Prześluga come back to PKP Intercity!
Najlepiej gdyby prezesem takiej spółki był ktoś z małego miasta, rozumiałby wtedy co potrzebują ludzie, jakich ofert, na co ich stać, a na co nie i przede wszystkim obniżył ceny biletów na EIC/Ex, bo to się zaczyna powoli robić tragedia. Nie ogarniam nadal co przeszkadzało PICowi w zniżce Max26, dziś z niej skorzystałem po raz pierwszy i ostatni ;/
kruk17, W systemie e-ic jeszcze można zakupić z ulgą MAX-26 z miesięcznym wyprzedzeniem nawet również dzisiaj w Katowicach w automatach biletowych sprawdzałem też można zakupić z MAX-26. Natomiast pytałem się w kasie powiedzieli, że już od 1 stycznia w kasie nie ma możliwości zakupienia (wiadomo z jakich przyczyn), ale miłe panie w Katowicach własnie poleciły w systemie e-ic i w automatach biletowych.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Z tego co czytałem w jakimś kolejowym artykule istnieje coś takiego jak zniżka dla Młodzieży - 25 % .
" Jeśli osoby do 26 roku życia zamierzają podróżować pociągiem EuroCity w komunikacji międzynarodowej, to jedynie przez wielki przypadek, łut szczęścia lub nadzwyczajną uprzejmość kasjerki (niepotrzebne skreślić) mogą dowiedzieć się, że przysługuje im tańszy bilet wg taryfy „Młodzież”. Informacji o niej nie znajdziemy na stronie przewoźnika na tyle łatwo jak w przypadku innych ofert promocyjnych. Dociekliwi mogą na nią trafić obecnie tylko wtedy, gdy wejdą w zakładkę „Warunków taryfowych dla pociągów BWE/BGE” i zaczną przeglądać 41-stronicowy dokument z przepisami (podzielony na – sic! - 14 plików PDF). Dopiero z punktu 10 ust. 1 opublikowanych tam warunków można dowiedzieć się, że osobom w wieku 12-26 lat przysługuje 25-procentowa zniżka. "
To przypomina hasła wiecznie wspominające Gierka. Prześluga był szefem PKP IC z politycznego nadania, spółka miała zapewniony zakaz konkurencji ze strony PKP IC. Potem gdy Prześluga miał się wykazać w PKP S.A. skończył już fatalnie. Sensowne kandydatury na szefa PKP IC to Moraczewski albo Majewski.
PKP IC na TLK-i jak widać postawiło już krzyżyk. Ta kategoria będzie wygaszana, stąd też guzik ich obchodzą wszelkie promocje. Cała nadzieja w rozwoju sieci IR, ta jest przynajmniej tworzona z głową.
Wszedłem właśnie w system e-IC, jest już zaktualizowany (brak MAX-26, miejscówki na TLK 3PLN) i widzę że Bilet Rewelacyjny na chwilę obecną jest dostępny tak jak do tej pory.
Rozwiązanie "Po prostu BILET" to większy komfort podróżowania i szansa na koniec z tłokiem w pociągach. - dodał Marcin Celejewski.
To akurat się zgadza. Po wycofaniu wszystkich ofert promocyjnych tłoku w pociągach nie ma. Teraz można przebierać w wagonach zamiast w przedziałach. Te 10% kupując bilet 7 dni przed terminem wyjazdu to PIC na wodę. Rozumiem ofertę SUPER BILET lub 3 wybrane dni jak kiedyś (była taka oferta we wszystkich kategoriach pociągów spółki PKP IC na 1 lub 2 klasę). Teraz podróż pociągami PKP IC jest mało atrakcyjna. Większość pociągów tej spółki ma problem z frekwencją a ci jeszcze ofertę promocyjną uwalili. Zawsze można zrobić promocje na wybrane trasy lub konkretne pociągi, aby przyciągnąć klientów. Olać ich ofertę. Trzeba auto odpalić.
Bez promocji na pociągi do Pragi, Budapesztu i Wiednia?
Czytelnicy informują nas o problemach z nabyciem biletów na pociągi międzynarodowe w atrakcyjnej promocji cenowej SparDay i SparNight. Kasjerki na dworcach oferują pasażerom bilety wyłącznie w taryfie podstawowej, co dla wielu kończy się odejściem od okienka bez biletu ze względu na jego cenę.
PKP IC zlikwidowało bilety abonamentowe. „Stawiamy na prostą ofertę”
Od niedawna nie są już sprzedawane wieloprzejazdowe bilety abonamentowe PKP Intercity. Spółka twierdzi, że nie cieszyły się one dużą popularnością. Ich dotychczasowym użytkownikom proponuje zaś poszukiwanie tańszych biletów wydawanych w ramach oferty Promo.
W 2022 roku ponad 25 mln pasażerów PKP Intercity zakupiło bilet ze zniżką. Podróżni mogą skorzystać z oferty Promo, Taniej z Bliskimi, Multiprzejazd czy ulg ustawowych.
PKP Intercity nie będzie już konkurować z przewoźnikami regionalnymi – zapowiada Janusz Malinowski, nowy prezes zarządu przewoźnika. Oferty promocyjne na najkrótsze trasy mają być stopniowo wygaszane. Taryfy biletowe na pociągi IC oraz TLK mają zachęcać przede wszystkim pasażerów podróżujących na dłuższych dystansach.
W jaki sposób widzisz zapewnianie podaży dla jednych i drugich? Czy przykładem takiego działania byłoby wydłużanie składów ED161 jadących do Łodzi/Wrocławia/ Katowic o dodatkowe jednostki na odcinku Warszawa Wschodnia - Żyrardów lub Warszawa Wschodnia - Skierniewice?
_________________ Szacunek się zdobywa, a nie wymusza.
Sergio Ramos, kapitan Realu Madryt
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum