Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
ETCS - systemowy chaos
Autor Wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 14-07-2021, 07:13   ETCS - systemowy chaos Odpowiedz z cytatem

Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym ETCS wdrażany jest w Polsce z ogromnymi opóźnieniami. Jednak to nie opóźnienia są obecnie największym problemem. Na liniach, które oficjalnie zostały już wyposażone w ETCS, system ten albo nie działa poprawnie, albo nie działa wcale.

Czytaj więcej w najnowszym numerze "Z Biegiem Szyn":
http://zbs.net.pl/zbs114.pdf

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 14-07-2021, 15:48    Odpowiedz z cytatem

Eee tam, zawracanie głowy.
Najważniejsze, że nowe kontrakty po 50-70 tys. w zarządzie zaklepane (wolta z wyrwaniem spod skrzydeł Sasina z powrotem do stajni Adamczyka zakończona sukcesem) i całujta wójta - znów mogą brylować po sympozjach i bredzić bez pokrycia, jakim to priorytetem jest dla nich bezpieczeństwo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 13-07-2024, 16:09    Odpowiedz z cytatem

ETCS WSZĘDZIE?

Urząd Transportu Kolejowego chce objęcia całej sieci kolejowej systemem sterowania ruchem ETCS – nowoczesnym, drogim i zawodnym.

Czytaj więcej w najnowszym numerze "Z Biegiem Szyn":
https://www.zbs.net.pl/zbs131.pdf

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 13-07-2024, 21:31    Odpowiedz z cytatem

1. Problem z Gryfinami został dawno rozwiązany, był po stronie oprogramowania urządzeń na lokomotywie.
2. Gdy odbywały się testy systemu z obsadą producenta na nastawniach nie było żadnych 40 czy 20 po podaniu semafora także to chyba nie jest do końca problem systemu.
3 Szkoda, że nikt nie napisał nic o RBC Gdynia. Chylonia nigdy nie została uruchomiona i była zapomniana podczas testowania. Do dnia dzisiejszego jak jakiś pociąg z ETCS jedzie w kierunku Portu lub z Portu to wszystkie składy w regonie stacji Gdynia główna maja wdrożone hamowanie awaryjne. Wg moich nieoficjalnych źródeł wynika to z nieprzeprogramowania RBC po uruchomieniu wyjazdów w kierunku portu.
4 Na całej lk9 i 202 wszystkie wskaźniki w6B są wprogramowanie jako w6a i jak się poruszy ten temat to wszyscy nabierają wody w usta.

Można by pisać i pisać generalnie dno i sto metrów mułu. Plk każdy problem zwala na przewoźnika i nie przyjmuje nic do siebie.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl