W trakcji spalinowej przewoźnik będzie całorocznie obsługiwał przewozy z Wrocławia do Drezna, ze Szklarskiej Poręby do Liberca, i z Legnicy do Żar. Sezonowo będą obsługiwane przewozy z Wrocławia do Nysy, z Nysy do Kłodzka, oraz z Zielonej Góry przez Zgorzelec, Lubań i Jelenią Gorę do Szklarskiej poręby. Przetarg zostanie rozpisany dopiero w III kwartale 2013 roku.
Dziwi szczególnie Wrocław- Nysa bo ja takich pociągów nie pamiętam . Chociaż nie wiem czy pociągów takiej relacjii nie było zaraz po 2 wojnie Światowej.
Fajna zapowiedź tylko dlaczego sezonowo ?
Sezonowo pewnie dlatego że Opolskie się nie dorzuci do tych pociągów, już teraz zaplanowane są cięcia. UMWD nie będzie płacił za dziennie połączenia które jeżdżą po innych województwach. Połączenie sezonowe ma chyba większą szansę zarobić chociaż ja tam nie wiem, niech wypowie się ktoś kto się na tym zna.
Nic takiego nie bedzie miało miejsca! Proszę sie nie łudzic. To tylko tzw plan ramowy. Zapowiedzi o podobnej relacji od 5 lat sie pojawiaja i nigdy nie zostaly uskutecznione. Kasy nie ma i nie bedzie...
Nie sezonowy ale całoroczny i o ile pamięć mnie nie myli pierwszy raz w historii pojawia się bezpośredni pociąg z Kędzierzyna Koźla do Wrocławia... trasą podsudecką! Niby drobiazg ale BARDZO CIESZY! Fajny progres bo oto z Głogówka, Racławic Śląskich czy Prudnika będzie dało się od grudnia bezpośrednio koleją dotrzeć do Wrocławia. Brawo opolskie!
Dzięki
Gdyby jeszcze popołudniowa para Gliwice - Kłodzko - Kędzierzyn Koźle mogła jeździć dodatkowo w piątki to byłbym wniebowzięty!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum