Jedyny plus tego rozkładu wydłużenie pociągu Wrocław Główny - Strzelin - Wrocław Główny do Ziębic zamiast ponad godzinę postoju w Strzelinie, tylko w jedną stronę pisze że w D a w druga ze codziennie więc nienaiwnie w którą wersję wierzyć. O 19:50
Patologia ostatnich pociągów w dobie puszczanych jako OsP dopadła kierunek wałbrzysko-jeleniogórski… Nie rozumiem tego fenomenu - ostatnie z Wrocławia jeżdżą jako Os a do Wrocławia jako OsP - rozumiem że ludzie z mniejszych miejscowości nie mają prawa dojechać do Wrocławia na 23:00/00:00?
Ten projekt jest praktycznie kopią zeszłorocznego projektu, z paroma kosmetycznymi zmianami. Zastanawiam się za co biorą pieniądze planiści KD, skoro efekty ich pracy są zerowe?
Powtórzę to co napisałam rok temu, gdyż jest to aktualne:
Utrzymująca się stagnacja na linii zgorzeleckiej. Praktycznie zero nowych połączeń i to już od kilku lat. Pasażerów sukcesywnie przybywa, pociągi są coraz bardziej zatłoczone, a o dodatkowych połączeniach UMWD w ogóle nie myśli. To zaskakujące, ponieważ marszałek Przybylski pochodzi z Bolesławca, a to miasto wg danych UTK jest w czołówce dolnośląskich stacji generujących największy ruch pasażerski. Mimo to Bolesławiec od kilku klat nie zyskał ani jednego nowego codziennego połączenia do/z Wrocławia.
KD nakupowały EZT-ów (mają ich teraz aż za dużo), a nowych połączeń nie przybywa. Zamiast zwiększyć częstotliwość kursowania pociągów na linii zgorzeleckiej, gdzie cały czas w rozkładzie jazdy utrzymują się 2-godzinne dziury, KD zamierzają jeździć do Warszawy. Obłęd!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Jedyny plus to weekendowe bezpośrednie połączenie ze Szklarskiej Poręby Górnej o 20.32 do Wrocławia Sprinter KD . Narazie bez nazwy. Proponuję Śnieżne Kotły
WROCŁAW GŁÓWNY
- EIP Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra
- IC ARTUS Żywiec/Jelenia Góra - Gdynia Główna (łącznik Jelenia Góra - Wrocław Gł.)
- IC ASNYK Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC BACZYŃSKI Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC BALTIC EXPRESS Gdynia Główna - Praha HL.N.
- IC BOLKO Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC BOSMAN Wrocław Główny - Kołobrzeg
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC DANUBIUS Wien HBF - Wrocław Główny
- IC DĄBROWSKA Białystok - Wrocław Główny
- IC FAŁAT Poznań Główny - Przemyśl Główny
- IC FREDRO Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC GALICJA Przemyśl Główny - Berlin HBF
- IC GWAREK Ustka/Słupsk - Katowice
- IC HALNY Poznań Główny - Zakopane
- TLK JAMNO Wrocław Główny - Ustka
- TLK KARKONOSZE Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC KONOPNICKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC KOSSAK Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC KRAKOWIANKA Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC KRASIŃSKI Białystok - Wrocław Główny
- EIC LECH Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC LEDNICA Gdynia Główna - Wrocław Główny
- IC ŁEPNICKA Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC ŁUŻYCE Warszawa Wschodnia - Zgorzelec
- IC ŁYSICA Kielce Główne - Wrocław Główny
- IC MALCZEWSKI Kołobrzeg - Kraków Główny
- IC MALCZEWSKI BIS Kołobrzeg - Wrocław Główny
- IC MAMRY Wrocław Główny - Olsztyn Główny
- IC MATEJKO Przemyśl Główny/Kraków Główny - Szczecin Główny
- IC MEHOFFER Przemyśl Główny - Zielona Góra Główna
- IC MICKIEWICZ Białystok - Wrocław Główny
- IC MIESZKO Wrocław Główny - Gdynia Główna
- IC NAŁKOWSAK Białystok - Wrocław Główny
- IC NIEGOCIN Wrocław Główny - Olsztyn Główny
- IC ODRA Kraków Główny - Berlin HBF
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- EIC PANORAMA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC POMORZANIN Jelenia Góra - Gdynia Główna
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście/Ustka
- IC ROZEWIE Hel/Gdynia Głowna - Przemyśl Główny
- IC SIEMIRADZKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- IC SŁOWACKI Ełk - Wrocław Główny
- IC STRYJEŃSKA Lublin Główny - Wrocław Główny
- IC SWAROŻYC Wrocław Główny - Świnoujście/Kołobrzeg
- IC SZKUNER Słupsk - Przemyśl Główny
- IC SZYNDZIELNIA Żywiec - Gdynia Główna/Hel
- IC ŚLĄZAK Poznań Główny - Przemyśl Główny
- EIC ŚLĘŻA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC ŚNIEŻKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny/Szklarska Poręba Górna
- IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF
- IC WOLIN Kraków Główny - Świnoujście
- IC WYCZÓŁKOWSKI Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC WYSPIAŃSKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- IC ZEFIR Ustka - Przemyśl Główny
[ Dodano: 03-08-2024, 10:37 ]
Wrocław - Warszawa 2024/25
- EIP Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra
- EIC LECH Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- EIC PANORAMA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- EIC ŚLĘŻA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC ASNYK Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC BACZYŃSKI Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC DĄBROWSKA Białystok - Wrocław Główny
- IC FREDRO Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- TLK KARKONOSZE Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC KONOPNICKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC KRASIŃSKI Białystok - Wrocław Główny
- IC ŁUŻYCE Warszawa Wschodnia - Zgorzelec
- IC MICKIEWICZ Białystok - Wrocław Główny
- IC NAŁKOWSKA Białystok - Wrocław Główny
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC SŁOWACKI Ełk - Wrocław Główny
- IC ŚNIEŻKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny/Szklarska Poręba Górna
Jedyny plus tego rozkładu wydłużenie pociągu Wrocław Główny - Strzelin - Wrocław Główny do Ziębic zamiast ponad godzinę postoju w Strzelinie, tylko w jedną stronę pisze że w D a w druga ze codziennie więc nienaiwnie w którą wersję wierzyć. O 19:50
Przeważnie podróżuję tą trasą około 4-5 dni w tygodniu, którą wersję wybrać?
Dziwne pytanie, gdy małe są szanse, by w nowym rozkładzie wróciły pociągi Niemczy patrząc jaki zakres prac jeszcze pozostał... A nie ma planu puszczania pociągów na połowie zrobionej trasy Piława Górna - Kobierzyce.
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Jak dziwne? Jeżeli odcinek Łagiewniki Dzierżoniowskie - Piława Górna będzie ukończony to chyba uruchomienie połączeń obsługiwanych przez szynobus na tej trasie, lub też tymczasowo dalej do Świdnicy pozwoliłby na zapewnienie potrzeb w tym regionie?
W wyszukiwarce połączeń należy wybrać datę 15.12.2024 lub późniejszą.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Jak dziwne? Jeżeli odcinek Łagiewniki Dzierżoniowskie - Piława Górna będzie ukończony to chyba uruchomienie połączeń obsługiwanych przez szynobus na tej trasie, lub też tymczasowo dalej do Świdnicy pozwoliłby na zapewnienie potrzeb w tym regionie?
Ale nie będzie połowicznego otwarcia linii, więc i nie ma żadngo wstępnego rozkładu. W tym kontekście pytanie było bezpodstawne...
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Po 15 grudnia znika pociąg relacji Lubań Śląski - Gryfów Śląski (do 15 grudnia jeździ dalej jako pociąg Gryfów Śląski - Wrocław i tak będzie po 15 grudnia).
KD nakupowały EZT-ów (mają ich teraz aż za dużo), a nowych połączeń nie przybywa. Zamiast zwiększyć częstotliwość kursowania pociągów na linii zgorzeleckiej, gdzie cały czas w rozkładzie jazdy utrzymują się 2-godzinne dziury, KD zamierzają jeździć do Warszawy. Obłęd!
Od grudnia wreszcie coś drgnie. Wg nowego rozkładu opublikowanego na Portalu Pasażera, przybędzie jedna para Sprinterów:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum