyskusja. A moim zdaniem każdy z adwersarzy ma swoje racje.
[ Dodano: 13-03-2023, 14:03 ]
aanniiaa napisał/a:
Radek napisał/a:
(...) Ciekawe, jakie to wielkie zapotrzebowanie jest na Flisaka do Katowic?
Kilkanaście dni temu w dzień powszedni jechałam "Flisakiem" z Katowic do Laskowic Pomorskich. Największa wymiana podróżnych nastąpiła w Płocku, Jabłonowie i w Grudziądzu. W Laskowicach ze mną wysiadło kilka osób. Na odcinku od Łodzi do Laskowic zapełnienie miejsc siedzących w 2 klasie wynosiło 85% (+/- 5%), przy czym w przedziałach siedziało po 4-7 osób, a wagon bezprzedziałowy był pełny.
Potwierdzam. Flisak ma bardzo dobrą frekwencję. Od Gdyni do Grudziądza również. Nie wiem jak jest z KKZ od wczoraj między Malborkiem, a Jabłonowem. Ponieważ IC Bryza w rel. Gdynia - Olsztyn jest skomunikowana z KKZ od Malborka. Flisak jadący objazdem przez Iławę jest w Malborku dużo wcześniej przed odjazdem KKZ.
Największy problem jest teraz i tak w Warszawie na Zachodniej. Właściwie wróciło to, co było przed remontem, czyli pociągi wyjeżdżające na zachód przecinają oba tory linii radomskiej/obwodowej. I będzie tak póki nie powstanie tor wjazdowy od strony zachodniej. Bo póki co pociągi wjeżdżające od zachodu korzystają z toru, którym docelowo będą bezkolizyjnie wyjeżdżać na zachód.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Odwołane i opóźnione pociągi w Warszawie. Będą doraźne zmiany w rozkładach
Opóźnione i odwoływane pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckich. Po poniedziałkowym chaosie związanym z modyfikacją rozkładu wtorek przyniósł jeszcze większy bałagan na torach w aglomeracji warszawskiej. Przewoźnicy tracą cierpliwość, a zarządzająca infrastrukturą spółka PKP PLK powołuje zespół, który ma zapanować nad chaosem i zapowiada doraźne zmiany w rozkładach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum