Gorzów Wielkopolski:
IC LUBUSZANIN Gorzów Wielkopolski - Zbąszynek/Lublin Główny
IC BACHUS Gorzów Wielkopolski - Zbąszynek/Gdynia Główna
TLK BORY TUCHOLSKIE Kostrzyn - Gdynia Główna
IC GAŁCZYŃSKI Gorzów Wielkopolski - Krzyż/Warszawa Wschodnia.
W takim razie na razie nie będzie uruchomiał z Gorzowa do Wrocławia, Krakowa czy Przemyśla. Ponieważ IC Matejko ze Szczecina najprawdopodobniej na 99% jest pewny, że wraca po tylu latach do Jeleniej Góry przez Zielonej Górze, Wrocław jako łącznika. Nie rozumiem czemu nie może pojechać przez Poznań... Raczej przez LK 351. To był mój trochę duży błąd.
Przemyśl - Kraków:
IC GROTTGER Przemyśl Główny - Wrocław Główny
IC BOZNAŃSKA Przemyśl Główny - Wrocław Główny
IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna
IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin Hbf
IC CRACOVIA Przemyśl Główny - Praha h.ln
IC KOSSAK Przemyśl Główny - Wrocław Główny (Za Hetmana)
IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
IC PORTA MORAVICA Przemyśl Główny - Graz Hbf
IC MEHOFFER Przemyśl Główny - Jelenia Góra
IC SIEMIRADZKI Przemyśl Główny - Poznań Główny
IC WYSPIAŃSKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny
IC MALINOWSKI Przemyśl Główny - Warszawa Wschodnia
IC ŁUKASIEWICZ Przemyśl Główny - Kraków Główny
IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście/Ustka
Kraków - Wrocław:
IC ODRA Kraków Główny - Berlin Hbf
IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
IC MALCZEWSKI Kraków Główny - Kołobrzeg
IC GROTTGER Przemyśl Główny - Wrocław Główny
IC BOZNAŃSKA Przemyśl Główny/Kraków Główny - Wrocław Główny
IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna
IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin Hbf
IC LOMPA Kraków Główny - Wrocław Główny
IC KOSSAK Przemyśl Główny - Wrocław Główny
IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
IC MEHOFFER Przemyśl Główny - Jelenia Góra
IC SIEMIRADZKI Przemyśl Główny - Poznań Główny
IC ŚLĄZAK Kraków Główny - Wrocław Główny
IC WYSPIAŃSKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny
IC ROZEWIE Kraków Główny - Gdynia Główna
IC JAMNO Kraków Główny - Ustka
TLK WOLIN Kraków Główny - Świnoujście
IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście/Ustka (na razie p. Wrocław)
Gorzów Wielkopolski:
IC LUBUSZANIN Gorzów Wielkopolski - Zbąszynek/Lublin Główny
IC BACHUS Gorzów Wielkopolski - Zbąszynek/Gdynia Główna
TLK BORY TUCHOLSKIE Kostrzyn - Gdynia Główna
IC GAŁCZYŃSKI Gorzów Wielkopolski - Krzyż/Warszawa Wschodnia.
WBK do zielonogórskiego IC Bachus dołączane w Zbąszynku? Czy planistów w PKP IC dobry Bóg opuścił? Bareja by tego nie wymyślił. Jedziemy 70 km w przeciwnym kierunku, by wracać na północny wschód? Gorzów potrzebuje PORANNEGO połączenia z Gdynią (dawne TLK Kociewie) nie dopołudniowego, by można było w jeden dzień pojechać i wrócić. WBK do Bachusa nie wnoszą NIC. Na dodatek znika jedyny dopołudniowy pociąg na 203 - IC Zamoyski, który był dobrym łącznikiem na inne pociągi, chociażby p. Bydgoszcz. Teraz gorzowianie mieliby jeździć do Bydgoszczy ...przez Zbąszynek?
Gorzów nie zyskuje w praktyce NIC, raczej traci.
Planistom z PKP IC zalecam szklankę zimnej wody
FCG, opisana oferta dla Gorzowa jest na dzień dobry mało realna z uwagi na obieg lokomotywy spalinowej - po przyprowadzeniu Lubuszanina do Zbąszynka musiałaby luzem wracać do Gorzowa po Bachusa. A jednocześnie po likwidacji Zamoyskiego nie spina się obieg spalinówki dla Staszica, która w Pile przechodzi właśnie z Zamoyskiego. No chyba, że planowane są jakieś totalne zmiany w tych obiegach ale raczej ciężko to sobie wyobrazić.
FCG, opisana oferta dla Gorzowa jest na dzień dobry mało realna z uwagi na obieg lokomotywy spalinowej - po przyprowadzeniu Lubuszanina do Zbąszynka musiałaby luzem wracać do Gorzowa po Bachusa. A jednocześnie po likwidacji Zamoyskiego nie spina się obieg spalinówki dla Staszica, która w Pile przechodzi właśnie z Zamoyskiego. No chyba, że planowane są jakieś totalne zmiany w tych obiegach ale raczej ciężko to sobie wyobrazić.
Teoretycznie sensowniejszym rozwiązaniem byłyby WBK z Gorzowa do Gdyni prowadzone przez obecny IC Zamoyski (zostawiamy) - przełączane w Bydgoszczy. Obiegi bez zmian.
Lublin Główny:
IC WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Szczecin Główny
IC DŁUGOSZ Lublin Główny - Kraków Główny (p. Kielce)
IC INKA Lublin Główny - Warszawa Zachodnia
IC STASZIC Lublin Główny - Szczecin Główny
IC SZTYGAR Lublin Główny - Gliwice
IC KOCHANOWSKI Warszawa Zachodnia - Rzeszów Główny
TLK KIEV EXPRESS Warszawa Zachodnia - Dorohusk
IC GÓRSKI Hrubieszów Miasto - Świnoujście
IC KOZIOŁEK Lublin Główny - Poznań Główny
IC CHEŁMANIN Warszawa Zachodnia - Chełm
TLK MIERZEJA Dorohusk - Hel
IC ZAMOYSKI Rzeszów Główny - Gorzów Wielkopolski/Piła Główna
IC BOLKO Lublin Główny - Wrocław Główny
IC PILECKI Lublin Główny - Bielsko-Biała Główna
IC KUJAWIAK Bydgoszcz Główna - Chełm
TLK ROZTOCZE Lublin Główny - Racibórz
IC CZECHOWICZ Lublin Główny - Warszawa Zachodnia
IC DĄBROWSKA Lublin Główny - Wrocław Główny
IC MORCINEK Lublin Główny - Wrocław Główny/Gliwice
IC WARTA Rzeszów Główny - Poznań Główny
IC CZARTORYSKI Lublin Główny - Łódź Fabryczna
IC JAGIEŁŁO Lublin Główny - Kraków Główny
TLK USTRONIE Lublin Główny - Warszawa Wschodnia/Kołobrzeg
Wiadomo co jest planowane na Darty/Flirty, ew. jeśli jest możliwość to, czy wiadomo które będą ekspresowe (EIE/EIJ - 4 cyfry)?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum