Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Rozkład jazdy 2024/2025
Autor Wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 01-04-2024, 21:25    Odpowiedz z cytatem

InterJet napisał/a:
Na obecną chwilę nie ma taboru na te pociągi. Dopiero w czerwcu się okaże, co z tego pojedzie. Może się okazać, że na początek uruchomiona zostanie tylko jedna para Praha-Gdynia.


Przecież to nie PIC będzie je zestawiał...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 01-04-2024, 21:59    Odpowiedz z cytatem

Centrala planuje na te pociągi EU200, dlatego na Czechy jako pierwsze robią dopuszczenia.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

InterJet Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Paź 2021

PostWysłany: 01-04-2024, 22:12    Odpowiedz z cytatem

W Republice Czeskiej też jest duży problem z taborem. Na obecną chwilę nie ma żadnych ustaleń, a jeżeli z poślizg z odbiorami comfortów będzie jeszcze większy to może się okazać, że nie ma czym pojechać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

TFZ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2019
Skąd: DC

PostWysłany: 02-04-2024, 09:05    Odpowiedz z cytatem

miyagi napisał/a:
(...)65010 (...) prowadzi WL w komunikacji miedzynarodowej
Jaki jest sens czegoś takiego?

_________________
Szacunek się zdobywa, a nie wymusza.
Sergio Ramos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KolejowaMława Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Kwi 2021
Skąd: Mława

PostWysłany: 02-04-2024, 16:19    Odpowiedz z cytatem

Ministerstwo Infrastruktury na razie nie chce udzielać informacji odnośnie rozkładu 24/25.

,,W kwestii pytań dotyczących oferty przewozów informuję, że nie ma możliwości udzielenia wiążących informacji dotyczących przyszłego rozkładu jazdy".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Auderman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Maj 2020
Skąd: Poznań

PostWysłany: 02-04-2024, 20:47    Odpowiedz z cytatem

Bo pewnie sami jeszcze nie wiedzą co robić. Nie ma co zapominać że oni odpowiadają za największy regres w dziejach Polskiej kolei oraz szereg zaniedbań, więc na kolei raczej im nie zależy.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCqsfA4g1o1a0hk3ACOI9AfQ Zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ryk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lut 2021

PostWysłany: 03-04-2024, 21:21    Odpowiedz z cytatem

Borys_q napisał/a:
Centrala planuje na te pociągi EU200, dlatego na Czechy jako pierwsze robią dopuszczenia.


EU200 to te wielosystemowe Griffiny, które PKP Intercity zakupiło?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pionier27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009

PostWysłany: 04-04-2024, 15:24    Odpowiedz z cytatem

[quote="Auderman"] Atoman

Atoman napisał:
Co do 351, 275,289,273 to planowany jest powrót na nominalną trasę Wrocław - Szczecin przez Poznań kilku par pociągów bo czas przejazdu nie będzie się różnił jak i sama Nadodrzanka nie generuje jakichś super potoków dlatego Swarożyc, Wyczółkowski oraz Mehoffer to będzie wystarczająco.


No cóż, przyjrzyjmy się obecnej sytuacji na LK 271: 17 par pociągów IC i 7 par Regio i innych spółek, w sezonie jeszcze więcej IC. W 2024/2025 dochodzi 4 pary Praha-Gdynia, 1 lub 2 pary IC Wrocław-Warszawa, no i według doniesień IC Matejko, IC Chełmoński, IC Wyczółkowski, i 1 para KD do Warszawy. Robi się ciasno i gęsto.

Co do frekwencji na Odrzance, to byłbym ostrożny w szacunkach. Teraz jak IC jedzie przez Zielona Góra, Głogów Lubin, Legnicę to sytuacja zmienia się diametralnie.

Czy sam Poznań i Leszno da potoki pasażerów dla 32 par pociągów relacji Wrocław-Poznań?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 04-04-2024, 18:30    Odpowiedz z cytatem

Zarówno IC Matejko, jak i IC Chełmoński i IC Wyczółkowski nie przejdą na Poznań - czy ciężko to pojąć, że to jest ich stała trasa? Nikt nie będzie pchał ich po E-59, jeśli jest rozsądna alternatywa dla sektora dotowanego. Co innego pociągi ekspresowe, gdzie Wrocław - Szczecin jest możliwe w około godzinę krócej właśnie przez Poznań. To właśnie taki "Barbakan" pojawi się za jakiś czas na E-59 i będzie stanowił istotne odciążenie dla IC Chełmoński, którym po skierowaniu na Poznań trzeba by było podróżować na dachu. Podobnie jest z IC Matejko, z tym, że tam po prostu przekombinowano z grupą jeleniogórską, która powinna pojawić się w IC Siemiradzki. Z kolei IC Wyczółkowski jest jednym z w sumie trzech planowanych pociągów, które zawsze miały być na C-E59 po zakończeniu modernizacji (w pierwszych latach pociąg znany jako TLK Światowid). Poza tym Nadodrzankę uzupełnią międzynarodowe, których w sumie będzie trzy oraz IC Swarożyc mający jeszcze spory potencjał rozwojowy. Latem dojdzie jeszcze KD Premium Nadmorski. Co do E-59, to przede wszystkim stawia się na kierunek trójmiejski oraz Pomorze Środkowe, które ostatnio mocno rozwinęło się ofertowo i teraz zdarzają się już pociągi niemal co 2 godziny. Skoro alternatywą jest Gdynia, a mówi się, że i Gdynia ma taki potencjał, że można ją dać co godzinę, a do tego jest Olsztyn, to naprawdę nie ma gdzie dać już czegoś innego na Wrocław - Poznań - Szczecin jak EIC i oczywiście IC Przemyślanin, który już dawno powinien być częściowo odciążony przez IC Podhalanin w kontekście manewrów i obsługi Pomorza Środkowego i Ustki. Wystarczyłyby manewry w środku nocy i od razu taki IC Chełmoński, czy IC Gwarek zyskaliby więcej wagonów jako skutek uboczny. Może jak już narzucenia polityczne powoli znikają, a wróci rozsądek, to takie logiczne "innowacje" pojawią się w RJ. Jakąś szansą jest puszczanie IC Podhalanin jako codzienny pociąg z Zakopanego po zakończeniu modernizacji LK 99.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pionier27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009

PostWysłany: 04-04-2024, 21:12    Odpowiedz z cytatem

Ja nie kwestionuje racjonalności i tego ze jest potrzeba, ale linia LK271 nie jest z gumy, Już dzisiaj masz miedzy 5 rano a 23 z Poznania do Leszna 38 par pociągów (16 IC i 22 regionalnych) z Leszna/Rawicza do Wrocławia 36 par pociągów (16 IC i 20 regionalnych). Jeżeli dołożysz jeszcze 10 par pociągów (4 pary Praha-Gdynia, 1 lub 2 pary IC Wrocław-Warszawa, no i według doniesień IC Matejko, IC Chełmoński, IC Wyczółkowski, i 1 para KD do Warszawy) to praktycznie co 14-18 minut będzie odjazd. GDZIE CHCESZ TO ZMIEŚCIĆ? No chyba ze kosztem połączeń regionalnych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 05-04-2024, 00:01    Odpowiedz z cytatem

Ryk napisał/a:
EU200 to te wielosystemowe Griffiny, które PKP Intercity zakupiło?


Tak

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

falipso Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2020

PostWysłany: 05-04-2024, 11:35    Odpowiedz z cytatem

Opublikowanie projektu rozkładu jazdy 2024/2025 dla województwa:
Lubuskie:

https://drive.google.com/file/d/17hIudCdZv9JR3dpwScAT1t6uyQgrxwf3/view?usp=drive_link

Pomorskie:

https://drive.google.com/file/d/1U8JPzZueU7XTfyKwBXXwFzxYK7MZMM0d/view?usp=drive_link
https://drive.google.com/file/d/1awEOKQf0eUe-g_fxm-WtQlz6cpy3fC5P/view?usp=drive_link
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Annaja5555 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 10 Lut 2020
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 05-04-2024, 16:29    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe kiedy Mazowsze opublikuję projekt rozkładu bo na warmińsko-mazurskie nie ma co liczyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 06-04-2024, 13:53    Odpowiedz z cytatem

A na co tu liczyc? Nieelastycznosc obecnej umowy Polregio z warminsko-mazurskim kaze oczekiwac co najwyzej kontynuacji obecnej oferty. Na puste lotnisko trzeba wydawac pieniadze.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KolejowaMława Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Kwi 2021
Skąd: Mława

PostWysłany: 08-04-2024, 11:31    Odpowiedz z cytatem

Nowa umowa województwa warmińsko-mazurskiego z Polregio którą podpiszą w 2026 zapewne będzie to samo.
Na Podlasiu stara i nowa umowa w 90% to kopiuj-wklej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl